samenwerking
#1
Met een knipoog naar de vorige topic over de hotels en restaurants, zou ik toch als advies willen geven om zoveel mogelijk samen te werken met andere partijen. Ik weet dat Grieken daar vaak heel argwanend tegenover staan, want ja wie garandeert mij dat die ander er niet met mijn handel vandoor gaat, maar toch.....

Toen wij 6 jaar geleden startten met ons bedrijf en een tiental wijnproducenten in Noord-Griekenland selecteerden waarvan we de wijnen zouden gaan verkopen in Nederland, stelden we voor om zoveel mogelijk samen te werken om kosten, kennis en netwerk te delen. Daar werd in het begin erg sceptisch op gereageerd, maar inmiddels lukt het toch heel aardig. Gezamenlijke reclamecampagnes, wijnreizen, hotels, diners, presentaties in Nederland, de argwaan is inmiddels weg, nu men weet dat het ons er niet aan gelegen is om de ene partij boven de andere te bevoordelen.

De wijnproducenten op hun beurt werken weer samen met hotels en restaurants in de regio waar ze hun (internationale) gasten stallen en laten eten.

En het werkt echt. Hotels zoals Kontosoros in Xino Nero bij Florina, Jennifer in Taxiarches (Drama) draaien gewoon goed, ook nu.

Mvg
Martin
Quote
#2
Top Martin jij weet hoe goede marketing werkt en hoe je ondertussen je eigen bedrijf weet te promoten (zonder het noemen van namen en een link te geven), herhalen is de kracht van de reclame.
Quote
#3
@Martin,

Ik zoek de Schuimwijn van Callas.
Verkoop jij die toevallig? Online?
Quote
#4
@alekaki

Callas Sparkling? Ik heb er echt nog nooit van gehoord. Ook op Google kan ik niks vinden? Weet je zeker dat het zo heet?

Sparkling hebben wij van:

Tselepos
CAIR
en voorheen ook van Karanika en Glinavos

Mvg
Martin
Quote
#5
Ik kan iedereen aanraden bij Martin te bestellen.
Bestel er zelf regelmatig een lekker wijntje en heb die met een paar dagen in huis.
gradusn's signatuur efxaristo

Quote
#6
(29 July 2013, 18:11)martin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@alekaki

Callas Sparkling? Ik heb er echt nog nooit van gehoord. Ook op Google kan ik niks vinden? Weet je zeker dat het zo heet?

Sparkling hebben wij van:

Tselepos
CAIR
en voorheen ook van Karanika en Glinavos

Mvg
Martin

Heb mij vergist... Was wellicht net aan het luisteren naar Callas...
Ik bedoelde de Rose Brut van Cair...
Ik zie net waar je bedrijf is en waar ik pas vorige week een week gelogeerd heb in...Ouderkerk aan de Ijssel.
Volgende keer kom ik bij jou langs als dat kan en neem ik een en ander mee...
Quote
#7
Van harte welkom!

Mvg
Martin
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)