En nu is het Pasen!!
#1
Morgen vieren we in N.L. het Paasfeest.

Een feest van een nieuw begin!
Het leven begint opnieuw maar wat doen we ermee?

Over 2 weken begint het Orthodoxe Pasen, weer een feest van een nieuw begin!
Het leven begint opnieuw maar wat doen we ermee?

Gaan we naar onszelf kijken en vragen we ons af wat we kunnen betekenen voor onze medemens of gaan we aan dit alles voorbij en vergeten dan ook wat Pasen betekent.

Groet,Marianne.
Quote
#2
Het Orthodoxe Pasen hier in Griekenland (bij ons op Kreta) is niet over 2 wkn. maar volgende week. De 15e en de 16e. Dus niet over 2 weken zoals je schreef. Weer wat vrolijkheid voor de mensen hier op Kreta en laten we hopen dat het een goede zomer met veel toeristen wordt.
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#3
Sorry, dat ik dacht dat het paasfeest in griekenland over 2 weken was maar dat heeft niets te maken met de intentie van mijn stelling!
Quote
#4
De eerste toeristen zijn al gesignaleerd, zowel op het strand als in de straatjes, het word weer levendiger en steeds meer winkeltjes die alvast opengaan.


Vrolijk pasen!
elena2006's signatuur leef je droom![/font]
Quote
#5
Ik bedoelde dat het paasfeest,of het nu protestants of orthodox is een feest van een nieuw begin is!
Quote
#6
(07 April 2012, 19:25)Marianneke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik bedoelde dat het paasfeest,of het nu protestants of orthodox is een feest van een nieuw begin is!

Beetje jammer dat je daar pasen voor nodig hebt, ik ben altijd met mijn medemens bezig.
Quote
#7
Sorry Japio,

als je mijn eerder berichten had gelezen zou je weten dat ik het paasfeest niet nodig had om een stelling te maken!

namelijk,dat waar we ook op de wereld zijn er voor elkaar moeten zijn !

ik wilde alleen aangeven dat we juist in deze tijd van het jaar naar elkaar moeten kijken en bedenken wat we voor elkaar kunnen doen.

nee,niet alleen in deze tijd maar het hele jaar door!
Quote
#8
Dank u
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Pasen Els DR 4 1.659 19 April 2020, 20:19
Laatste bericht: vlagreco
  Vrolijk Pasen Arthur 2 2.126 15 April 2017, 20:53
Laatste bericht: Aleko
  Pasen in Griekenland Damiaatje 11 5.705 01 May 2016, 12:27
Laatste bericht: Bart0riste
  Pasen 2014 greece67 16 8.043 12 November 2013, 23:00
Laatste bericht: greece67
  Vrolijk Pasen Arthur 4 3.303 31 March 2013, 09:43
Laatste bericht: ElsR
  Vrolijk Pasen Arthur 21 14.118 16 April 2012, 10:24
Laatste bericht: Wick
  Pasen in Griekenland Ger 9 10.836 24 April 2011, 11:42
Laatste bericht: prasoudi
  Pasen in Griekenland Ger 0 2.254 03 April 2010, 13:50
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)