Van Athene naar Stoupa
#1
Hallo
Vrienden van mij willen vliegen naar Athene en dan met een huurauto naar Stoupa rijden. Weet iemand hoe lang die rit ongeveer duurt. Volgens mij een uur of 3 - 4.
Klopt dat een beetje?
Groet Maria
Quote
#2
Het is inderdaad ongeveer 4 uur rijden, maar wij stoppen altijd wel een keer onderweg om iets te eten, dus zeg 3,5 uur. Vooral het stuk tussen Kalamata en Stoupa schiet niet op.
Quote
#3
Athene-Kalamata gaat tegenwoordig met de "nieuwe" snelweg prima. Dat is zo'n kleine 3 uurtjes maar het stuk Kalamata-Stoupa schiet inderdaad zoals Vito al zegt niet op. Veel bochtenwerk maar voor het grootste gedeelte wel een mooie weg om te rijden. De eerste keer reden we hem in het donker omdat ons vliegtuig flinke vertraging had en toen vond ik het een vervelende weg met al die bochten. Blush
Quote
#4
Bedankt Vito en Marit voor jullie info.
Van Kalamata naar Stoupe is wel heel mooi. Gelukkig reizen mijn vrienden overdag.
Ik wist niet dat het tot Kalamata snelweg was. Ik heb een oude kaart.
Groet Maria
Quote
#5
@Maria Alida. Nog even wat preciezer. Houd rekening met een uur tot 5 kwartier voor dat laatste mooie bochtige, bergachtige traject naar Stoupa. En pas op als het net geregend heeft. Het is er dan spiegelglad hebben wij het afgelopen jaar ervaren. Cor.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  wandelen omgeving Stoupa/Kardamyli Fani 3 3.731 05 October 2023, 13:33
Laatste bericht: Nanny
  Vervolg Stoupa Brandini 6 5.387 19 September 2017, 15:15
Laatste bericht: frank65
  Wie kan mij meer vertellen over Ktima me Théa in Stoupa Els Cuijpers 17 11.177 24 July 2016, 09:51
Laatste bericht: Els Cuijpers
  Appartement Bonos in Stoupa mythos 3 5.639 03 February 2016, 18:16
Laatste bericht: mythos
  Stoupa Gemert 20 14.450 31 May 2015, 17:34
Laatste bericht: Wim M

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)