Grieken in Nederland (Grieks programma)
#1
Uitzending van afgelopen zondag 04/02/12 op de Griekse staatszender NET:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#2
Wat vond je van de uitzending, ik ben zelf wel benieuwd hoe het Grieken vergaat in Nederland maar spreek hier nog te weinig Grieks voor.
Carien's signatuur Uit mijn leven gegrepen, mijn nieuwe post op mijn blog
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Mooi Ado. prachtig docu.
groeten naar Peireus.
Quote
#4
Dankje wel Ado!!!
gnikolakak's signatuur Grιekenland en Nederland :
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Carien, ik vond de uitzending vrij goed in balans, niet te veel nadruk op vijandigheid naar de Grieken toe
en niet te veel afkeer van kant van de Grieken. Dat heeft natuurlijk ook te maken met de mensen die geïnterviewd werden.
Er werd duidelijk gesteld dat als je naar NL wil gaan dan moet je wel een specifiek plan hebben en niet zo maar op de bonnefooi gaan.
Mijn indruk van het geheel was dat men het over het algemeen naar zijn zin had in NL, buiten het weer dan ;).
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  TV-tip: 'Griekse' programma's op Duitse TV Ger 1 1.239 09 November 2019, 19:04
Laatste bericht: Arthur
  Griekse programma's op Duitse TV Ger 4 4.149 30 July 2014, 15:43
Laatste bericht: Ger
  Tv-tip: Grieken in Nederland Ger 6 4.291 11 May 2012, 08:44
Laatste bericht: Geni
  Nieuwe tv-programma's in de kalender oriste 7 8.022 24 April 2011, 22:43
Laatste bericht: oriste
  Programma's over/uit Griekenland in kalender Ger 10 10.397 26 October 2009, 21:55
Laatste bericht: Ger
Information Overzicht Griekenland-programma's Duitse TV Ger 1 4.110 15 September 2009, 11:09
Laatste bericht: Yorgos

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)