Bellen naar Grieks mobiel nummer
#1
hallo,
Morgen vertrek ik naar Griekenland en word afgehaald vanaf de boot. Daarvoor moet ik onderweg wel een smsje sturen naar een mobiel nummer dat toebehoort aan een Nederlandse die in Griekenland woont. Het nummer is, met de cijfers 06 erbij, 11 cijfers lang. Kan dit wel kloppen?
Ik kan deze persoon anders niet sms-en.
Graag hoor ik van iemand die het weet.
Bedankt en vriendelijke groeten van Opreis.
Quote
#2
De mobiele nummers kennen 10 cijfers en beginnen niet met 0. Mijn nummer begint met 6. Als je de 0 weglaat heb je denk ik succes!
Quote
#3
Hallo Jan, dank je voor je reactie! Ja hiermee ben ik geholpen want als Nederlandse ga je ervan uit dat je er een 0 voor moet zetten. En dat de mobiele nummers daar 10 cijfers hebben wist ik niet.. Nu kan ik met een gerust hart weg!
Hoe is het trouwens om als Nederlandse vrouw alleenin Griekenland te reizen, zeker nu met die crisis? Ik moet vanaf Athene eerst met de bus naar de haven en dan nog twee uur met de boot.
Graag hoor ik dat nog van je.
vriendelijke groeten van Opreis.
Quote
#4
Als zij een grieks mobiel nr heeft wel eerst het landen nr ervoor.
Dus 0030 6????????? ik zou zeggen probeer het eens.
En als alleenstaande vrouw hoef jij je niet druk te maken, we zitten niet in de randstad waar op elke hoek van de straat iemand met een muts op je lastig valt.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
Als je in Griekenland bent hoef je toch niet het landnummer in te toetsen? Ik heb haar nu gesmst met landnummer (ik ben nog in NL) en dat is goed ontvangen. Maar morgen ben ik in Griekenland, dan hoeft het landnummer toch niet?? Of vergis ik mij?
Quote
#6
Als je het nummer in je mobiel opslaat dan hoef je alleen maar het nummer als sms te versturen en de rest gaat vanzelf,je moet er rekening mee houden dat de verbinding eerst via Nederland gaat.
Groet van Leo.
Quote
#7
Ja ,het is mij nu duidelijk, het landnummer moet er dus voor.Goed dat ik dat weet...
Bedankt allemaal en een fijn weekend gewenst..
groeten van Opreis.
Quote
#8
Als je jong (en blond) bent willen de mannen wel vragen of je met ze uit wil. "Nee" pikken ze niet; bij "maybe" lijden ze geen gezichtsverlies en is het klaar. Als je ouder bent vragen ze dat niet zo snel meer ...
Kortom je kunt als vrouw heel goed alleen reizen door Griekenland als je je normaal gedraagt. 't Is geen streng moslimland of Latijns-Amerika wat dat betreft. Wel gaat topless zonnen op een openbaar strand net iets te ver voor de meesten.
Quote
#9
Ik ben ouder maar wel blond... ik zal 'maybe' ookin mijn telefoon zetten.. :)
Quote
#10
Beste mensen,

Een kleine tip, sla de nummers van een mobiele telefoon internationaal in je mobiel op bv 0031653111111 dan hoef je niet meer na te denken als je welke grens dan ook over gaat en kun je de mensen bereiken.
Overigens is het een misverstand dat als je belt in Griekenland de verbinding via Nederland gaat, zodra je op Griekse bodem bent en je schakeld je Mobiel in wordt je aangemeld bij een Grieks netwerk. Bij dat aanmelden worden gegevens uitgewisseld tussen je Nederlandse operator en de Griekse, zodra de Nederlandse operator toestemming geeft krijg je een Griekse operator op je schermpje te zien en weet de Nederlandse operator je te bereiken als naar je nummer wordt gebeld. Dit uitwisselen van gegevens gaat razendsnel in het huidige tijdperk.
Nog een tip, om te voorkomen dat je batterij van je mobiel leeg raakt tijdens de overtocht van Italie naar Griekenland zet je mobiel uit, tijdens de overtocht probeert je mobiel kontakt te leggen met een netwerk en dit zoeken vraagt veel energie. Hoe verder van een antenne des te meer energie verbruikt je mobiel en voor dat je het weet is de batterij leeg.

