Waarom de Grieken fier zijn dat ze Griek zijn.
#1
Veel doordenkertjesup
Μας αρέσει που είμαστε Ελληνες!!
102 + 1... λόγοι για να “σκάσουν” οι ξένοι από τη ζήλεια τους

Γιατί έχουμε θάλασσα να την πιεις στο ποτήρι.
Γιατί “καμάκι” και “σουβλάκι” είναι το πρώτο ποίημα που μαθαίνουμε.
Γιατί τους μεζέδες που συνοδεύουν το τσιπουράκι δεν τους “φτάνει” κανένα “ορντέβρ”.
Γιατί στην Ελλάδα κάθε νύχτα τελειώνει το επόμενο πρωί.
Γιατί πίνουμε κι ένα ποτηράκι παραπάνω χωρίς να μας πίνει.
Γιατί μπορούμε να απολαύσουμε τον καφέ μας με τσιγάρο. Όχι να τον πιούμε σφηνάκι και να πάμε να καπνίσουμε κρυφά στο σπίτι μας.
Γιατί το φλερτ είναι το εθνικό μας χόμπι.
Γιατί στην Ελλάδα όλοι βρίζουμε το Δημόσιο και ταυτόχρονα σκοτωνόμαστε για μια θέση εκεί.
Γιατί έχουμε δεν έχουμε λεφτά, ένα μπουζουκάκι θα το πάμε.
Γιατί έχουμε νοοτροπία “και αύριο μέρα είναι”.
Γιατί όταν μπαίνουμε σε λεωφορείο κάνουμε τα πάντα για να βρούμε θέση να καθίσουμε.
Γιατί δεν το παίζουμε ψευτοπουριτανοί. Τις “λαδιές” μας τις κάνουμε με θράσος.
Γιατί είμαστε πρώτοι στο φανάρι και κορνάρουμε τον εαυτό μας από συνήθεια.
Γιατί ξέρουμε καλύτερα να ξοδεύουμε παρά να αποταμιεύουμε.
Γιατί δε μοιραζόμαστε τη βενζίνη στο αυτοκίνητό μας με αυτούς που βάζουμε μέσα.
Γιατί δεν κάνουμε ποτέ επίσκεψη “με άδεια χέρια”.
Γιατί η λέξη “κερνάω” υπάρχει στο λεξιλόγιό μας.
Γιατί άντε να εξηγήσεις στον ξένο τι σημαίνει “καψούρα”.
Γιατί βράζει το αίμα μας.
Γιατί στην Ελλάδα η οικογένεια έχει ακόμα αξία.
Γιατί κατά βάθος... είμαστε καλά παιδιά.
Γιατί τα καταφέρνουμε πάντα... έστω και την τελευταία στιγμή.
Γιατί δε “μασάμε” από 400 χρόνια σκλαβιάς.
Γιατί όταν οι ξένοι δεν έβρισκαν λέξεις έκλεβαν τις δικές μας.
Γιατί η λέξη “φιλότιμο” δεν υπάρχει σε καμία άλλη γλώσσα.
Γιατί καλή η κιθάρα και το όμποε αλλά το μπουζούκι βγάζει άλλο ήχο.
Γιατί το “Αι Γενέαι Πάσαι” της Μεγάλης Παρασκευής μας σηκώνει την τρίχα κάγκελο.
Γιατί όποια πέτρα κι αν σηκώσεις, Ελληνες θα βρεις από κάτω.
Γιατί ερωτευόμαστε και μισούμε με πάθος.
Γιατί τις δύσκολες στιγμές τις περνάμε με φίλους χωρίς να χρειαζόμαστε ψυχίατρο.
Γιατί ο Σωκράτης, ο Αριστοτέλης και ο Περικλής ήταν Ελληνες.
Γιατί η Μερκούρη, ο Χατζιδάκις και ο Ελύτης ήταν Ελληνες.
Γιατί η συνταγή “αλά ελληνικά” είναι η πιο πετυχημένη.
Γιατί η τρέλα δεν πάει στα βουνά... πάει στις παραλίες!
Γιατί οι καλοκαιρινές διακοπές είναι κοντά και πού να τρέχουμε τώρα!
Γιατί όταν οι άλλοι ανακάλυπταν το κρέας, εμείς είχαμε ήδη χοληστερίνη.
Γιατί όταν εμείς φτιάχναμε τον Παρθενώνα, οι άλλοι κοιμόντουσαν πάνω στα δέντρα.
