Nieuwe Link Greek-Parea.net
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Grappig Theeke, we typten bijna gelijktijdig een bericht over Pareoula, ik
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en jij opende deze draad.

Ik kende die Pareoula -site niet zo goed, maar is de link die jij geeft niet iets totaal anders? Of toch de opvolger van het Pareoula-forum?

Ger
Quote
#3
(10 January 2010, 20:29)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Grappig Theeke, we typten bijna gelijktijdig een bericht over Pareoula, ik
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en jij opende deze draad.

Ik kende die Pareoula -site niet zo goed, maar is de link die jij geeft niet iets totaal anders? Of toch de opvolger van het Pareoula-forum?

Ger

Volgens mij is dit de opvolger van Pareoula forum
Fijn dat we zo begaan zijn met het Griekse gebeuren haha
Quote
#4
Dit zou wel eens de "nieuwe" pareoula kunnen zijn Rolleyes
Er zijn de laatste weken al diverse muzieksites verdwenen Angry
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)