Herfst
#1
Zo ziet Nederland er momenteel uit, dus met een goed boek bij de kachel.
En jullie bofkonten in Griekenland genieten natuurlijk van de warmte van de zon.
Verschil moet er zijn, nietwaar.............

[Afbeelding: ela8ll.jpg]
Quote
#2
Hier (midden) idem dito.
Verwarming nog niet aan hier.

[Afbeelding: 2qitgup.jpg]
Quote
#3
Hier in Middelburg sinds gisteravond 23.00 uur al 57,9 mm gevallen Confused
We kunnen waterskien in de straten Sad
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#4
Dus maken we het nu gezellig en warm binnen! Niks mis mee, toch?
Quote
#5
(13 October 2013, 15:03)Margo schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dus maken we het nu gezellig en warm binnen! Niks mis mee, toch?

Nee hoor niks mis mee maar hou jet toch liever hieop op 13 Oktober
[Afbeelding: r8fma8.jpg][Afbeelding: 2rd87k4.jpg]

Of ben ik nu gemeen Tongue
Quote
#6
Nee hoor, geniet er lekker van!
Quote
#7
Nee hoor, das niet gemeen.
Ik zou dat weer ook liever hebben, maar het is nu eenmaal herfst hier, dus kunnen we beter proberen het gezellig te maken i.p.v. te gaan zitten kniezen!
Quote
#8
Ik hou wel van dit weer, binnen:) kachel aan, kaarsje aan en met een glas warme muntthee een spannend boek lezen. Het enige nadeel, ik heb al de hele dag het licht aan.

Maar..............als ik de keuze had, tja
Quote
#9
@Cornelius, wat heb je een mooi uitzicht.

Het regent hier al de gehele dag, gepaard met windstoten. Niks aan!!
De kachel ook nog niet aan, niet eerder dan in nov.
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#10
In België heeft het vandaag ook maar één keer geregend... maar 't heeft wel de hele dag geduurd, zonder onderbreking.
We dromen van een zonnig Griekenland...
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#11
Regen regen en nog eens regen maar...........binnen is het gezellig.
Een heerlijke pastitio in de oven lekkere zelfgemaakte zaziki en een heerlijk glas imiglikos.........zo kan een regenachtige herfstdag toch een Grieks tintje krijgen.

Groetjes uit Limburg
Quote
#12
Nou, ik heb er nu al de balen van. Kan niet wachten tot het weer voorjaar/zomer is. Ik haat herfst/winter regen, sneeuw en kou.
Ries's signatuur Gr, Ries

Reizend met een HYMER B544 Fiat Ducato iTDi 230
Quote
#13
(13 October 2013, 22:04)Ries schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nou, ik heb er nu al de balen van. Kan niet wachten tot het weer voorjaar/zomer is. Ik haat herfst/winter regen, sneeuw en kou.

Je bent niet alleen. Gelukkig heb ik vooruitzicht op 3 weken zon en warm weer in ZO-Azië eind januari. (Het moet niet altijd Griekenland zijn) :)
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#14
Gisteravond tot laat buiten gezeten op een terrasje in Nafplio .... De herfst laat hier nog even op zich wachten
Quote
#15
Wij hebben hier in AGIA GALINI nog 2wkn,het is hier gewoon heerlijk weer,we hebben hier nog laat in de nacht genoten van een wijntje,en de vooruitzichten zien er goed uit,helaas holland maar ik blijf hier nog even genieten.
Groetjes uit het warme KRETA.Big Grin
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  laat de herfst maar komen Arthur 5 3.103 22 September 2012, 06:46
Laatste bericht: Egbert

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)