Γιατί εμείς δώσαμε τα φώτα σε όλους αυτούς που το παίζουνε ηγέτες και οδηγούν στην ειρήνη κάνοντας πολέμους.
Γιατί η φέτα και το ελαιόλαδο μεταφράστηκαν σε ελληνικό ταμπεραμέντο.
Γιατί μπορούμε να παρατήσουμε τα πάντα για έναν μεγάλο έρωτα!
Γιατί στη γλώσσα μας διακρίνουμε μεταξύ έρωτα και αγάπης...ξέρουμε όμως να ζούμε με πάθος και τα δυο!
Γιατί αλλάζουμε κινητό κάθε χρόνο, αυτοκίνητο κάθε τρία χρόνια και ερωτικό σύντροφο κάθε τρεις και λίγο.
Γιατί όταν οι άλλοι φορούσαν προβιές λύκων εμείς υφαίναμε αραχνοΰφαντους χιτώνες.
Γιατί οι Ελληνες δεν πολεμούν σαν ήρωες αλλά οι ήρωες πολεμούν σαν Ελληνες (Winston Churchill- 1941).
Γιατί δε βάζουμε κέτσαπ στο φαγητό μας.Εχει από μόνο του υπέροχη γεύση.
Γιατί όταν πονάμε ξέρουμε να κλαίμε και να χορεύουμε τη ζεμπεκιά με περηφάνια.
Γιατί ο Ερωτας ήταν Ελληνας Θεός. Γι’ αυτό ξέρουμε και να αγαπάμε.
Γιατί μπορεί να είμαστε οξύθυμοι αλλά ποτέ δεν κρατάμε κακία.
Γιατί κανένας άλλος δεν χαίρεται για την καταγωγή του όσο εμείς.
Γιατί παρόλο που γνωρίζουμε τον κίνδυνο τολμάμε.
Γιατί η τρέλα στην Ελλάδα πάει με χίλια...
Γι’ αυτό όλοι τρέχουν στο δρόμο.
Γιατί δουλεύουμε για να ζούμε και δε ζούμε για να δουλεύουμε.
Γιατί έχουμε του κόσμου τα ελαττώματα και παρόλα αυτά είμαστε ακαταμάχητοι.
Γιατί η ζωή μας είναι στο “δυνατό” ενώ των ξένων στο “αθόρυβο”
Γιατί αν η χώρα μας δεν ήταν η ομορφότερη του κόσμου, θα τη διάλεγαν για σπίτι τους οι δώδεκα θεοί του Ολύμπου;
Γιατί όταν φωνάζουμε “αδελφέ” στο δρόμο, όλοι γυρνάνε.
Γιατί κάνουμε τις περισσότερες καταχρήσεις κι όμως ζούμε περισσότερο.
Γιατί όταν συζητάμε για δίαιτα είμαστε πάντα στο τραπέζι και τρώμε.
Γιατί κάποτε “φωτίσαμε” ολόκληρο τον κόσμο
Γιατί μιλάμε δυνατά και γελάμε με την καρδιά μας.
Γιατί είμαστε οι μόνοι που ξεκινάμε το μεσημέρι για καφεδάκι και
καταλήγουμε να πίνουμε ούζο μέχρι πρωίας.
Γιατί μπροστά στο Μετσοβόνε, τύφλα να χει το Εμενταλ.
Γιατί με μια φλόγα καταφέραμε να ενώσουμε ολόκληρο τον κόσμο.
Γιατί ξέρουμε να εκφράζουμε το “σ’ αγαπώ” με κάθε πιθανό τρόπο.
Γιατί τα πιο απίστευτα είναι κι ελληνικά.
Γιατί κυκλοφορούμε στο δρόμο στις δύο το βράδυ και δε νιώθουμε ότι είμαστε σε στοιχειωμένη πόλη.
Γιατί σουβλάκι, σουτζουκάκι και λοιπές ελαφριές γεύσεις είναι η αδυναμία μας.
Γιατί είμαστε περήφανοι για το παρελθόν μας.
Γιατί δεν πάμε για ύπνο με τις κότες αλλά το ξημερώνουμε διασκεδάζοντας.
Γιατί ακόμη και το πιο μικρό ξωκκλήσι μας, λούζεται από φως.
Δεν πιάνεται η ψυχή μας απ’ τη σκοτίδα του βιτρώ.
Γιατί ξέρουμε να “κλέβουμε” αλλά και να μην “καρφώνουμε” αυτόν που “κλέβει” στις εξετάσεις.
