Ziek van de bezuinigingen.....!
#1
"Bezuinigingen in Europese landen hebben dramatische gevolgen voor de Europese volksgezondheid. Dat schrijft The Lancet.
Volgens het onderzoek van het Britse medisch tijdschrift zou er een grote stijging zijn van het aantal gevallen van aids en malaria in Griekenland. The Lancet legt een direct verband tussen de economische crisis en het toegenomen aantal ziektegevallen"

Bron:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#2
Ja @Bart.Dat verwonderd me niets.Die afnemende gezondheid lijkt mij één van de indicatoren van het onttakelingsproces waar we midden in zitten.De huidige gecreëerde Eurocrisis; welke door de niet democratisch verkozen,maar benoemde technocraten-gang van Wolfgang Schaüble, José Manuel Barosso,Mario Draghi,Herman van Rompuy,Christine Lagarde,Jean-Claude Juncker/Jeroen Dijsselbloem en nog wat van die types, hardhandig gestuurd wordt;heeft slechts één heilig doel:Een hecht verbonden Verenigd Federaal Europa met alle denkbare voorzieningen voor de (dan) Untermenschen terug naar ontwikkelingslandennivo 2.0.Dat krijg je alleen maar voor elkaar gedurende een crisis.Nou die hebben we dan en die zal alleen maar toenoemen.

Ik zuig dit heus niet uit mijn duim, ik sta ook niet alleen; lees maar eens:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&_r=3 Page ook vooral naar page 2 door.

En nog een link naar nog wat uitgebreider nieuws over de relatie tussen aanhoudende bezuinigingen en afnemende gezondheid in de landen die door dit ontsnapte, gekweekte virus getroffen worden.

Ja, sorry @Ger we moeten wel een sterke maag hebben om dit allemaal tot ons te laten doordringen.Jij behoort bij de dapperen; fijn om je aan boord te hebben.We kunnen toch niet gewoon wegkijken.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&SECTION=HOME&TEMPLATE=DEFAULT
Quote
#3
Ik zag gisterenavond een interessant programma op de Duitse TV waar men dit onderwerp uitdiepte en inderdaad aantoonde dat men niet alleen spreekwoordelijk maar ook écht (lichamelijk en/of psychisch) ziek kan worden van uitzichtloze omstandigheden. Vreselijke beelden waren dat.
Je zal maar Griek of Cyprioot zijn en de grond onder je voeten (en je zuurverdiende spaarcentjes) weg zien glijden zonder dat je daar enige invloed op kunt uitoefenen. En dan klagen wij hier in Nederland/Vlaanderen al steen en been.....
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Bezuinigingen en Griekse cultuur Vasilis 0 1.772 19 March 2012, 00:10
Laatste bericht: Vasilis

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)