Peiling: Vijf jaar Oríste! - Wat vonden de leden ervan?
Je hebt geen toestemming om te stemmen in deze peiling.
Ik vind Oríste! een slecht forum maar bij gebrek aan beter kom ik hier weleens langs
0%
0 0%
Ik vind Oríste! een redelijk forum
1.27%
1 1.27%
Ik vind Oríste! een goed forum
35.44%
28 35.44%
Ik vind Oríste! het beste Nederlandstalige Griekenlandforum, geen verbeteringen noodzakelijk
58.23%
46 58.23%
Ik vind Oríste! het beste Nederlandstalige Griekenlandforum maar er zijn zeker verbeterpunten (aub hieronder toelichten)
5.06%
4 5.06%
Totaal aantal stemmen: 79 stem(men) 100%
* Je hebt op deze optie gestemd. [--]

Mei 2009 - mei 2014: Oríste! bestaat 5 jaar
#41
Ger, van harte gefeliciteerd en dat je met het zelfde plezier nog vele jaren door mag gaan.
duimpie
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#42
Ger Gefeliciteerd met de 5 mooie jaren die we er al van hebben mogen genieten
en ik hoop dat er nog vele zullen volgen
Ger en José
Quote
#43
Proficiat Ger!
Een bijzondere prestatie voor dit enthousiaste en uitgebreide forum!
Quote
#44
Beste Ger,
Het is nu echt 5 jaar Oriste. Van harte gefeliciteerd.
Ik beleef dagelijks veel plezier aan Oriste met informatieve, gezellige en boeiende onderwerpen. Ik bewonder je doorzettingsvermogen, want zo'n "winkeltje" runnen is geen sinecure. En dan verlangen ze ook nog dat je elke dag open bent.

Een belangrijke schakel mag toch niet over het hoofd worden gezien. Wat een geweldig thuisfront moet jij toch hebben!
Thuisfront en andere ondersteuning: geweldig bedankt.
Cor.
Quote
#45
Vandaag is het dan zover, gefeliciteerd Ger, groetjes vanuit warm Kreta aan Genhei.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#46
En ik sluit mij daar graag bij aan! Complimenten èn felicitaties!
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#47
Enorm bedankt voor alle hartverwarmende reacties. Reden te meer om op de ingeslagen weg door te gaan.
Maar nu eerst een weekje naar Stoupa :)

(13 May 2014, 08:54)Cor Nieuw Vennep schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Een belangrijke schakel mag toch niet over het hoofd worden gezien. Wat een geweldig thuisfront moet jij toch hebben!
Helemaal mee eens Cor en dat besef ik me terdege. M'n echtgenote heeft het af en toe zwaar te verduren als ik weer eens tot laat in de avond met allerlei forum-gerelateerde dingen bezig ben Confused . Maar ze begrijpt het en gunt mij m'n hobby, hetgeen ik enorm waardeer. Als kleine tegenprestatie heb ik haar daarom getrakteerd op een extra ingelast weekje Peloponessos waar we uiteraard een glaasje zullen gaan heffen in het kader van '5 jaar Oríste!' sirtaki
Quote
#48
Ger dan winse veur dich eine fijne vakantie geneet der saame met dien vruuke van.
Geur heb ut allebei verdeend !!!!!!
Quote
#49
Van harte proficiat met deze mijlpaal Ger! En natuurlijk een geweldige vakantie gewenst!
Quote
#50
Geweldig Ger!

Gefeliciteerd en ook enorm bedankt dat je oriste opgezet hebt!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  13 mei 2009 - 13 mei 2019: Oríste bestaat 10 jaar! Ger 33 9.393 12 May 2019, 11:29
Laatste bericht: moraitika
  7 jaar oriste ! Nanny 29 10.395 17 May 2016, 22:54
Laatste bericht: janos54
  Bestaat er een leerplichtwet in Griekenland? Jill 10 7.330 18 December 2011, 12:20
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)