Griekse spullen
#1
Hi alle, ik weet dat dit geen marktplaats is, maar heb het één en ander teveel. Zijn er onder de prikborders enige die interesse hebben in b.v een oud Grieks metalen tafeltje en twee houten stoelen, of twee stoelen bij Sakis vandaan of schilderijen (hand geschilderd) en een ouzo fles met een kraantje ( kleine fles) 6 glazen en kop en schotels (klein) Geef ff een signaaltje richting Cornelios--- panaotis@hotmail.com
Quote
#2
Moeilijk te beoordelen zonder het te zien Cor, misschien even wat fotootjes en prijs erbij?
Quote
#3
Ja, daar dacht ik pas later aan, het wordt vervolgd.

Bedankt.

Cornelios
Quote
#4
Ik heb eventueel wel interesse
Quote
#5
Ophalen in Perdika?
Of kom je het thuisbezorgen Cornelius?
Quote
#6
Nee, het staat in het westland, dus Karel dat valt wel mee !! En Loomtjah, het één en ander zal ik op het bord plaatsen, wat er zoal weg moet.

Gr Cornelios
Quote
#7
Hierbij de foto,s van wat Griekse spulen.
[Afbeelding: 6nryvm.jpg]
Schilderij 1
[Afbeelding: 24116av.jpg]
Schilderij 2
Oude, metale tafel met 6 koffie en thee kop & schotels.

De oude metale tafel + twee oude stoelen.
[Afbeelding: 2yni3c1.jpg]

[Afbeelding: 2yowqyx.jpg]
DE nieuwe tafel + stoelen, Stoelen van het Sakis restaurant, met losse zitting.

Hoop dat het éen en ander duidelijk over komt.

Gr: uit het westland.
Quote
#8
Wat wil je er voor hebben? Stuur de prijs anders maar even in een pb'tje. Ben geïnteresseerd in de tafeltjes. Stoeltjes ook wel. Blush
Quote
#9
Hi. in totaal wil ik er 70 € voor hebben, (afgehaald) in Poeldijk. Indien een andere regeling, kan ook, maar dat hoor ik dan wel.

Gr Cornelios
Quote
#10
Is een koopje Cornelius!
Als de transportkosten naar Griekenland niet zo hoog zouden zijn had ik óók mijn belangstelling getoond.
De nieuwe eigenaar alvast gefeliciteerd
Quote
#11
Ja Karel, die kosten zijn inderdaad dan hoog, als het hier vandaan Poeldijk, naar Greece gebracht zou moeten worden, dan wordt het een ander verhaal. Ik had toen een bus, toen het van Greece naar Holland werd vervoerd, dat is nu anders.

Gr: uit Poeldijk
Quote
#12
Ben geïnteresseerd in de onderste foto. Tafel met twee stoeltjes uit het Sakis restaurant. Wat wil je daarvoor hebben? Groetjes, Karelia
Quote
#13
Hi, de prijs is 70 € afgehaald.

Gr Cornelios
Quote
#14
(20 October 2012, 21:09)papajani schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hi, de prijs is 70 € afgehaald.

Gr Cornelios

Sorry, 70 euro voor 1 tafeltje en 2 stoeltjes is me te hoog. Groetjes, Karelia.
Quote
#15
Oké, jammer zoals je ziet, is het nieuw en het is 80 € minder dan de prijs die ik betaalde.

Gr: en bedankt.

Cornelios
Quote
#16
Cornelius,
Ik wil van jou wel voor Euro 70,00 de stoeltjes en tafel kopen,maar dan wel met fles ouzo en glaasjes erbij.
Goed idee?
Ik zou niet weten waar ik zo"n prachtig stelletje in Nederland zou moeten kopen.
Ik ben binnenkort jarig,vraag iedereen een bijdrage,de rest voor mijzelf en zit dan in het voorjaar,voordat ik in mei 2013 op mn vertrouwde stoeltjes in Pythagorio aan een glaasje ouzo zit in mijn eigen tuin heerlijk voor te genieten.
Hoor van je,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#17
Oke, dat is en goede deal. Hoor wel wanneer je het op kan komen halen.

Mailen is mogelijk papajani@lacht.nl, dit voor de makkelijkheid voor vragen enz nez.

Gr: Cornelios
Quote
#18
Cornelios,verheug me er nu al op heb je een mailtje gestuurd.
We horen,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#19
(21 October 2012, 14:28)papajani schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Oké, jammer zoals je ziet, is het nieuw en het is 80 € minder dan de prijs die ik betaalde.

Gr: en bedankt.

Cornelios

Niet omdat het te duur is hoor. Heb eenvoudig het geld niet. Maar je bent het al kwijt zie ik! Goedzo!
Groetjes, Karelia
Quote
#20
Hi, bedankt voor je reactie en al het goede uit Poeldijk.