Γιατί έχουμε πάντα μια λύση -έστω και πλάγια- σε όλα.
Γιατί οι γονείς μας δεν ξεχνάνε ότι υπάρχουμε
μόλις κλείσουμε τα δεκαοκτώ.
Γιατί την κάθε δυσκολία την αντιμετωπίζουμε για χιούμορ.
Γιατί το αντιπροσωπευτικότερο ελληνικό σύνθημα είναι: “Για την Ελλάδα, ρε γαμώτο!”
Γιατί οι Ολυμπιακοί Αγώνες γεννήθηκαν εδώ.
Γιατί βλέπουμε τον ουρανό γαλάζιο κι όχι μολυβί.
Γιατί εδώ που ζούμε όλο το χρόνο, ο ξένος το έχει σκοπό ζωής να έρθει μία εβδομάδα.
Γιατί η Ελλάδα είναι η πιο φτωχή χώρα με τους πιο πλούσιους κατοίκους.
Γιατί μιλάμε καλά τις ξένες γλώσσες... αλλά ποιοι μιλούν καλά τα ελληνικά;
Γιατί πίνουμε και καπνίζουμε περισσότερο από όλους και ζούμε περισσότερο από όλους.
Γιατί εμείς γράφουμε την Ιλιάδα, και οι ξένοι την κάνουν έργο χιλιάδες χρόνια μετά.
Γιατί το τζατζίκι, το σουβλάκι, η μαγκιά και το φιλότιμο είναι ελληνικά.
Γιατί μας αρέσει, τα λεφτά και τα ψάρια να τα τρώμε πάντα φρέσκα.
Γιατί ενώ έχουμε μικρή χώρα, έχουμε μεγάλη καρδιά.
Γιατί στην Ελάδα κάθε Αύγουστο απλώνουν τραχανά. Οι άλλοι τι απλώνουν;
Γιατί το σύνθημα “Ελευθερία ή Θάνατος” ήταν ελληνικό.
Γιατί πληρωνόμαστε Παρασκευή και Κυριακή πρωί δεν έχουμε λεφτά ούτε για τσιγάρα.
οι για να “σκάσουν” οι ξένοι από τη ζήλεια τους
Γιατί μπροστά στο ρεβανί τι να μας πει το μιλφέιγ.
Γιατί το 95% των αστεριών και των πλανητών έχουν ελληνική ονομασία.
Γιατί το καρπούζι το αγοράζουμε ολόκληρο και όχι σε φέτες.
Γιατί για τα μάτια μιας γυναίκας κάναμε 10 χρόνια πόλεμο.
Γιατί “λουλουδοπόλεμος” δεν υπάρχει σε καμιά άλλη χώρα.
Γιατί ακόμα κι ο Αϊνστάιν παραδέχτηκε ότι οφείλει πολλά σε έναν Ελληνα.
Γιατί όταν θέλουμε να λιαστούμε, έχουμε αμμουδιά και θάλασσα. Δεν ξεχυνόμαστε στα γρασίδια ούτε βουτάμε στα συντριβάνια.
Γιατί όταν φοράμε πέδιλα, δεν τα φοράμε με κάλτσες.
Γιατί λέγοντας “ένα γλυκό χωρίς”, όλοι καταλαβαίνουν πως πρόκειται για φραπέ.
Γιατί το δικό μας μοντέλο ζωής έχει πολλέεεεεεες καμπύλες.
Γιατί είχαμε μάγκες προγόνους.
ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΣΟΥΒΛΑΤΖΗ, ΜΕ ΡΩΤΑΕΙ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΒΑΛΩ ΜΕΣΑ ΚΟΠΕΛΙΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΠΑΡΕΞΗΓΟΥΜΑΙ, ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΛΕΩ ΜΕ ΑΝΕΣΗ: "ΑΠ' ΟΛΑ ΒΑΛΕ ΜΟΥ ΑΠ' ΟΛΑ" & ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ!!
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Leuk dit bericht, ik mocht ze ook stuk voor stuk aanhoren....
Quote
#3
(10 June 2012, 12:33)Nikolaki schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Leuk dit bericht, ik mocht ze ook stuk voor stuk aanhoren....