Kalo Vradi,

Dick
Quote
#11
(17 May 2012, 18:26)Beems schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nog een tip, om te voorkomen dat je batterij van je mobiel leeg raakt tijdens de overtocht van Italie naar Griekenland zet je mobiel uit, tijdens de overtocht probeert je mobiel kontakt te leggen met een netwerk en dit zoeken vraagt veel energie. Hoe verder van een antenne des te meer energie verbruikt je mobiel en voor dat je het weet is de batterij leeg.

Kalo Vradi,

Dick
Als je op de ferry van Italie naar Griekenland reist en je hebt een cabine, dan heb je toch wel een stopcontact om je telefoon enz. op te laden?
Quote
#12
(17 May 2012, 16:29)Opreis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo Jan, dank je voor je reactie! Ja hiermee ben ik geholpen want als Nederlandse ga je ervan uit dat je er een 0 voor moet zetten. En dat de mobiele nummers daar 10 cijfers hebben wist ik niet.. Nu kan ik met een gerust hart weg!
Hoe is het trouwens om als Nederlandse vrouw alleenin Griekenland te reizen, zeker nu met die crisis? Ik moet vanaf Athene eerst met de bus naar de haven en dan nog twee uur met de boot.
Graag hoor ik dat nog van je.
vriendelijke groeten van Opreis.

Mijn GR gsm nummer begint met een 9 en geen 0, naar NL een 0031 ervoor in GR niks ervoor.

Henk
Quote
#13
Hallo Dick,
Ja dat is een goeie tip,dat opslaan met landnummer.
ik vlieg naar Athene en daar neem ik de bus naar de haven. Dan ga ik met de boot naar het schiereiland Methana.
Dus wat je schrijft is op die manier niet aan de orde,maar ik zal mijn telefoon toch maar zoveel mogelijk uitzetten. Bedankt voor de tip!
Nu proberen nog wat te rusten voor ik midden in de nacht van huis vertrek.
groeten van Opreis!
Quote
#14
Ik wens Opreis een goede reis! Big Grin
Quote
#15
(17 May 2012, 19:04)Sophia schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als je op de ferry van Italie naar Griekenland reist en je hebt een cabine, dan heb je toch wel een stopcontact om je telefoon enz. op te laden?

Beste Sophia,

Het steeds zoeken naar een antenne heeft niet alleen als nadeel dat je batterij snel leeg is maar ook dat je mobiel op vol zendvermogen staat. Ook al is deze waarde binnen de norm geeft dat in tijd zoveel electromagnetische energie waar ik niet aan bloot gesteld wil worden.
Overigens hoef je geen cabine te hebben om je mobiel op te laden er zijn ook stopcontacten aan boord die je kan gebruiken.

Kali Mera,

Dick
Quote
#16
(17 May 2012, 19:14)Henkd schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[quote='Opreis' pid='14577' dateline='1337264944']
Hallo Jan, dank je voor je reactie! Ja hiermee ben ik geholpen want als Nederlandse ga je ervan uit dat je er een 0 voor moet zetten. En dat de mobiele nummers daar 10 cijfers hebben wist ik niet.. Nu kan ik met een gerust hart weg!
Hoe is het trouwens om als Nederlandse vrouw alleenin Griekenland te reizen, zeker nu met die crisis? Ik moet vanaf Athene eerst met de bus naar de haven en dan nog twee uur met de boot.
Graag hoor ik dat nog van je.
vriendelijke groeten van Opreis.
Multiquote:Mijn GR gsm nummer begint met een 9 en geen 0, naar NL een 0031 ervoor in GR niks ervoor.

Henk

Henk, voor zover ik weet bestaat er geen GR mobielnummer dat met een 9 begint. Alle nummers beginnen met een 6, en ik dacht dat het tweede nummer altijd een 9 is. Totaal aantal cijfers is 10 (zoals al elders gezegd in deze berichten).
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#17
(18 May 2012, 09:05)Beems schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ook al is deze waarde binnen de norm geeft dat in tijd zoveel electromagnetische energie waar ik niet aan bloot gesteld wil worden.
Kali Mera,

Dick

Dat wist ik niet! bedankt voor je tip.
Quote
#18
(18 May 2012, 09:40)ADO schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(17 May 2012, 19:14)Henkd schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[quote='Opreis' pid='14577' dateline='1337264944']
Hallo Jan, dank je voor je reactie! Ja hiermee ben ik geholpen want als Nederlandse ga je ervan uit dat je er een 0 voor moet zetten. En dat de mobiele nummers daar 10 cijfers hebben wist ik niet.. Nu kan ik met een gerust hart weg!
Hoe is het trouwens om als Nederlandse vrouw alleenin Griekenland te reizen, zeker nu met die crisis? Ik moet vanaf Athene eerst met de bus naar de haven en dan nog twee uur met de boot.
Graag hoor ik dat nog van je.
vriendelijke groeten van Opreis.
Multiquote:Mijn GR gsm nummer begint met een 9 en geen 0, naar NL een 0031 ervoor in GR niks ervoor.

