Grieksegids nieuws
Gezellige avond in Delft
#1
[Afbeelding: 34oq2vt.jpg]Beste mensen,

Voor wie zin heeft in een gezellige Griekse avond kan op 22 november 2012 terecht in Delft bij de Kleine Griek aan de oude Delft.

Wel even reserveren.

Veel plezier
Quote
#2
Laat jou griek een donatie doen @Beems, inplaats van een schreeuwende reclame waar ik niet om vraag.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
(20 November 2012, 18:58)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Laat jou griek een donatie doen @Beems, inplaats van een schreeuwende reclame waar ik niet om vraag.

Beste Arthur,

Wat ben je toch een heerlijke vent je gunt je mede forumleden toch een gezellige avond of niet somsHuh
En wat die donatie betreft heb ik dat voor hem betaald nu jij nog.

Kalo Vradi,

Dick
Quote
#4
Natuurlijk gun ik de mede forumleden een gezellige avond, alleen die reclame poster schreeuwt het uit.
Maak je geen zorgen over mijn donatie, die ligt klaar in de haven.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
(20 November 2012, 19:52)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Natuurlijk gun ik de mede forumleden een gezellige avond, alleen die reclame poster schreeuwt het uit.

Kun je nagaan hoe gezellig het daar is.

Kali Nigta

Dick
Quote
#6
Ziet er inderdaad reuzegezellig uit!
Jammer genoeg een tikkeltje te ver bij mij vandaan...
Quote
#7
En je kunt er ook nog eens heerlijk eten en aardige mensen!
Echt een van mijn favoriete taverna's. Zaterdag weer.
Kan helaas morgenavond niet.
Quote
#8
Bedankt voor de tip Beems. Is helaas voor mij een flink stuk uit de buurt en deze week al helemaal, zit namelijk een weekje in Luxemburg.
Maar er zijn ongetwijfeld Oristelezers die wel zin hebben in een gezellige Griekse avond in Delft :)
Ben je zelf ook van de partij?

Groeten uit Luxemburg, Ger
Quote
#9
(22 November 2012, 11:28)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bedankt voor de tip Beems. Is helaas voor mij een flink stuk uit de buurt en deze week al helemaal, zit namelijk een weekje in Luxemburg.
Maar er zijn ongetwijfeld Oristelezers die wel zin hebben in een gezellige Griekse avond in Delft :)
Ben je zelf ook van de partij?

Groeten uit Luxemburg, Ger

Hoi Ger,

Ben je herfstvakantie aan het vieren ook leuk natuurlijk.
Nee voor mij zit het er helaas ook niet in beetje uit de route:) en goekoop vliegen vanaf Thesaloniki is er ook niet meer bij.
Maar dat neemt niet weg dat ik de andere Oristelezers die wel in de buurt zijn een leuke avond gun.
Nog fijne dagen in je geliefde Luxemburg.

Groeten uit de omgeving Drama

Dick
Quote
#10
nog dramatische nieuws uit Drama , Dick?? is de top van Falakron al wit?
Quote
#11
(22 November 2012, 13:03)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




nog dramatische nieuws uit Drama , Dick?? is de top van Falakron al wit?

Hoi Tzimis,

Het dramatische nieuws heb ik zondag al verteld verder is het heeeeelll stil.
Alle toppen van de bergen rond mij zijn nog vrij van sneeuw dat was de laatste jaren wel anders toen waren ze half oktober al wit. Dat betekend dus dat we op de dag heel mooi weer hebben en dat komt mij goed uit. Ben bezig om een dak te maken op het huisje en dan kan ik geen regen gebruiken. Als het nog een week of twee zo blijft is het dak dicht en kan de sneeuw komen.

Groetjes

Dick
Quote
#12
Music 
Voor die mensen die de laatste gezellige muzikale Griekse avond gemist hebben volgt een herkansing op donderdag 17 januari 2013.
Speciaal voor Athur heb ik de aankondiging zonder de "schreeuwerige" poster:)
Voor adres en telefoonnummer zie bovenstaande poster.

Veel plezier alvast.

Kali Spera,

Dick
Quote
#13
Ik sla dit jaar over Dick, kan geen goedkope tickets krijgen, ik denk dat ik maar hier naar de Griek ga Big Grin
groetjes ARthur
ps. hoe is het weer in het hoge noorden, hier vallen de mussen weer van het dak.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#14
Arthur,vandaag in Fryslan de hele dag de zon maaaar 3graden lekker fris dus,afgelopen nacht -5 de grote vijver tegenover mijn huis vanmorgen helemaal bevroren,de eenden konden schaatsen de jonge jeugd zakte erdoor zag ik,vijver vrij diep dus nog geen ijsbaan,nog geen sneeuw .Afwachten of de week nog sneeuw brengt hier in het Hoge Noorden.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Alhaal/bezorg Griek in Delft Ger 2 3.318 11 October 2019, 16:52
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Griekse avond in Delft Beems 0 6.914 14 January 2014, 13:37
Laatste bericht: Beems

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)