Gr Cornelios
Quote
#21
Ja,zo stond Margaritha uit Fryslan met haar dochter en kleinzoon in Poeldijk voor de deur. Het moet je dan heel wat waard zijn, om de tekoop aangeboden tafelen twee stoelen met een Parga ouzo fles, met een kraantle met 5 glazen op te halen. Het was een mooie ontmoeting en weet dat zij er erg gelukkig mee zijn. Na de koffie, werd de terugreis ingezet, en vervolgende zij hun weg naar Ermelo, om vervolgens weer in Fryslan te komen.

Zo brengt het Prikbord "Oriste" mensen dicht bij elkaar.

Cornelios
Quote
#22
Hoi,
Inderdaad wat je schreef Cornelius,het was de moeite meer dan waard zo"n mooi setje hoop er jaren pleziervan te hebben,mijn kat was er ook helemaal blij mee,ik hebhet setje nog in de kamer staan,mevrouw heeft meteen 1 stoeltje in gebruik genomen heeft er gisteren de hele dag lekker op geslapen,dus goedgekeurd,van de winter maar naar de zolder en zo gauw hetvoorjaar komt,buitenonder de pergola.
De reis was enorm niet door naar Ermelo zoals je schreef maar van Leeuwarden naar poeldijk daarna door naar Almelo mijn andere kleinzoon bij zijn vader ophalen,was de herftsvakantie daargeweest,en toen weer terug naar Leeuwarden.
600 km onderweg maar met het mooie setje achter in de auto.
Dus Ger zoals we allen al eerder schreven,doorgaan zie hier het resultaat,was nog nooit in Poeldijk geweest en voor mijn gevoel lag Poeldijk in Noord Holland tot ik op de kaart keek.
De koffie was heerlijk bij Cornelios en Marijke,beetje Grieks gevoel kom binnen en wat wil je drinken en eten, warme ontmoeting met hun beiden.
Hele story,zijn jullie allemaal op de hoogte zomaar een fijne Oriste ontmoeting.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#23
Hi, we hebben het graag gedaan voor jullie en zijn het voor iedereen.

Gr: uit Poeldijk.
Quote
#24
Hi, ff vermelde, dat het tweede stellentje t,w tafel en twee stoeltjes zijn opgehaald. Net zoals het eertse setje (tafel & twee stoeltjes)was het een gezellig uurtje.

Veel plezier er mee Angiliki
Quote
#25
Hoi Papajani.
Geweldig beide setjes de deur uit voor de liefhebbers,ik vraag me af heb je zelf nog wel een setje om buiten te zitten als het voorjaar komt?
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#26
Nogmaals dank, Cornelius! Ik ben er erg blij mee! Heb er al, toen ik thuis kwam, lekker van genoten: effe skypen met onze Griekse vrienden, vanaf mijn Grieks terrasje Big Grin. Helemaal geweldig! Heb vanavond ook maar Grieks gekookt....ben nu helemaal in de Griekse stemming.....heerlijk!!!Cool

(10 November 2012, 17:29)papajani schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hi, ff vermelde, dat het tweede stellentje t,w tafel en twee stoeltjes zijn opgehaald. Net zoals het eertse setje (tafel & twee stoeltjes)was het een gezellig uurtje.

Veel plezier er mee Angiliki
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#27
Hi Angeliki & Margaritha, we vinden het zeker zo fijn, dat het bij de juiste mensen is terecht gekomen. En ja Margaritha we hebben inderdaad nog een stellentje waar wij va kunnen genieten, uiteraard zijn drie stellentjes te veel. Vroeger had ik een bus en am dat allemaal mee, ook voor de drie kids, maar die waren het een beetje zat, vandaar allemaal.

Leuk Angeliki, dat je via de skype het hebt laten zien aan je Griekse vrienden, Het waren twee mooie en vooral leuke mensen waar we het aan hebben overgedaan, en de één kwam uit het uiterste noorden v/h land en de andere, uit het zuiden v/h land.

Om het kompleet te maken, wonen wij in het midden v/h land. Beiden heelveel plezier toegewenst.

Marijke en Cornelios,

Kleine schoonheid foutjes sorry
Quote
#28
Schoonheidsfoutjes....geen probleem! Zonder foutjes: geen schoonheid ;)

En hier dan hetgeen waar ik zo van geniet:

[Afbeelding: bi175w.jpg]

[Afbeelding: 15xsw7s.jpg]

Inmiddels is het naar de zolder verplaatst, en hopenlijk wordt het snel voorjaar, zodat ook wij met een glaasje ouzo al voor kunnen proeven....;)
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#29
Hi Angeliki, dat staat sowieso erg leuk, en ja het is een zonnig stellentje, dus wordt het wachten dat het zonnentje zijn best gaat doen, zodat er nog meer van te genieten valt.

Gr uit het westland haha
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)