Naar waar begin april ?
#81
(08 April 2014, 20:40)jeronimo2 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Panmar beter dan Akrotiri ?
Bij Maria zijn het smalle bedjes precies, of is dat toevallig een foto met een smal bedje ? Connie weet het ?

Naar mij weten zijn ALLE bedjes op Kreta even breed.... ik heb tenminste niet anders meegemaakt!!
Ben je nu niet een beetje spijkers op lag water aan het zoeken?
Quote
#82
(09 April 2014, 01:22)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Naar mij weten zijn ALLE bedjes op Kreta even breed.... ik heb tenminste niet anders meegemaakt!!
Ben je nu niet een beetje spijkers op lag water aan het zoeken?
Big Grin Big Grin Wilma ik denk dat over de bedjes in het hotel wordt gesproken en die zijn echt niet overal even breed. Ik denk dat jij het over strandbedjes hebt.
Maria's signatuur Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote
#83
Klopt Maria, het was inderdaad een vraag over de bedden in het hotel. Ik dacht in dit 'kafeneion' dergelijke vraag te mogen stellen, maar allez dan, mijn excuses aan Wilma.
Quote
#84
ik heb het bed nooit opgemeten, maar komt mij normaal over, tenzij je erg lang bent. alle kamers hebben een tweepersoonsbed.
Quote
#85
(09 April 2014, 14:51)jeronimo2 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Klopt Maria, het was inderdaad een vraag over de bedden in het hotel. Ik dacht in dit 'kafeneion' dergelijke vraag te mogen stellen, maar allez dan, mijn excuses aan Wilma.

In ieder geval lijkt het mij een bed van circa 140. Kan klein zijn met z'n tweetjes, zeker als je thuis een 1.80 gewend bent.
Maria's signatuur Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote
#86
Ik weet niet of je ondertussen al bent toegekomen maar heel veel is er nog niet open. Na het Paasweekend zal hier echter alles wel terug vlot lopen en ga je dag per dag telkens weer wat meer open zien gaan.
Faros, Votsalo zijn al open maar Gusto nog niet. Richting Maria zijn er al wel twee bar's open.
De Zaxaroplastio is altijd open, niet onbelangrijk in deze periode van Pasen. Big Grin
Quote
#87
@ El Greco : we zijn vandaag aangekomen in Makrygialos. Deze morgen om 2.30 u opgestaan, aman, aman ... da's vroeg, maar maakt niet uitals je weet waarom Geland in Kreta om 10.30u. Auto hadden we, zoals jij had voorgesteld, bij Kafetzakis besteld. Leek inderdaad goed contract te hebben en auto stond netjes klaar. Bedankt voor deze tip.
@ Connie : het voorstel Maria Tsanakalioti gevolgd. Wie had dat nog bijgetreden, Wilma zeker ? Awel, op zijn Vlaams gezegd 'keigoed !' Zijn wij blij met deze tip. Maria en Despoina hebben ons hartje al ingepalmd met hun lieve ontvangst. Tafeltje op terras staat al vol met cake, olijven, brood, kaas, rode wijn to diko sou Wink
Morgen verder verslag, eerst even achteruit leunen. Afise me mono Smile
Quote
#88
Oh wat leukup jeronimo, heel veel plezier daar op Kreta !!
Quote
#89
Welkom op het mooiste deel van Kreta Jeronimo, misschien zien we ons in Agios Nikolaos als je een uitstapje maakt, ik ben terug op Kreta en ga weer regelmatig de zee op, mijn kaik kan je niet missen met de GR/NL vlag voor op de kajuit zoals onder mijn naam.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#90
Fijn om te horen @Jeronimo dat jullie je laten verwennen door Despo en Maria. Doe ze mijn lieve groeten en nog een mooi tijd daar!
Quote
#91
(21 April 2014, 18:53)jeronimo2 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@ El Greco : we zijn vandaag aangekomen in Makrygialos. Deze morgen om 2.30 u opgestaan, aman, aman ... da's vroeg, maar maakt niet uitals je weet waarom Geland in Kreta om 10.30u. Auto hadden we, zoals jij had voorgesteld, bij Kafetzakis besteld. Leek inderdaad goed contract te hebben en auto stond netjes klaar. Bedankt voor deze tip.
@ Connie : het voorstel Maria Tsanakalioti gevolgd. Wie had dat nog bijgetreden, Wilma zeker ? Awel, op zijn Vlaams gezegd 'keigoed !' Zijn wij blij met deze tip. Maria en Despoina hebben ons hartje al ingepalmd met hun lieve ontvangst. Tafeltje op terras staat al vol met cake, olijven, brood, kaas, rode wijn to diko sou Wink
Morgen verder verslag, eerst even achteruit leunen. Afise me mono Smile

Klink allemaal zeer mooi. Geniet van jullie vakantie en de prachtige streek hier. Het weer en de temperatuur is hier vanaf vandaag alvast een flink pak gestegen.

