Kaartservice in GR
#1
Heart 
Hoi!

Weet iemand toevallig een website waarmee men in Griekenland echte kaarten kunnen verstuurd worden? Ik denk dan meer aan zoiets als Greetz of Kaartwereld. Ik heb zelf al gekeken, maar kom er niet uit. Hallmark heeft geen service in GR. Iemand een idee?
Quote
#2
Ik heb zelf wel eens terwijl wij in Griekenland op vakantie waren met Greetz via Nederland een kaart gestuurd naar iemand in Griekenland. Greetz heeft ook een Greetz.com, ik weet niet of je daar mee uit de voeten kunt? Als het om jezelf gaat dan kun je ook in Griekenland met de Nederlandse Greetz aan de gang. Ik zie dat je bij Greetz ook met een Mastercard kunt betalen, dus dat moet dan toch ook voor Grieken mogelijk zijn lijkt mij. Als je het zeker wilt weten, dan zou ik Greetz gewoon even bellen.
Quote
#3
Gewoon met de post, heb al tientallen kaarten zo verstuurd, binnen 5 werkdagen zijn ze in NL.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
(10 February 2014, 11:41)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Gewoon met de post, heb al tientallen kaarten zo verstuurd, binnen 5 werkdagen zijn ze in NL.

Arthur, lees de vraag nog eens rustig door Blush
Quote
#5
Bedankt voor de tips inderdaad. Ik weet dat het makkelijk via post kan gaan, maar zou in theorie altijd langer duren dan digitaal een kaart aanmaken en dan wel echt laten versturen. Ik neem aan dat in Griekenland zelf ook de post binnen een werkdag verstuurd kan worden. Overigens is naar eigen ervaring de post nooit binnen 5 dagen aangekomen.
Quote
#6
Je kan er in ieder geval niet op rekenen, ook bij ons is een kaartje er wel eens binnen enkele dagen maar het gebeurd ook dat ze er 2 weken over doen.
Quote
#7
Loontjah,

Als je een (vakantie) kaart vanuit Griekenland naar iemand in Nederland toe wil sturen , kan je dat doen via Kaartje2go ..
Ik had vorig jaar een leuke fotocollage gemaakt van de genomen foto's op Samos en die naar mijn vader toegestuurd .
De volgende dag kwam het al aan .
Quote
#8
Datzelfde heb ik dus gedaan vanuit Griekenland via Nederland naar iemand in Griekenland. Ik denk dat dat buiten Greetz en Kaartje2go toch ook bij Hallmark mogelijk moet zijn. Ons kaartje was, ondanks de Nederlandse omweg ruim op tijd, maar je moet er wel een aantal dagen voor rekenen.
Quote
#9
Ik denk dat ik niet duidelijk genoeg ben geweest. Ik wil via een Griekse kaartservice een kaart sturen naar iemand in Griekenland, natuurlijk in de hoop dat ze daar ook post bezorgen binnen 24h, net als Greetz dat doet mits je op tijd besteld. Maar dat gaat 'm niet worden voor Valentijnsdag, jammer!
Quote
#10
Βλέπε εδώ

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Je kan ook googelen met onderstaande Griekse tekst en dan vindt je wel iets

ηλεκτρονικες καρτες για ονομαστικη εορτη
Quote
#11
(12 February 2014, 12:57)neos-mousafiris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Βλέπε εδώ

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Je kan ook googelen met onderstaande Griekse tekst en dan vindt je wel iets

ηλεκτρονικες καρτες για ονομαστικη εορτη

Ik zoek geen e-cards. Zoals in OP vermeldt, zoek ik echte kaarten.
Quote
#12
Ik denk niet dat een Griekse kaartservice zoals,, kaartje2go en Greetz ,, bestaat in Griekenland .... er is hier in NL idd. niets over te vinden op internet..
Misschien komt het omdat zo'n kaartje ook direct via internet betaald moet worden en dat is (nog) niet gebruikelijk daar voor de meeste mensen daar (denk ik) zoals hier in NL.
Quote
#13
Op zich vrij logisch. Toch bedankt voor het nadenken/opzoeken.
Ennuh, misschien moet ik met dit idee aan de slag in GR ;)
Quote
#14
dan koop je een kaart aan de periptero of in een boekhandel en stuur ze dan op met een koerierdienst zoals DHL
Quote
#15
Je kunt het ook met de gewone post opsturen in Griekenland; reken 1 - 2 weken
Quote
#16
@ElsR
Zoals ik n de OP vermeld heb, ben ik op zoek naar een online kaartservice in Griekenland die adhoc kaartjes verstuurd, net als Greetz en Kaartwerld dat doet.
Ja, ik weet dat TNT gewoon naar Griekenland stuur! En nee, dat is niet wat ik zoek.

@neos-mousafiris, je begrijpt me niet. Misschien eens op Greetz kijken wat ze daar doen, misschien dat je dan een idee hebt wat ik bedoel.
Quote
#17
Misschien mosterd na de maaltijd, maar reken er sowieso niet op dat de post binnen GR binnen 24 uur aankomt. Online of niet Wink
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)