Henk

Henk, voor zover ik weet bestaat er geen GR mobielnummer dat met een 9 begint. Alle nummers beginnen met een 6, en ik dacht dat het tweede nummer altijd een 9 is. Totaal aantal cijfers is 10 (zoals al elders gezegd in deze berichten).

En je hebt helemaal gelijk......beetje niet goed getikt dizzy

Henk
Quote
#19
moet het 0030 zijn of kan het ook +30 zijn of maakt dat niet uit om te bellen of smsen?
Quote
#20
(17 October 2012, 21:18)slagroom55 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




moet het 0030 zijn of kan het ook +30 zijn of maakt dat niet uit om te bellen of smsen?

kan beiden Big Grin
Quote
#21
oke dank je wel
Quote
#22
Gewoon even terzijde: ik ben terug van 2 weken Griekenland en omdat ik ginder nogal wat moest bellen en berichten sturen (dus naar Grieken) heb ik mij gewoon een heel spotgoedkope gsm gekocht en ginder geld opgezet. Resultaat, het heeft me nagenoeg niets gekost. Het is maar een tip hé Idea
Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote
#23
Of een Griekse simkaart in een ouwe telefoon stoppen die je thuis nog ergens had liggen.
Overigens kun je in Griekenland de simkaart opladen met een "kassabonnetje" wat je bij een kiosk (periptero) koopt: je zegt daar tegen de peripteras (kioskhouder) 10 euro voor Vodafone (of Wind of Cosmote of ...), betaalt en dan moet je het dikgedrukte nummer dat op het "kassabonnetje" staat invoeren via het gratis tel. nr. van je provider. De meeste providers hebben op dat tel.nr. een keuzemenu in het Engels (naast het Grieks).

Misschien nog een andere tip: bij Vodafone NEDERLAND kun je prepaid simkaart kopen waar je voor 25% meer (ten opzichte van nationaal bellen) voor hetzelfde tarief kunt bellen door heel de EU. Ideaal als je niet zoveel in Nederland bent en belt (een abonnement betaal je door ook als je een tijd niet in NL bent) maar dan ook wel internationaal moet bellen. En als je in Griekenland bent en nationaal moet bellen kun je dus je Griekse simkaart gebruiken.
Quote
#24
Het enige nadeel van een prepaid card als je hem met €10 laat opwaarderen ongeveer €1.20 naar de belasting gaat.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#25
Arthur je hebt helemaal gelijk, ook ik verbaas me er telkens weer over als ik mn Griekse nummer heb opgeladen.
Doe ik ook met 10 Euro,ik dacht dat deze 1,20 Euro naar de provider ging,maar dus naar de belasting.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#26
Het is inderdaad vreemd dat er zo veel af gaat. Nouja, we zullen maar denken voor het goede doel he. Overigens dacht ik dat het 80 cent was per 10 euro maar ik weet het niet zeker.
Quote
#27
als je in griekenland wil bellen, gebruik de fonemen anapantiti. je belt je griekse vriend , laat je het een paar keer gaan en leg je op, dan belt hij je terug en het kost je niks. hij heeft meestal minuten genoeg aangezien dat ze allemaal niks anders doen dan bellen met dat rot ding.
Quote
#28
(18 October 2012, 14:28)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het is inderdaad vreemd dat er zo veel af gaat. Nouja, we zullen maar denken voor het goede doel he. Overigens dacht ik dat het 80 cent was per 10 euro maar ik weet het niet zeker.

Beste Els,

Het is de BTW die er vanaf gaat dus 23%.

Kalo Vradi,

Dick
Quote
#29
(18 October 2012, 16:12)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




als je in griekenland wil bellen, gebruik de fonemen anapantiti. je belt je griekse vriend , laat je het een paar keer gaan en leg je op, dan belt hij je terug en het kost je niks. hij heeft meestal minuten genoeg aangezien dat ze allemaal niks anders doen dan bellen met dat rot ding.

