Grieksegids nieuws
grieks optreden in Gent vrijdag 25012013 niet te missen
#1
25/01/2013 - 20:00 (20:00 - 20:00) Concert
Leescafé
SOFIA PAPAZOGLOU & MANOLIS PAPPOS FT. DIMOS VOUGIOUKAS & STERGIOS PAPADOPOULOS
OPNIEUW KAARTEN BESCHIKBAAR !!!
OPGELET !
Dit concert is dan toch niet uitverkocht !
Het concert is verplaatst van het te kleine leescafé naar de grotere kelderzaal
Er zijn dus opnieuw kaartjes te koop ... men zegge het voort.

Sofia Papazoglou werd geboren in Brussel, maar verhuisde toen ze 6 was met haar familie naar Thessaloniki. Tijdens haar studententijd begint ze traditionele en hedendaagse Griekse folkmuziek te zingen in de clubs van Thessaloniki. Later gaat ze samenwerken met heel wat vooraanstaande Griekse artiesten en groepen als Eleftheria Arvanitaki, George Dalaras, Glykeria, Alkinoos Ioannidis, Giannis Markopoulos, Dionisis Savvopoulos, het "Mikis Theodorakis Orchestra en het " En Chordais ensemble.

Manolis Pappos is één van de belangrijkste Griekse muzikanten en bouzoukispelers van, zeg maar de laatste 50 jaar, met meer dan 800 composities op zijn conto. Hij is een typevoorbeeld van de Griekse virtuoze muzikant, bekend voor zijn improvisatietalent en zijn voorliefde voor het experiment. Naast de klassieke bouzouki, outi, madolino, tzouras en baglamas bespeelt hij nog een heleboel andere snaarinstrumenten uit het Middellandse Zeegebied.

Dimos Vougioukas is een van de meest beloftevolle jonge Griekse accordeonisten van het moment. Naast zijn samenwerking met Petar Ralchev stond hij al op het podium met een resem Griekse artiesten zoals Agathonas Iakovidis, Nena Venetsanou, Babis Tsertos en ... Nana Mouskouri.

Ten slotte is er gitarist Stergios Papadopoulos die een jarenlange ervaring heeft in diverse Griekse muziekgenres, in het bijzonder de rebetiko.

KOOP TICKETS

vele goetjes van annoula
echt de moeite!!! tot in de Centrale
annoula
Quote
#2
Kijk ook even bij het onderwerp: Agendatip concert Groningen op 19 januari 2013. Mijn advies is doen en met volle teugen genieten.
Quote
#3
Bedankt Annoula!
Ik heb nog kaartjes gekocht.
Dat wordt genieten.
Groetjes
Martine
Quote
#4
Hi Martine, en hoe vond je het optreden? Ik was zeer blij dat ze de zaal nog hebben veranderd zodat er weer kaarten vrijkwamen!
Quote
#5
Ik vond het super! Een beetje zomer in putje winter, ik heb er van genoten.
Nogmaals bedankt om te verwittigen.
Quote
#6
Graag gedaan Martine, kijk je kan je altijd inschrijven bij de Centrale (nieuwsbrief) dan ontvang je de nieuwsbrief van de optredens zie:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





tot de volgende keer
Men zegge het voort!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Optreden The Ghost Notes, Maastricht, 24 mei Irini45 1 2.861 26 April 2014, 09:48
Laatste bericht: Ger
  grieks optreden 25/01/2013 nuxtopouli 3 3.217 29 December 2012, 18:54
Laatste bericht: ElsR

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)