DROOMHUIS OP KRETA (oost) TE KOOP
#1
[Afbeelding: 309rdpe.jpg]

Volledig gerestaureerd dorpshuis met nieuwe eerste verdieping bj 2007.
12 km van Sitia. Geen tuin, wel grote plaats 50m2. Huis is instapklaar.
Beneden slaapkamer, douche/wc, keuken, bijkeuken met 2e wc, berging, kleine werkplaats. Boven: mezanine met 2 sl.pl, woonkamer met aansluitend overdekt terras met uitzicht op zee. Overal tegels, in woonk. natuursteen.
Hardhouten ramen met dubbelglas, muren geïsoleerd, grote open haard en 2 airco's/warme lucht apparaten. Op aanvraag meerdere foto's beschikbaar.
Vraagprijs: 180.000 euro
Quote
#2
Ik heb geen interesse in het huis, omdat ik heel gelukkig ben met ons huis op het prachtige Lefkada. Maar ben wel benieuwd waarom je het huis wil verkopen???? En indien je professionele hulp zoekt vanuit NL (van Griekse ondernemers) dan kan ik wel een bedrijf aan bevelen, laat me dat dan even weten, evt via een PB.
Quote
#3
Wat 'n prijs zeg!!!
Quote
#4
(25 March 2012, 20:02)Julia schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat 'n prijs zeg!!!
Je hebt maar 1 foto gezien en de rest niet.
(25 March 2012, 19:42)Geni schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb geen interesse in het huis, omdat ik heel gelukkig ben met ons huis op het prachtige Lefkada. Maar ben wel benieuwd waarom je het huis wil verkopen???? En indien je professionele hulp zoekt vanuit NL (van Griekse ondernemers) dan kan ik wel een bedrijf aan bevelen, laat me dat dan even weten, evt via een PB.
Wij (65+) blijven maar al te graag in griekenland wonen. Het probleem is dat we een kleine zeilboot in de marina van Messolonghi hebben en daar zeilen. We zoeken dus daar in de buurt of de pelops.
Quote
#5
Hebben jullie Lefkada al onderzocht? Fantastisch zeilgebied!!
Quote
#6
Misschien zou het beter zijn om het totale huisoppervlak er bij te zetten, dat is wel zo belangrijk.
Op de foto ziet het er leuk uit. Helaas niet voor mij :)
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  HUIS te koop KRETA-oost bij SITIA= 96000 euro Gibsea 0 4.193 08 October 2017, 19:01
Laatste bericht: Gibsea
  Te huur vakantievilla Zuid-Oost Kreta spitimaskreta 0 3.606 22 May 2011, 17:36
Laatste bericht: spitimaskreta

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)