Nazomerse wijnproeverij
#1
Op 2 september a.s. organiseren wij onze nazomerse wijnproeverij Griekse wijnen ( en hapjes ) in ons sfeervolle pand in Maasdam. Iedereen is van harte welkom om heerlijke Griekse wijnen te komen proeven.

Waar................: Sportlaan 3, MAASDAM
Wanneer...........: 2 september 2012 15.00 - 18.00 uur
Entree..............: gratis

Mvg
Martin
Quote
#2
Aansluitend is er een 4-gangendiner met bijpassend wijnarrangement in de oude keuken van het Kasteel van Rhoon. Voor wie interesse heeft, reserveren verplicht!

Mvg
Martin
Quote
#3
Klinkt goed!
Jammer dat het zo'n eind bij ons uit de buurt is...
Quote
#4
Overnachten kan ter plaatse:)

Mvg
Martin[/size]
Quote
#5
Voor het diner kan niet meer worden gereserveerd. We zitten vol.

Uiteraard is de wijnproeverij, met heerlijke wijnen, olijfolie, truffel en kazen ( feta, kefalotyri en kefalograviera ) uit Griekenland wel en gratis toegankelijk!

We zijn geopend van 15.00 tot 18.00 uur!

Mvg
Martin
Quote
#6
Martin bedankt voor de gezellige proeverij en heerlijke Griekse wijnen. Volgende keer toch meer Samos wijnen deze heb ik gemist uitgezonderd de Samos Vin doux.
Deze middag verdient een vervolg.
Quote
#7
Graag gedaan Albert! Was weer een heel geslaagde middag en avond!

Als ik je daar een plezier mee doe dan zet ik de volgende keer, november of december, de Samena (Golden) er wel bij.

Mvg
Martin
Quote
#8
Martin
Ken je de Korfès, de droge witte wijn van Samos? Zeer de moeite waard. Steekt met kop en schouders boven de andere droge witte wijnen van Samos uit. Nu nog een goede rode want die hebben ze (nog) niet op Samos.
Quote
#9
Nee, die ken ik niet, maar mijn collega in Belgie heeft m wel in het assortiment! Ik kan wel eens informeren of wat flesjes laten overkomen....

Mvg
Martin
Quote
#10
(03 September 2012, 19:44)martin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nee, die ken ik niet, maar mijn collega in Belgie heeft m wel in het assortiment! Ik kan wel eens informeren of wat flesjes laten overkomen....

Mvg
Martin


Waar is jou collega ergens gevestigd? Organiseren zij ook regelmatig iets?
Quote
#11
Brussel.......ik zal het hem eens vragen, heb hem er nog nooit over gehoord, misschien wel een goed idee voor hem.

Mvg
Martin
Quote
#12
(03 September 2012, 20:02)martin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Brussel.......ik zal het hem eens vragen, heb hem er nog nooit over gehoord, misschien wel een goed idee voor hem.

Mvg
Martin


Denk dat ik al weet wie/waar deze gevestigd is. Is sinds mensenheugenissen de leverancier van Griekse producten voor restaurants en staat/stond wekelijk op de Antwerpse vogeltjesmarkt.
Sinds kort ook ontdekt dat er een Griekse "groothandelaar" zit dicht in de buurt van het Brussels Zuidstation.
Quote
#13
Alexopoulo, Chaussee d'Haecht ( Haachtse Steenweg ) Brussel.

Mvg
Martin
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  wijnproeverij Deurne martin 5 3.666 12 March 2015, 09:15
Laatste bericht: martin
  wijnproeverij martin 6 3.372 25 October 2012, 09:55
Laatste bericht: martin

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)