Ja dat is ons ook al opgevallen, de meeste lopen met 2 telefoon'sRolleyes één om gebeld te worden, en de ander om terug te bellenBig Grin
Je moet zeker NIET als buitenlander je NIET grieks telefoon nr opgeven, weet je zeker dat je NOOOOOIIIIIIIIITTTTT terug gebeld wordt:)
Quote
#30
(18 October 2012, 21:08)de machinist schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(18 October 2012, 16:12)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




als je in griekenland wil bellen, gebruik de fonemen anapantiti. je belt je griekse vriend , laat je het een paar keer gaan en leg je op, dan belt hij je terug en het kost je niks. hij heeft meestal minuten genoeg aangezien dat ze allemaal niks anders doen dan bellen met dat rot ding.

Ja dat is ons ook al opgevallen, de meeste lopen met 2 telefoon'sRolleyes één om gebeld te worden, en de ander om terug te bellenBig Grin
Je moet zeker NIET als buitenlander je NIET grieks telefoon nr opgeven, weet je zeker dat je NOOOOOIIIIIIIIITTTTT terug gebeld wordt:)

LOOOOOOL Big Grin
Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote
#31
(18 October 2012, 21:08)de machinist schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ja dat is ons ook al opgevallen, de meeste lopen met 2 telefoon'sRolleyes één om gebeld te worden, en de ander om terug te bellenBig Grin
Je moet zeker NIET als buitenlander je NIET grieks telefoon nr opgeven, weet je zeker dat je NOOOOOIIIIIIIIITTTTT terug gebeld wordt:)

Dat klopt helemaal. Doe jij dat dan wel ?
Ik niet.

Wanneer ik in GR ben zet ik mijn NL telefoontje uit. Iedereen die me dierbaar is weet dat en heeft mijn GR nummer.
Als ze me willen spreken moeten ze dat nummer gebruiken.

Wanneer ik zelf vanuit GR naar NL wil bellen zet ik even mijn NL telefoon aan omdat dat goedkoper is dan met mijn GR telefoon. Of dat nog steeds zo is met de maximaal toegestane EU tarieven voor bellen naar het buitenland met mobiel weet ik eigenlijk niet. Best mogelijk dat het niets meer uitmaakt.

Overigens vertelde een KPN marketing medewerker mij dat het verhaal dat wanneer je in het buitenland bent al je gesprekken (SMS), via de centrale in NL zouden lopen. Daarom zou het zo duur zijn.
Allemaal onzin vertelde hij. Pure marketing praatjes.
Heel vroeger was dat wel zo, maar dat gaat al jaren anders. Zodra je in bijvoorbeeld GR je mobieltje aan zet wordt je telefoon gewoon op het Griekse netwerk van de (voorkeurs)provider ingeboekt, en istie wat de NL telcom betreft gewoon weg. Hoeven ze niets meer aan te doen.
Wanneer je een NL mobieltje van iemand belt die net zoals jij ook in GR is, loopt dat gesprek geheel via het GR netwerk. Dus niet via het NL netwerk zoals ze je willen doen geloven.
Maandelijks stuurt de buitenlandse provider een automatisch aangemaakt computerbestandje naar je NL provider. Die leest het in hun computer in, en de maandelijkse factuur valt vanzelf op je deurmat. Onderling vindt verrekening plaats over het totaal. Gaat allemaal automatisch en kost niets. Afgezien van de ontwikkel- en onderhoudskosten van de gebruikte programma's en infrastructuur dan, maar dat is maar een fractie van een cent per belminuut meer dan van een binnenlands gesprek.

De telcoms houden dat sprookje graag in stand omdat het een legitimatie is om de buitenlandse gesprekskosten hoog te houden terwijl die in feite net zo goedkoop (of duur zo je wilt) zijn als binnenlandse gesprekken.
De telcoms hebben dat onderling zo afgesproken omdat het een vette melkkoe voor ze is. Prijsafspraken dus, en dat mag volgens mij niet. In Brussel zouden ze daar eens betere regelgeving voor moeten maken om daar paal en perk aan te stellen.
Want waarom zou je voor extra kosten betalen die er helemaal niet zijn.
Quote
#32
(19 October 2012, 09:15)Xander schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heel vroeger was dat wel zo, maar dat gaat al jaren anders. Zodra je in bijvoorbeeld GR je mobieltje aan zet wordt je telefoon gewoon op het Griekse netwerk van de (voorkeurs)provider ingeboekt, en istie wat de NL telcom betreft gewoon weg. Hoeven ze niets meer aan te doen.
Wanneer je een NL mobieltje van iemand belt die net zoals jij ook in GR is, loopt dat gesprek geheel via het GR netwerk. Dus niet via het NL netwerk zoals ze je willen doen geloven.

