Grieksegids nieuws     
Songteksten in het Grieks en Nederlands
#1
Weet iemand een site waar je songteksten van Griekse liedjes in het Grieks hebt en daarnaast ook vertaald in het Nederlands? Lijkt me een goede oefening voor de Griekse taal. Ben al aan het zoeken geweest op het internet, maar niet echt gevonden wat ik nu zoek. Misschien iemand een goed idee?
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#2
(04 August 2013, 10:04)Angeliki schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Weet iemand een site waar je songteksten van Griekse liedjes in het Grieks hebt en daarnaast ook vertaald in het Nederlands? Lijkt me een goede oefening voor de Griekse taal. Ben al aan het zoeken geweest op het internet, maar niet echt gevonden wat ik nu zoek. Misschien iemand een goed idee?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&act=details&song_id=20496

ze zijn wel niet vertaald, maar mss dr een vertaalprogramma jagen ?
Quote
#3
Op stoixi.info zoals @kritikaster aangeeft, staan ze vaak in andere talen vertaald erbij; engels bv.
Quote
#4
Helaas niet erbij of er naast, maar in plaats van.Dan kan je dus niet vergelijken.Of eerst het Grieks even printen.Kan ook.
Quote
#5
Tweetalig
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(even naar beneden scrollen) en deze
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
@Aleko: Site twee maal openen. Sleep één naar links en de ander naar rechts. Kan je ze naast elkaar lezen. :)
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#7
Touché @Johan.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Nederlands Grieks vertaling. Beems 9 2.121 21 April 2021, 21:03
Laatste bericht: Electra63
  Nieuwgriekse Grammatica in het Nederlands Periklis 7 5.710 14 September 2015, 15:18
Laatste bericht: Periklis
  Wie heeft een Grieks - Nederlands woordenboek? Vito 12 7.883 03 September 2013, 13:43
Laatste bericht: Erwin
  Uitwisseling Grieks-Nederlands Taal itan000 2 2.637 10 March 2013, 19:48
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)