20e carnaval Rethymon 17-3-2013
#1
Goede avond,
Hier kan je wat foto's zien van de optocht van vandaag in Rethymon, waar dit jaar een record aantal wagens en groepen waren, en het weer zat OOK nog meeBig Grin
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





veel kijk plezier, ze zijn misschien niet zo gewelding maar fotograaf is deze machinist NIETBig Grin
Quote
#2
Is het de bedoeling dat ik weer op iets moet inloggen wat ik niet wil om foto's te bekijken?
Dacht het niet Dik.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
je kan ze gewoon bekijken Arthur, leuke foto's Dik.
elena2006's signatuur leef je droom![/font]
Quote
#4
(17 March 2013, 20:43)elena2006 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




je kan ze gewoon bekijken Arthur, leuke foto's Dik.



Nu wel
Was vroeger en nu weer blond.Big Grin
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
(17 March 2013, 20:52)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(17 March 2013, 20:43)elena2006 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




je kan ze gewoon bekijken Arthur, leuke foto's Dik.

Ik niet.

Normaal gesproken kan je aan de rechterkant op de fotootjes klikken, en dan zie je zie ook, zonder dat je moet inloggen op iets.
Zo gaat het bij mij toch...
Hopelijk ook voor jou, Arthur.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#6
Ziet er leuk uit, @machinist! Geen enkel probleem om de foto's te bekijken trouwens.
Quote
#7
Ziet er goed uit! Vorig jaar was ik in Patras voor het Carnaval, maar toen zat het weer niet echt mee.. Was overigens ook bijna een maand vroeger.. Desalniettemin stonden toen de straten ook compleet vol en werd er volop gedanst, gegeten en gedronken!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Carnaval Rethymon 2019 kretalover 1 2.132 09 January 2019, 13:16
Laatste bericht: messara
  Carnaval in Rethymnon Patrick 3 2.129 26 February 2017, 18:21
Laatste bericht: TreinopStad
  Carnaval in Paleochora Frederique 4 3.524 17 February 2015, 18:29
Laatste bericht: Frederique

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)