Examenopgaven Grieks - B
#1
Heeft er toevallig iemand Griekse examenopgaven voor het certificaat B die hij kwijt wil? (Het boek heb ik al)
Of zijn die opgaven soms ergens op internet te vinden??
Quote
#2
@Margo: als je een goede leraar hebt oefent hij/zij het wel met jou voor het examen. En mijn ervaring is als je goed je best doet het hele jaar is het examen goed te doen. Dus: why worry??
Quote
#3
Hoi Margot, via
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




kun je voorbeelden van alle niveau's vinden. De officiële examenopgaven worden niet meegegeven dus dat zal lastig worden. Verder heb ik begrepen dat als je het boek Επικοινωνηστε Ελληνικα 2 helemaal uit hebt je op het niveau van B1 zit, met 3 op niveau B 2. Boek en werkboeken zijn te koop via de website van de Griekse Wereld.
(09 October 2012, 22:03)Margo schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heeft er toevallig iemand Griekse examenopgaven voor het certificaat B die hij kwijt wil? (Het boek heb ik al)
Of zijn die opgaven soms ergens op internet te vinden??
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)