omgeving Gialova
#1
Quote
#2
Wow, mooi. Dáár is het zomers.... Nog 5 weekjes dan ben ik onderweg!
Quote
#3
Ja echt wel mooi,zit nu al gidsen en plattegronden te bekijken en ga pas in sept!Zit je ook in die omgeving Corry?
Quote
#4
Ik weet nog niet precies waar ik naar toe ga Marianne, in die omgeving ben ik wel paar keer geweest, het is er prachtig! Deze keer nog geen concrete plannen, ben de route nog aan het bedenken.
Quote
#5
Is het ook mogelijk dat je kunt fietsen in de omgeving van Gialova en zijn die terplaatse te huren? Wie geeft mij antwoord. Het lijkt mij een prachtige omgeving.
Quote
#6
@albert

wij hadden een huisje gehuurd via RossHolidays van Panos
en kregen toen de fietsen erbij. of je vraagt het aan de plaatselijke
cafebaas Marcos die regelt wel een fiets, het gaat daar
allemaal nog zeer gemoedelijk!

is leuk om te fietsen daar!
Quote
#7
(05 April 2013, 22:13)Corry schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wow, mooi. Dáár is het zomers.... Nog 5 weekjes dan ben ik onderweg!

Já Corry, zomers is 't juiste woord....

[Afbeelding: 30ab441.jpg]
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#8
Hallo,

Gialova is erg gezellig. Wij zaten in de appartementen Zoe , dus niet het gelijknamige hotel ervoor .Je zit dan op 50 meter van het centrum . Prachtig nieuwe appartementen in een mooie tuin met zwembad .
Redelijk plat om te fietsen maar het binnenland in is een ander verhaal. Leuk om te doen is Chora met z'n mooie museum , het Paleis van Nestor met z'n stenen bad.
Wij zijn van daar uit doorgegaan naar Olympia , en vandaar naar Kotakolo . Het plan was eigenlijk om de bergen in te gaan , maar we kennen de Grieks wegen bij regen , dus dat durfden we niet aan.
In Kotakola hadden we een app. aan de boulevard , van de plaatselijke slijter , die z'n drankjes net zo lief zelf dronk als wel verkocht. We hadden een Victoriaans huis helemaal voor ons zelf. Leuk om 's avonds de cruiseschepen te zien vertrekken. Mooi strand dat zo ondiep is dat het prima geschikt is voor kleine kinderen.
Ook was er een enig museumpje met uitvingen van de Grieken die nooit uitgevoerd zijn.
Quote
#9
@albert
Hier zijn fietsen te huur in Gialova


[Afbeelding: 1iisdl.png]
Quote
#10
[Afbeelding: 121pyed.jpg][Afbeelding: sdfek6.jpg][Afbeelding: flj2vc.jpg][Afbeelding: 181941.jpg][Afbeelding: 349b7ly.jpg][Afbeelding: 264qmpj.jpg]
Een paar fotos van Gialova
Quote
#11
(06 April 2013, 16:05)marietta schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo,

Gialova is erg gezellig. Wij zaten in de appartementen Zoe , dus niet het gelijknamige hotel ervoor .Je zit dan op 50 meter van het centrum . Prachtig nieuwe appartementen in een mooie tuin met zwembad .
Redelijk plat om te fietsen maar het binnenland in is een ander verhaal. Leuk om te doen is Chora met z'n mooie museum , het Paleis van Nestor met z'n stenen bad.
Wij zijn van daar uit doorgegaan naar Olympia , en vandaar naar Kotakolo . Het plan was eigenlijk om de bergen in te gaan , maar we kennen de Grieks wegen bij regen , dus dat durfden we niet aan.
In Kotakola hadden we een app. aan de boulevard , van de plaatselijke slijter , die z'n drankjes net zo lief zelf dronk als wel verkocht. We hadden een Victoriaans huis helemaal voor ons zelf. Leuk om 's avonds de cruiseschepen te zien vertrekken. Mooi strand dat zo ondiep is dat het prima geschikt is voor kleine kinderen.
Ook was er een enig museumpje met uitvingen van de Grieken die nooit uitgevoerd zijn.



Inmiddels zijn dit twee
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, veel van de oude uitvindingen zijn wel in de praktijk uitgevoerd.
Kostas heeft er uitstekende boeken over geschreven en twee museums uniek ingericht.
Quote
#12
Wij gaan in Mei naar Gialova met Eliza . Ben benieuwd naar wat we daar gaan zien. ( Stiekem hoop ik om een Kameleon te fotograferen aldaar.)
Quote
#13
Mocht het niet lukken met die kameleons, probeer dan Samos de volgende keer eens! Smile)
Quote
#14
Geen kameleon gezien, wel lekgestoken door de muggen, wellicht een goede tip: neem anti muggen lotion o.i.d. mee! Het wetlands, ook in de avond op terras was het een ware plaag.
Quote
#15
@Sonk, het is een van de mooiste plekjes waar we geweest
zijn. En met de Kameleons moet je een beetje geluk hebben.
Deze Kameleon was door het zoontje van de strandtenteigenaar
gevonden

[Afbeelding: 2iwam1v.jpg]
Quote
#16
Bedankt voor jullie reacties.

@ElsR: Wij zijn op Samos geweest , heel mooi en inderdaad een kameleon gezien ( jammer dat het een verkeersslachtoffer was)
@ Erwin: Van die grote aantal muggen wist ik van.
@ metaxa : Heel mooi ik hoop dat het zoontje er nog is.

m.vr.gr. John
Quote
#17
@Sonk: ik heb me eens de woede van mijn medepassagiers op de hals gehaald door vol op de rem te gaan staan voor een kameleon vlak bij ons huis. We hebben hem toen in jet gras naast de weg gezet maar helaas vonden we hem de volgende dag toch platgereden. Snap niet waarom ze zo vaak op de weg lopen ...... Ook een keer bijna een schildpad platgereden ... :-(
Quote
#18
Anti muggen spray kan nooit kwaad natuurlijk.
Wij zaten in app Huize Fofó, Giálova van Ross.
Eigenlijk geen last van muggen gehad dus kan verschillen.
Verder goede keus Gialova ,heerlijke vakantie gehad in mooie omgeving[Afbeelding: 25kj4hf.jpg]
[Afbeelding: 22gead.jpg]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  wandelen omgeving Stoupa/Kardamyli Fani 3 3.731 05 October 2023, 13:33
Laatste bericht: Nanny

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)