Grieksegids nieuws     
Telegraaf en komkommertijd!
#1
Vandaag berichtte een landelijke krant dat de Grieken niet genoeg inkomsten meer hebben om middels de beruchte enveloppen ambtenaren om te kopen. Kennelijk heeft de verslaggever opdracht gekregen om een populistisch en ongenuanceerd stuk tekst te schrijven. Uiteraard valt er onder de ingezonden reacties weinig positiefs te ontdekken. Ruim 150 reacties! Ongelofelijk. Bij de Tweede Kamer verkiezingen in september komen er relatief minder mensen opdagen. Stemmingmakerij met nauwelijks nieuwswaarde. Ook fijn voor de Grieken die in Nederland wonen. Van die komkommer had de journalist beter een lekkere Griekse Boerensalade kunnen maken, als hij dan niet die Deense kaas, maar echte feta gebruikt, draagt hij/zij eens positief bij aan de crisis.
Quote
#2
Niks nieuws onder de zon, het landelijke tijdschrift annex boulevardblad Telegraaf staat bekend om dit soort zinloze bijdragen. Meestal is de helft maar voor de helft waar en de andere helft is sowieso onjuist.

Jammer dat nog zoveel mensen dit magazine lezen.

Mvg
Martin
Quote
#3
Inderdaad en jammer genoeg: niets nieuws onder de zon, dit oprakelen is zuiver bladvulling. Zat niemand op te wachten, heeft geen enkele nieuwswaarde. Maar het is wederom kwetsend voor Grieken die een dergelijke handelswijze afkeuren, met name zij die in Nederland wonen! Er is niet voor niets door vooraanstaande Grieken (bedrijven en particulieren) een actie gestart met het motto: Geef Griekenland een Kans! Dergelijke riooljournalistiek draagt niet bij tot goede onderlinge verstandhoudingen.
Quote
#4
@Erwin, ik dacht dat je de Telegraaf niet las?
Dit bericht komt schijnbaar uit een uitzending op Skaï. Zie de tekst hieronder.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&category_id=86
Overigens wil ik de Telegraaf niet verdedigen, is nu eenmaal een flutkrant.
Quote
#5
Klopt, maar ik ben op zoek gegaan naar dit artikel, er stond op het forum enkel een vetwijzing bij naar ANP. Daar vond ik het niet, maar natuurlijk wel bij onzr nationale roddel en sensatiekrant. Niet anders verwacht overigens.

Klopt, maar ik ben op zoek gegaan naar dit artikel, er stond op het forum enkel een vetwijzing bij naar ANP. Daar vond ik het niet, maar natuurlijk wel bij onzr nationale roddel en sensatiekrant. Niet anders verwacht overigens.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  De telegraaf weer Sophia 10 5.949 26 June 2012, 06:44
Laatste bericht: Jota

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)