In het westen is het ook druk.
#1
Las net op CreteLive dat er in het Samaria park in juni 19000 toeristen meer waren dan in juni 2012, dat is een plus van 12% tegenover vorig jaar juni.
Hier onder het orginele Griekse bericht.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Ik kan me niet voorstellen dat alles wat er geschreven wordt misleidende info bevat.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#2
Idem dito in Nea Kriti

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Tuurlijk niet. Nederlanders kunnen klagen, maar de Grieken ook, misschien wel van ons geleerdWink
Maakte gisteren een grapje op de facebooksite van Maria. Zij schrok zich rot, dacht dat ik met vriend kwam deze week. Dat kon echt niet want alles zat vol. Ha ha dus snel gerustgesteld.
Quote
#4
Wij zijn ook net terug de meeste hotels zaten vol en op het strand hebben we het nog niet zo
druk gezien de laatste jaren.
Op de terug reis moesten we wachten op binnen komende vliegtuigen dus valt het wel allemaal mee.
Vanavond via Facebook nog contact gehad maar het zit er weer aardig vol en ze klagen niet.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  gratis vlees in het westen Arthur 2 2.523 06 October 2015, 14:43
Laatste bericht: Xander

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)