Puur op reis
#1
Gelukkig deed de automatische piloot nog zijn werk ;)
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ja, ik las het al. Niet bepaald rustgevend voor iemand met vliegangst die altijd met Transavia vliegt naar Griekenland ....
Quote
#3
Ik wil een appje op mijn iPhone om in geval van nood het roer over te kunnen nemen!
Quote
#4
@Tina: Smile)
Quote
#5
Ik heb is ergens gelezen dat moderne vliegtuigen zelfs op de automatische piloot perfect kunnen landen, en dat dat ook vaak zo geschiedt.
Dus wat is het probleem eigenlijk ;)
Quote
#6
Smile 
Misschien dat ie dan wel aan moet staan??? haha
Quote
#7
Dit kan natuurlijk wel degelijk gevaarlijk zijn, ook als de automatische piloot aanstaat, want wat nou als hij met zijn been tegen de hendel van het uitschakelen van de automatische piloot aan komt? Deze piloot was duidelijk not fit to fly en als hij dat tevoren had doorgegeven, dan had hij niet hoeven vliegen. Want bij Transavia kun je dat, in tegenstelling tot Ryanair, gewoon aangeven.
Quote
#8
@rhodosliefhebber: "Met zijn benen tegen de hendel van het uitschakelen van de automatische piloot"?? Dat gaat niet zo eenvoudig hoor. Smile) Blijft het feit dat een piloot niet moet slapen tijdens een vlucht ..
Quote
#9
wilma aub, ik vlieg zondag met transavia. zou extra vragen of de piloot goed heeft geslapen en klaarwakker is!
Quote
#10
Tzimis, ga maar lekker vooraan zitten en ...als een piloot plassen moet kan jij tenminste een voet tussen die deur zetten Big Grin
Een goede reis!
Quote
#11
Vrachtwagenchauffeurs vallen ook met regelmaat in slaap, of zitten achter het stuur dingen te doen die niets met het besturen van een vrachtwagen te maken hebben. Deze hebben geen automatische piloot, daar blijven we toch ook niet voor thuis?
Quote
#12
(31 January 2013, 14:10)Erwin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vrachtwagenchauffeurs vallen ook met regelmaat in slaap, of zitten achter het stuur dingen te doen die niets met het besturen van een vrachtwagen te maken hebben. Deze hebben geen automatische piloot, daar blijven we toch ook niet voor thuis?

als je zo een bolide in je achteruitkijkspiegel ziet naderen omdat de chauffeur verstrooid, vermoeid of in slaap gevallen is, zal er veel kans bestaan dat je idd niet meer thuis komt, dan kun je alleen nog hopen dat Hij ginder boven je nog niet wil hebben, geloof me, het is 25 jaar geleden en ik denk er nog regelmatig aan, ik, toen mentaal een wrak, mijn auto toen echt total loss ...Angel
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Kreta puur natuur Jef Dockx 2 2.241 22 February 2014, 00:04
Laatste bericht: Jef Dockx
  Puur natuur 2 Jef Dockx 0 1.828 08 October 2013, 21:50
Laatste bericht: Jef Dockx
  Kreta , puur natuur. Jef Dockx 8 6.651 09 September 2013, 09:03
Laatste bericht: Jef Dockx

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)