we gaan lekker toch weer
#1
Wink 
OOk dit jaar gaan we weer naar griekenland, en wel op 4 mei naar appartementen Harris, in anaxos op Lesbos.Wie heeft tips?:)
Quote
#2
Dit is Harris
[Afbeelding: 4pt6oz.jpg]
hier broer en zus die het appartement runnen, 2 van de liefste Grieken die ik in al die jaren ontmoet heb
[Afbeelding: 16311j.jpg]
2 plaatjes van de buitenkant.
[Afbeelding: 4lr5h2.jpg]
[Afbeelding: 3480uih.jpg.]
dit was mei 2008, ik hoop niet dat er veel veranderd is na die tijd, Lesbos heeft nog altijd samen met Kalymnos een speciaal plaatsje bij mij, na Agios Nikolaos op Kreta natuurlijk.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Dank voor je reactie, t ziet er goed uit met name het hondje want dat heeft wat weg van onze eigen hond Dingo, die we altijd wel een beetje missen op vakantie.
Quote
#4
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Hier heb je vast al gekeken?
Ik ben twee keer naar Lesbos geweest en voor jou zijn Petra en Molivos dichtbij om te bezoeken.
Je zult vast genieten!
Quote
#5
(10 March 2012, 21:31)marion schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




OOk dit jaar gaan we weer naar griekenland, en wel op 4 mei naar appartementen Harris, in anaxos op Lesbos.Wie heeft tips?:)

Tips, kan ik je ,,nog niet ,,geven maar wat leuk dat jullie daar ook naar toe gaan!
Verblijven jullie voor 14dagen op Lesbos? dan lossen we elkaar af..
Wij gaan op 18 Mei er naar toe .. naar het plaatsje Petra..het wordt voor ons de 1e keer naar Lesbos toe(na 6 jaar Kreta) ... voor jou ook?
Het schiet al aardig op en ook wij zijn heel benieuwd hoe het daar zal zijn!


Quote
#6
Hoi Marion,

Lesvos is een geweldig eiland met ontzettend vriendelijke mensen.
Wij gaan ook weer in Mei maar dan naar Molyvos,tenminste een stukje daarbuiten.
Met een auto goed te doen en lekker rustig.
Molyvos is een heel leuk plaatsje alleen eentje met het betere "klimwerk"!!!
Hahaha goed te doen hoor en zat terrasjes om uit te rusten.
Ga eens eten in het kleine visrestaurantje aan de haven,echt heerlijk.

Ben benieuwd wat je van dit heerlijke eiland vindt.

Groetjes,Marianne
Hoi Marion,

Nog even wat tips al is het niet veel omdat we toen we hier twee jaar terug waren door een pupje zijn geadopteerd en we dus de nodige tijd bezig zijn geweest om haar naar NL. mee te nemen.

Skala Sykeminias is erg leuk en in Vafios kun je heerlijk eten maar ja waar eigenlijk niet!
Wij hebben bij boekhandel de zwerver een zeer gedatailleerde wegenkaart gekocht die ons erg bevallen is.

Groetjes,Marianne
Quote
#7
Skala Sykeminias een heel leuk plaatsje
en heerlijke vis hebben ze daar
Quote
#8
Voor mij wordt het opnieuw voor 3e keer Lesbos. Hier heb ik mijn hart verloren. Molivos is een prachtig stadje om 's avonds te vertoeven en te keuvelen.
In Agia Paraskevi kan je de echte Griekse sfeer en taverna's beleven. Hier moet je echter wel Greek minded zijn en de Griekse mentaliteit en samenleving kennen. Petra is voor mij te druk en te toeristisch.
Quote
#9
Het Taxiarchis klooster in Mantamados met de overheerlijke loukoumades!
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#10
Bedankt voor alle reacties,het wordt voor ons de eerste keer naar Lesbos, maar het stond al wel op ons verlanglijstje. We verblijven er een week en hebben een auto gehuurd. Ben ook benieuwd naar de "Wetlands" met o.a. flamingo's.
Eerder waren we o.a. op wandelvakantie naar kreta, santorini,naxos, paros, en "gewoon" naar chios, samos, korfoe en vorig jaar naar Parga.
Elke keer weer een succes, dus het zal deze keer ook wel lukken.
Quote
#11
Zeker mooi, de wetlands aan de baai van Kallonis. We zijn twee keer in Skala Kallonis op vakantie geweest en rond de baai mooi gefietst en onze ogen uitgekeken bij de flamingo's aan de zoutmeren. Tip: neem een verrekijkertje mee want heel dichtbij kan je niet komen. En voor koffie en lekkere lunch kan je zeker in dat dorpje terecht, al is het alweer jaren geleden, ik denk met veel genoegen terug aan de vele lieve mensen daar aan het "pleintje" bij het haventje.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  lekker Grieks eten op zondag,wat eten jullie? chris 54 9.956 21 April 2020, 14:37
Laatste bericht: chris
  Kreta lekker eten! Berendw 0 1.450 20 January 2016, 19:56
Laatste bericht: Berendw
  Grieken gaan weer boeren Dimitris 0 1.793 28 June 2013, 13:33
Laatste bericht: Dimitris
  Waarom zou je weer naar Griekenland gaan dit jaar? Corry 9 8.737 17 January 2012, 19:26
Laatste bericht: greetz
  Lekker eten bij ons in de tuin eddyhopoulos 1 2.428 23 November 2011, 14:37
Laatste bericht: Maria
  Wat is Kreta toch altijd weer leuk Corry 0 1.714 30 October 2011, 14:50
Laatste bericht: Corry
  Zullen de Grieken het dan toch weer doen? Alepoύ 3 4.185 11 March 2011, 09:00
Laatste bericht: Arthur

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)