Beste Xander,

Vanaf de opzet van het GSM netwerk is de werkwijze gelijk, zodra je de gsm in het buitenland aanzet vind er een controle van je nummer plaats. Op het moment dat je provider OK geeft krijg je op je scherm de buitenlandse operator. Deze controle gaat in een fractie van een seconde en je provider weet nu waar je zit. Komen er oproepen in Nederland naar je telefoon dan worden ze doorgezet naar het netwerk waar je je op dat moment op bevindt.
Wanneer twee Nederlanders in bv Griekenland met elkaar bellen, de een KPN en de andere Vodafoon, loopt het gesprek altijd via Nederland omdat er simpelweg geen centraal "register" is van de operators. KPN is niet op de hoogte waar klanten van bv Vodafoon zich bevinden en omgekeerd. Wanneer klanten van dezelfde operator in bv Griekenland met elkaar willen bellen loopt alleen de communicatie met het "register" via Nederland.
Voor de duidelijkheid het "register" is een centrale computer waar alle klantgegevens in zijn opgeslagen.

In mijn werkzaam leven in Nederland was ik Problem Manager bij KPN en zeer betrokken bij het opzetten van het GSM netwerk en het latere UMTS netwerk.

Kali Mera,

Dick
Quote
#33
nou Dick bedankt voor je uitleg want ik zat me toch echt af te vragen of ik het al die jaren verkeerd had begrepen..............niet dus!!!!
Quote
#34
@ Beems

Ik ben een leek, dus ik geloof je onmiddellijk.

Ik schreef het verhaal op dat een KPN marketing manager, dus geen techneut denk ik, mij heeft verteld .
Als ik jok, dan jok ik dus in commissie Wink
Quote
#35
is geen jokken van jou, kan me best voorstellen dat jij die manager geloofde.
Die KPN marketing manager echter beweert dingen waar hij geen verstand van heeft en dat is niet zo slim.
Quote
#36
Ik hoop dat het nog een beetje bij het topic past. Vorige maand is het me diverse keren overkomen dat naar mij gestuurde smsjes vertraagd binnenkwamen. Kon zo maar een dag later worden, of helemaal niet. Iemand anders ook wel eens dit ervaren?
Quote
#37
Ik heb wel eens een e-mail gestuurd aan Neelie Kroes over die belachelijk hoge tarieven binnen de EU. Ik heb daar heel keurig antwoord op gekregen van haar staf. Er wordt in elk geval door haar en haar medewerkers nadrukkelijk geprobeerd de tarieven verder omlaag te krijgen. Ik ben geen fan van haar partij maar dit dwingt toch respect af. (Een e-mail aan een politieke partij aan de andere kant van het spectrum, over een andere kwestie trouwens, werd nooit beantwoord ...)
Quote
#38
Chris,dit is mij ook regelmatig overkomen.
Ik heb het zo opgelostyouvegotmailtjes sturen via mijn Ned.mobiele nummer,die beantwoord ik dan via hetzelfde nummer.
Mij bellen vanuit Nederland ,kinderen en echte vrienden via mijn Griekse nummer,bel ze dan via mijn Nederlandse nummer terug.
Kosten vallen mee,maar de mailtjes komen nog dezelfde dag aan, en via mijn Griekse nummer meestal niet of net als jij een paar dagen later.
Ik snap er ook niets van maar hoor deze klacht over verstuurde mailtjes ook van Nederlandse vrienden die op Samos wonen met een Grieks nummer.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#39
@Margaritha: bedoel je sms'jes via de telefoonverbinding of echt mailtjes via mobiel internet?
Quote
#40
Els je hebt gelijk,ik bedoel gewoon een smsje per telefoon.
En als ik met vakantie op Samos ben wil ik niet naar internet omkijken,misschien ben ik wel echt 1 van de weinigen,in mijn werk zit ik 36 uren per week achter internet,dus pak ik op Samos liever mn scooter,geniet van de natuur,de mensen en mijn heerlijk samoswijntje op het terras met vrienden.
En ook die smsjes mobiel minimaal,even weg van alles.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Tongue Mobiel bellen vanaf 15 juni 2017 Buurman 6 6.289 19 June 2017, 15:34
Laatste bericht: Arthur
  Bellen met WhatsApp vanuit Griekenland Ger 16 15.268 18 April 2015, 12:20
Laatste bericht: Ger
  Voip naar GR mobiel Xandrios 1 6.813 18 August 2014, 07:06
Laatste bericht: ElsR

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)