Fietsen te huur op Andros?
#1
Wij gaan over een maand naar Andros. Ik probeer er via Google achter te komen of je in Batsi fietsen zou kunnen huren. Tot nu toe heb ik nog geen informatie kunnen vinden. Misschien weet hier iemand meer?

Andere tips natuurlijk ook welkom!
Quote
#2
Beste Ingrid,

Afgelopen juni in Batsi geweest en heb daar in ieder geval geen fietsverhuur bedrijf gezien. Sowieso niet echt fietsers gezien.

Aangezien er veel onverharde wegen zijn op Andros en de afstanden (om te fietsen) denk ik toch nog wat ver zijn adviseer ik je om een huurauto te nemen.

Wanneer je van wandelen houdt kijken dan eens op de site van Trekking Andros (
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




).

Ook is er op Andros een boekje te koop met daarin verschillende wandelroutes.

Het voordeel van een georganiseerde wandeling is dat je het beginpunt makkelijk kan vinden en dat evt. vervoer terug is geregeld.

Ik heb in ieder geval van mijn week op Andros zeer genoten en wil er zeer nog een keer naar toe terug.

Restaurant tip Batsi: Stamatis (
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




)
Cynthia's signatuur Neem ook eens een kijkje op mijn fotosite:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




of via de Facebook pagina
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





fotosmiley
Quote
#3
Ingrid, ik denk niet dat er in Batsi een fietsenverhuurder is, je ziet er sowieso weinig fietsers. In Andros-stad zou er wel iemand zijn die fietsen verhuurt, al heb ik het niet gezien toen wij er waren:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Succes!
Quote
#4
Dank voor jullie reacties. Jammer als het inderdaad niet kan, maar het is niet anders, en zeker niet ongebruikelijk. Ik kwam op het idee omdat ik oprecht een artikel over Andros las waarin het huren van een fiets werd genoemd. Nou ja, we zullen zien.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)