Heb gezien dat restaurant Kaliotzina in Koutsouras volop aan het opkuisen zijn. Beetje verder is restaurant Robinson, klinkt niet Grieks maar de eigenaar is het wel. Morgenavond gaan we daar een stukje eten, onder andere wegens morele verplichtingen aangezien we Pasen met hun familie hebben mogen doorbrengen hier in het dorp.
Quote
#92
Wat leuk jullie live verhalen, geniet er van!!
Quote
#93
Vandaag via Agios Stephanos naar Pefki gereden. Bedankt voor de tip El Greco. Lekker onder de piperi-boom souvlakietje gegeten en twee (ah ja we waren met 2) karaffen wijn kilo gemaakt, allez miso-kilo gemaakt Wink)
Quote
#94
(23 April 2014, 19:00)jeronimo2 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vandaag via Agios Stephanos naar Pefki gereden. Bedankt voor de tip El Greco. Lekker onder de piperi-boom souvlakietje gegeten en twee (ah ja we waren met 2) karaffen wijn kilo gemaakt, allez miso-kilo gemaakt Wink)


Leuk hé, de piperi-boom.
In Agios Stephanos had je ook nog Vlamingen kunnen tegenkomen van de sterrenwacht Sesteria.
Zeker ook eens het dorpspleintje van Stavrohori bezoeken en een kleinigheidje eten daar.

Ons hadden ze gisteren alvast liggen want Robinsson in Koutsouras was toch nog niet open. Hij zou pas vanavond open gaan. Ook bij zijn buur Kaliotzina waren er de eerste schilder en opkuis werken aan de gang. We zijn dan maar in Makri-Gialos gaan eten bij Votsalo. Hoogstwaarschijnlijk zal Gusto ook dit weekend open gaan want er was gisteren ook (al) bedrijvigheid te bespeuren.
Geniet nog van jullie vakantie!
Quote
#95
Leuk, wij gaan, als we van half tot eind juni in Koutsouras zijn naar Sasteria, manlief heeft ze al gemaild, is zelf verwoed sterrenkijker en komt wekelijks hier bij de plaatselijke sterrenwacht. Zijn daar ook zomer '12 geweest, prachtig heelal op bijzondere plek daar zo mooi hoog. Lief dorpje, toen vanaf Sissi heel eind rijden, 's nachts terug, nu lekker dichtbij Smile. Kunnen er vaker heen!
Is het een doorloopbare kloof in het natuurpark in Koutsouras El Greco? Op foto's zie ik veel water nl.
Quote
#96
(24 April 2014, 22:34)lucy schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Leuk, wij gaan, als we van half tot eind juni in Koutsouras zijn naar Sasteria, manlief heeft ze al gemaild, is zelf verwoed sterrenkijker en komt wekelijks hier bij de plaatselijke sterrenwacht. Zijn daar ook zomer '12 geweest, prachtig heelal op bijzondere plek daar zo mooi hoog. Lief dorpje, toen vanaf Sissi heel eind rijden, 's nachts terug, nu lekker dichtbij Smile. Kunnen er vaker heen!
Is het een doorloopbare kloof in het natuurpark in Koutsouras El Greco? Op foto's zie ik veel water nl.


Filip & Chantal zullen je zeker hartelijk verwelkomen. Wel even opletten als je Agios Stephanos binnenrijdt want ze zitten direct aan het begin van het dorp en voor je het weet ben je er zo voorbij gereden.
De Butterfly Cave bedoel je in Koutsouras? Die kan je in die periode zeker normaal doorlopen hoor, geen probleem en eindigt in de nabije omgeving van Orino.
De gorge begint hiermee:
[Afbeelding: 344cxas.jpg]

Dit is dan wel het enigste moeilijkste. Cool
In het park kan je nu ook leuk & lekker gaan eten.
Quote
#97
Dat moet te doen zijn, leuk zo'n mooie plek dichtbij, dank voor je foto!
Ja, we zijn er 2 jr geleden eerst bij dachtlicht naar ze toegereden om de exacte plek 's avonds te kunnen vinden. Gaat vast lukken, ja erg aardige mensen!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Kans dat we 25 april kunnen vliegen vanuit Brussel naar Athene Mir111 34 13.018 16 March 2021, 18:13
Laatste bericht: vlagreco
  Begin toerisme RenJ 897 109.829 17 July 2020, 21:21
Laatste bericht: cors
  Géén goed begin........ Ger 24 5.084 09 June 2020, 10:38
Laatste bericht: metaxa
  Waar of niet waar: topjaar toerisme Vito 21 7.517 09 November 2016, 12:29
Laatste bericht: Patrick
Smile Begin van 67 lente's 2013 op Samos in een beeld Wick 1 2.243 27 February 2013, 15:42
Laatste bericht: Jef Dockx
  Is dit het begin van het einde? Wick 7 6.003 15 May 2012, 23:10
Laatste bericht: vlagreco

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 6 gast(en)