4E
#1
4E is van Hellassat verdwenen, ja en nu zou hij op Eutelsat 9A zitten op 12149 V 27500 2/3.?

Alleen mijn Sab vind vanalles maar geen 4E.

Iemand een sugestie?

Met dank bij voorbaat.

Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#2
Ontvang je Kanali Voulis wel? Die zit namelijk op dezelfde transponder.

Kijk eens hier stop

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
(05 March 2013, 15:23)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ontvang je Kanali Voulis wel? Die zit namelijk op dezelfde transponder.

Kijk eens hier stop

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Ja Ger, nu alles in orde, ik heb nog nooit zo'n probleem gehad met het zoeken en instellen van een zender.

Na ingave van Freq. en bitr. niks, na veranderen van lnb instelling op de SAB, kreeg ik 4E en Vouli maar niks anders, of andersom.

Vraag me nu niet wat ik ten lange laatste wel veranderd heb om de goede instelling te bekomen, maar het werkt. Oef.

Chorefties
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#4
Blijkt dat ik weer met het 4E probleem zit, een rariteit. Huh

Ik kan met geen instelling 4E ontvangen op 12149 V 27500 2/3

Maar wel op 12303 V 27500 en die zou dan officieel niet bestaan. Huh

Iemand nog met dit euvel te maken of is het alleen weer mijn SABke.

Choreftis
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#5
(15 July 2013, 11:18)Choreftis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Blijkt dat ik weer met het 4E probleem zit, een rariteit. Huh

Ik kan met geen instelling 4E ontvangen op 12149 V 27500 2/3

Maar wel op 12303 V 27500 en die zou dan officieel niet bestaan. Huh

Iemand nog met dit euvel te maken of is het alleen weer mijn SABke.

Choreftis

Ik heb het even gecheckt en 4E zit nog steeds op 12149V. Die andere frequentie bestaat inderdaad niet. Kijk eens of de andere zenders op de Eutelsat 9 wél de juiste frequentie aangeven, mochten die ook fout zijn staat je LNB frequentie niet juist. Staan die andere zenders wél goed dan............ heb ik eerlijk gezegd geen idee wat er misgaat Blush

By the way, heb je inmiddels beeld op de commerciële zenders op 3 oost?
Quote
#6
(15 July 2013, 11:33)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb het even gecheckt en 4E zit nog steeds op 12149V. Die andere frequentie bestaat inderdaad niet. Kijk eens of de andere zenders op de Eutelsat 9 wél de juiste frequentie aangeven, mochten die ook fout zijn staat je LNB frequentie niet juist. Staan die andere zenders wél goed dan............ heb ik eerlijk gezegd geen idee wat er misgaat Blush

Wel Ger, ik krijg daar 4 Chinezen, CCTV-4 etc, op 12149 V en die zouden volgens de lijst op 11996 zitten, het ziet er toch weer allemaal raar uit hoor. Huh

(15 July 2013, 11:33)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




By the way, heb je inmiddels beeld op de commerciële zenders op 3 oost?

Ja hoor ik had je gisteren nog een bevestiging gestuurd dat het ok was, Alter, Mega etc Cool alleen een slecht kwaliteit signaal, misschien toch eens op dak kijken naar de elevatie van de schotel.

Toch weer bedankt hoor,

Choreftis
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#7
Dan staat je lnb-frequentie van de 9 oost niet goed, die moet staan op 9750/10600 of op 'universal'; dan klopt het weer.
Quote
#8
(15 July 2013, 13:53)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dan staat je lnb-frequentie van de 9 oost niet goed, die moet staan op 9750/10600 of op 'universal'; dan klopt het weer.

Als ik de lnb-frequentie zo zet krijg ik geen signaal, die staat op 10750/9750 om signaal te krijgen. Dodgy

Maar ik kijk nog steeds 4e en Vouli op12303 en de Chinezen op 12149, ik krijg er een punthoofd van. Angry
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#9
(15 July 2013, 17:04)Choreftis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als ik de lnb-frequentie zo zet krijg ik geen signaal, die staat op 10750/9750 om signaal te krijgen. Dodgy

Uiteraard moet je eerst de LNB-frequentie van de 9oost goed zetten en dán een scan doen, je zult zien dat alles dan wel goed staat.......
Quote
#10
(15 July 2013, 17:11)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Uiteraard moet je eerst de LNB-frequentie van de 9oost goed zetten en dán een scan doen, je zult zien dat alles dan wel goed staat.......

Ik heb hem op deze wijze een paar keer laten scannen, en ik moet hem op 10750/9750 zetten, anders krijg ik geen beeld, ra ra ra?Huh

Dus ik denk dat ik, zolang de mogelijkheid bestaat, naar 4e ga kijken op 12303.Undecided
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)