telefoon af en aansluiten
#1
Goede avond,
Dit is wel een leuk onderwerp voor in de kafeneion, lekker bij een bakkie leut of RakiBig Grin
Het is wéér voorjaar, overal gaan de Hotels en Internet café's weer open:)
De grieken komen van het vaste land voor de zomer naar hun oude vertrouwde dorpen en huizen en willen OOK telefoon hebben;)
Niks mis mee, zou je zo denken, maar dan moet je GEEN buitenlander zijn in dat zelfde dorp, want ze trekken gewoon bij JOUW de stekker eruitAngry
Moet je wéér gaan bellen, wachten, wachten, zij bellen wel terug.... nou mooi niet, maar INEENS heb je wéér telefoon, de DONDERS, zij weten dus GOED wat zij doenUndecided,Rodekaart alleen is er dan wéér een andere buitenlander in het dorp die dan OOK wéér zonder telefoon zit, en zo gaat het maar doorAngry
Dit is ons al voor het 3e gebeurt, en nu OOK weer de andere buitenlandersdown
Quote
#2
misschien is dit wel interessant:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&utm_medium=E-Mail&utm_campaign=2.%2BNewsletter%2Btripwolf%2BEN
Quote
#3
Ach ja wij wilden nu voor het derde jaar ons internetabonnement weer laten heractiveren. En dat houdt in dat je drie keer op en neer moet naar de Vodafone winkel voordat 't weer werkt. Dat is een ritje van drie kwartier over bergwegen. Ik zou het liever anders zien maar zo is het in Griekenland nu eenmaal. Gelukkig zijn er heel veel goede en mooie dingen die dit meer dan ruimschoots goed maken.
Quote
#4
Het kan ook anders.
Vrienden hebben afgelopen zaterdag hun huis op Kreta betrokken. Meteen op maandag een internetaansluiting bij OTE aangevraagd.
Vandaag kreeg ik een email van ze: ze zijn online!
Quote
#5
Klopt @Xander, bij ons ging het ook razend snel, 3 weken geleden op woensdagavond de tel afgesloten in het oude huis (kon wel nog op internet) en donderdagmiddag na de verhuizing kwamen ze alweer aansluiten.
Zit wel bij OTE en daar blijf ik ook.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
@Machinist, ik las je verhaal met grote glimlach van herkenning op mn gezicht, beetje leedvermaak als dit soort dingen ook anderen overkomt.
Volgens mij valt t hier op Kos met Ote trouwens nog wel mee wat wachttijden betreft.
Quote
#7
Kan de gsm hier geen alternatief bieden?
Quote
#8
Dat kan @Markos, maar als je een vaste aansluiting hebt waar tevens internet en tel opzit en waar je toch voor moet betalen kost het weer geld als je even wat anders moet, als je illegaal op je buren mee surft (wat bijna iedereen doet als het niet beveiligd is) of op een gratis WIFI punt zoals hier in Agios Nikolaos kost het natuurlijk niks.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ambassade neemt telefoon niet opMvg Iris52 6 2.133 21 May 2019, 10:31
Laatste bericht: Marian55

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)