colours of Amorgos
#1
Quote
#2
Metaxa,werkelijk prachtig wat een mooie kleuren en beelden,droomde helemaal weg,en het gaf me meteen het Samos gevoel.
Voor ik driftig op de Griekse kaart ga zoeken vraag ik jou,waar ligt dit prachtige ik denk eiland?
Vrolijke groeten Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#3
Ja, prachtig eiland! Dank voor het filmpje.
Amorgos ligt als laatste aan de ferryline Naxos - Iraklia 0 Schinoussa - Koufonissia - Amorgos. Ongeveer 4 uur varen vanaf Naxos.

Ik was er eind mei een paar dagen en werd helemaal verliefd op dit prachtige eiland. Op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




staat het verhaal van mijn bezoek.

Een aanrader als je richting Cycladen gaat!
Quote
#4
Corry, dank voor je snelle reactie en ook weer mooie informatie,
Het leuke voor mij hierin is dat ik volgend jaar november 65 jaar wordt,nog even 3 maanden daarna doorwerken voor ik AOW krijg naast mijn pensioen,ik werk nu nog 18 uren in de week dus al een beetje aan het afbouwen.
Dus als ik gezond blijf ga ik dit avontuur zeker ondernemen,
Blijf natuurlijk mei/juni en september/oktober trouw aan mijn geliefde Samos,neemt niet weg dat er nog zo veel moois te zien is in Griekenland dat ik dat zeker ga ondernemen,gelukkig kunnen we allemaal niet in de toekomst kijken maar wel heel veel plannen maken.
Metaxa en Corry nogmaals veel dank voor al dit moois,

Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#5
Heel eventjes off-topic:
Maragritha gaan we in 2015 toch vieren op Samos he!!!
Quote
#6
Els,natuurlijk meid,ver weg nog maar in mei 2015 drinken we hier samen met jouw man een borrel op,SAMOS en onze Griekse vrienden zullen het weten Margaritha 65.
2014 komt eerst nog en ik heb je griekse 06 nr bewaard,
Groetjes
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#7
Amorgos is ook de thuishaven van de Express Scopelitis.

mooie story over deze bijzondere family
(heeft er al eens opgestaan, maar blijft mooi)

Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Amorgos reisgids Patrick 2 1.505 01 March 2021, 08:01
Laatste bericht: metaxa
  Tinos,Paros,Milos en Amorgos videopresentatie metaxa 0 1.548 10 November 2020, 08:44
Laatste bericht: metaxa
  Panagia Chozvotissa op Amorgos metaxa 3 2.913 01 April 2019, 21:12
Laatste bericht: Albert
  Amorgos the big blue metaxa 1 3.626 18 April 2017, 20:19
Laatste bericht: Petross

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)