A big fat Greek summer ook in Nederland te zien?
#1
Ik zie op de Duitse tv regelmatig spotjes over de premiere van "A big fat Greek summer" in de Duitse bioscopen.




Ik kan geen informatie vinden of de film tzt ook in Nederland gaat draaien. Weet iemand hier meer over te vertellen?

Groetjes, K.A.
Quote
#2
Ik heb Έρωτας αλά Ελληνικά' gezien. De Engelse titel van deze film is “My life in Ruins” Het is een comedy. In het kort: Het gaat over Georgia (Nia Vardalos) een reisleidster in Griekenland die uiteindelijk verliefd wordt op de buschauffeur die haar groep door Griekenland rijdt.
Voor Griekenlandliefhebbers en Grieken een aardige film voor een zondagmiddag omdat je er veel in herkend. Voor een Oscar zal de film niet in aanmerking komen. De film is toch eigenlijk een slap aftreksel van My Big Fat Greek Wedding. My Big Fat Wedding was wel een ‘kaskraker ‘omdat dit genre film toen ‘nieuw’was en heel herkenbaar voor Griekenlandliefhebbers en Grieken. Ik vond My Big Fat Greek Wedding ook een positieve film over Griekenland en de Grieken.Nia Vardalos de hoofdrolspeelster in beide films is een Amerikaanse Griekse die voor de tweede maal geprobeerd heeft een film te maken waarin GR ook een rol speelt. Natuurlijk is de film goed voor de promotie van Griekenland (de film laat mooie plekken in GR zien)maar het toont ook minder leuke zaken. Hotels die niet deugen, een bus onder airconditioning, onaardige verkopers je zou bijna denken dat dat de standaard in GR is als je niet beter weet!

Na My Big Fat Greek Wedding is erook nog een serie geweest “My Big Fat Greek Life”die al na één seizoen van de buis werd gehaald wegens tegenvallende kijkcijfers.

In Griekenland is de film geflopt. Na een aantal weken is hij uit de bioscopen gehaald......
In Nederland is de film nog niet te zien, maar wat niet is kan nog komen!

Sylvia uit Athene
(Ger, het lukt me weer niet om in te loggen!Ik gebruik het wachtwoord wat je me hebt gezonden......)
Quote
#3
Een Oscar zal er zeker niet mee worden gewonnen, maar wat geeft het?
Lekker anderhalf uur lachen, daar kan geen prijs tegenop wat mij betreft!

Trouwens Sylvia, ik heb je wachtwoord maar even gereset; geen idee wat er aan de hand was. Kijk even in je mail voor de inloggegevens.
Excuses voor het ongemak,

Ger
Quote
#4
Hier is trouwens de originele trailer in het Engels:




K-A
Quote
#5
[Afbeelding: my_life_in_ruins.jpg?w=213&h=308]

We hebben de film gisteren bekeken en ik moet zeggen dat we 'm erg leuk vonden. Erg herkenbaar allemaal zoals het er aan toegaat en veel hilarische momenten. Daarnaast een leuk script en een goed verhaal.

Goede rollen vertolkt door Nia Vardalos, Alexis Georgoulis en Richard Dreyfuss.

Zoals gezegd geen awardwinnende film maar een absolute aanrader voor een leuke én romantische (film)avond.

Ger
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  My big fat greek wedding 3 komt eraan! Ger 24 7.783 14 September 2023, 18:52
Laatste bericht: JohanV
  My big fat greek wedding metaxa 1 2.135 04 July 2020, 20:54
Laatste bericht: vlagreco
  TV-tip: My big fat greek wedding 2 op NET 5 Ger 0 1.855 08 September 2018, 21:58
Laatste bericht: Ger
  Vervolg 'My big fat Greek wedding' in de maak Ger 38 26.424 28 August 2016, 13:22
Laatste bericht: Patrick
  Vervolg "Big fat Greek wedding" Rob 4 4.763 08 October 2010, 23:42
Laatste bericht: Suzanne

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)