Daar kan ik me best iets bij voorstellen , aangezien je partner een Griek is.Big Grin

Jeff
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
dat laste, is niet complete.γιατι ο σουβλατζης;; τι;; γιατι ο σουβλατζης κανει σουβλακια;;
Quote
#5
(10 June 2012, 14:17)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




dat laste, is niet complete.γιατι ο σουβλατζης;; τι;; γιατι ο σουβλατζης κανει σουβλακια;;

Dat van u is niet compleet , er ontbreken een paar klemtonen.Tongue
Het schrijven in hoofdletters is eigelijk roepen, maar dan moet je ook geen klemtonen plaatsen.

Jeff
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
mee eens , maar als ik ook klemtonen gaan gebruiken kan blijven schrijven langer. en nog belangrijk ik ben van de oude school, of alle klemtonen of niks.en ik bedoel dat stip die bij deze grieks wordt gebruikt..
maar bedankt voor dat laatste welke ook het mooiste is.
Quote
#7
Mwa... heb nog even nodig om alles te vertalen!
Quote
#8
Leuk topic voor de 99% lezers die geen Grieks kunnen lezen en schrijven. Ga lekker op een .GE forum schrijven
Ries's signatuur Gr, Ries

Reizend met een HYMER B544 Fiat Ducato iTDi 230
Quote
#9
(10 June 2012, 17:17)Ries schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Leuk topic voor de 99% lezers die geen Grieks kunnen lezen en schrijven. Ga lekker op een .GE forum schrijven

Ik wist niet dat GE ofwel General Electric (Company) een forum heeft.
Niemand vraagt of verpicht jou dit allemaal te lezen hé.
En voor diegene die het grieks al een beetje onder de knie hebben is dit betere lectuur dan de uiteenzettingen van politieke partijen die uit ellenlange zinnen bestaan, en inhoudelijk niets te vertellen hebben.
En het statemant dat 99 % van de lezers van dit forum geen grieks kunnen lezen, zou ik in uw plaats maar even inslikken.

Mvg
Jeff
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#10
Hoi Jef,
wij hebben deze tekst eens gekregen in de avondschool. Jij toevallig ook?
Quote
#11
(10 June 2012, 17:17)Ries schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Leuk topic voor de 99% lezers die geen Grieks kunnen lezen en schrijven. Ga lekker op een .GE forum schrijven

Dit forum heeft een Griekse titel. Het gaat over Griekenland. Het is dus logisch dat er af en toe dingen in de Griekse taal op staan.
En zoals al opgemerkt er zijn zeker veel leden van dit forum die de Griekse taal (min of meer) beheersen.
Dus laten we het allemaal vriendelijk houden. De moderator beslist.
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#12
(10 June 2012, 18:56)Markos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoi Jef,
wij hebben deze tekst eens gekregen in de avondschool. Jij toevallig ook?

Neen hoor eigelijk anders om , ik heb hem mee gebracht in onze klas dit schooljaar.Ik volg les in het CVO in Berchem.

Jeff
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#13
(10 June 2012, 21:13)ADO schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(10 June 2012, 17:17)Ries schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Leuk topic voor de 99% lezers die geen Grieks kunnen lezen en schrijven. Ga lekker op een .GE forum schrijven

Dit forum heeft een Griekse titel. Het gaat over Griekenland. Het is dus logisch dat er af en toe dingen in de Griekse taal op staan.
En zoals al opgemerkt er zijn zeker veel leden van dit forum die de Griekse taal (min of meer) beheersen.
Dus laten we het allemaal vriendelijk houden. De moderator beslist.

Misschien handig om het in het Grieks EN Nederlands neer te zetten? (Als sommige zinnen letterlijk te vertalen zijn dan).
Er zitten er trouwens wel een paar goeie tussenBig Grin
Quote
#14
soms kan je niet alles vertalen ook letterlijk omdat in de andere taal, dus van gr naar nl en andersom niks betekent of de grap is weg.
Ο νοων νοειτω. και ο εχων την μυγαν μυγιαζετα.
απο την πολην ερχομαι και στην κορφη κανελλα.
Quote
#15
Dat bedoelde ik ja, dat is namelijk ook met veel Nederlandse gezegdes ;)
Quote
#16

Neen hoor eigelijk anders om , ik heb hem mee gebracht in onze klas dit schooljaar.Ik volg les in het CVO in Berchem.

Jeff
[/quote]

Sorry, even off-topic, maar....
@Jef, ik lees dat je les volgt in Berchem, hoeveel jaren kan je daar volgen?
Of heb je een link waar ik meer info kan vinden/opvragen?
Alvast bedankt!
Quote
#17
(11 June 2012, 11:31)Sophia schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(10 June 2012, 21:13)ADO schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(10 June 2012, 17:17)Ries schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Leuk topic voor de 99% lezers die geen Grieks kunnen lezen en schrijven. Ga lekker op een .GE forum schrijven

Dit forum heeft een Griekse titel. Het gaat over Griekenland. Het is dus logisch dat er af en toe dingen in de Griekse taal op staan.
En zoals al opgemerkt er zijn zeker veel leden van dit forum die de Griekse taal (min of meer) beheersen.
Dus laten we het allemaal vriendelijk houden. De moderator beslist.

Misschien handig om het in het Grieks EN Nederlands neer te zetten? (Als sommige zinnen letterlijk te vertalen zijn dan).
Er zitten er trouwens wel een paar goeie tussenBig Grin

Dat zou inderdaad handig zijn, ik vrees echter dat we dan terecht zullen komen in een oeverloze discussie over de juiste interpretatie.
Anderzijds verwijs ik graag naar een nederlandstalig spreekwoord " spreeuwen eten wel kersen maar bomen planten doen ze niet" .
Dus ...........Wie het schoentje past , trekke het aan.

Mvg
Jeff

(11 June 2012, 12:19)prasoudi schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(10 June 2012, 23:15)Jef Dockx schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Neen hoor eigelijk anders om , ik heb hem mee gebracht in onze klas dit schooljaar.Ik volg les in het CVO in Berchem.

Jeff

Sorry, even off-topic, maar....
@Jef, ik lees dat je les volgt in Berchem, hoeveel jaren kan je daar volgen?
Of heb je een link waar ik meer info kan vinden/opvragen?
Alvast bedankt!
[/quote]

In het CVO te Berchem kan je tot het zevende jaar les volgen.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&BoomID=B1&KnooppuntID=K50&KnoopOpen=True&LG=

Mvg
jeff
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#18
(11 June 2012, 12:19)prasoudi schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[quote='Jef Dockx' pid='15475' dateline='1339362940']
Multiquote:Neen hoor eigelijk anders om , ik heb hem mee gebracht in onze klas dit schooljaar.Ik volg les in het CVO in Berchem.

Jeff
Multiquote:Sorry, even off-topic, maar....
@Jef, ik lees dat je les volgt in Berchem, hoeveel jaren kan je daar volgen?
Of heb je een link waar ik meer info kan vinden/opvragen?
Alvast bedankt!
Multiquote:In het CVO te Berchem kan je tot het zevende jaar les volgen.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&BoomID=B1&KnooppuntID=K50&KnoopOpen=True&LG=

Mvg
jeff


efcharisto
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Griekenland stelt zijn grenzen open. Hoe zit dat als je met de auto gaat? Irini45 31 9.433 12 June 2020, 20:01
Laatste bericht: Patrick
  De komboloi. Waarom zie je daar nooit vrouwen mee? Bouboulina 11 6.962 06 December 2015, 03:51
Laatste bericht: Papournakis
  Zo ziet een Griek de wereld (geschreven door een Griek) ADO 9 6.508 04 February 2015, 08:52
Laatste bericht: ElsR
  Die Grieken zijn zo lui nog niet! Of toch wel? Ger 8 7.697 06 October 2014, 10:01
Laatste bericht: dashboot2005
  Grieken zijn vossen/ zijn Grieken vossen? Wick 0 2.018 22 February 2012, 09:15
Laatste bericht: Wick
  Wij zijn allemaal Grieken......een keerpunt? Vasilis 14 11.346 20 February 2012, 22:33
Laatste bericht: Margo
  Waarom zou je weer naar Griekenland gaan dit jaar? Corry 9 8.736 17 January 2012, 19:26
Laatste bericht: greetz
  Wie gaat waar heen en waarom Arthur 4 4.215 13 February 2011, 19:20
Laatste bericht: Petra

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)