Fodelianakis olijfolie                 
Wat wordt de uitslag Griekenland tegen .......
#1
Ik gok Griekenland - Colombia 1 - 1
Wie volgt!
Quote
#2
Dan ga ik voor 3-1
Quote
#3
Een echt zwak Griekenland gezien tegen Colombia. Traag, statisch, geen ideeën. Het wordt tijd voor verandering want blijven spelen met de 'goden' van 2004 zorgt alleen maar dat een jonge generatie niet doorbreekt.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Helaas tegen Colombia was het niet goed. Tijd voor de volgende gok
Japan - Griekenland 20 juni 01.00u Griekse tijd
Ik zeg: 0 - 1
Quote
#5
Japan - Griekenland : 4 - 2
Quote
#6
Japan - Griekenland 3-1
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Japan- Griekenland 4-1.
Quote
#8
0-2 voor griekenlandBig Grin
Quote
#9
Niet te geloven maar door winst tegen Ivoorkust met een penalty in de 92ste minuut gaat Griekenland alsnog naar de 1/8ste finales.
animated flag
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#10
Ik stel mezelf de vraag voor wie ik ga supporteren als ze zouden doorstoten en eventueel moeten spelen tegen onze Rode Duivels van België.
Uiteraard zelfde probleem voor de Nederlandse forumleden als Griekenland tegen Nederland zou uitkomen.
Quote
#11
Die vraag stel ik me echt niet, ik ben en blijf Nederlander dus Oranje houdt mijn support.
Quote
#12
Ik stelde die vraag mezelf ook, maar veranderde snel van onderwerp, want het antwoord is toch wel moeilijk....
pia-will's signatuur Groet,
Πια
gremozwaaivlag
Quote
#13
Nou ik denk dat de 8ste finales voor Griekenland toch wel het eindstation is. Costa Rica speelt keigoed. Ik voorspel dat Griekenland met 3-0 verliest. Maar wie weet ..... Smile
Quote
#14
Je weet maar nooit,de bal is nog altijd rond.
Wie had overigens voor de opening gedacht dat beiden in de 8e finales zouden uitkomen?
Ik ga voor de finale Nederland-Griekenland,dit zal toch wat zijn.
Zal wel een droom blijven.

Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#15
Costa Rica moet te doen zijn voor Hellas.En dan op zaterdag 5 juli tegen Nederland.Dat wordt natuurlijk een eervolle nederlaag tegen de aanstaande wereldkampioen.
Quote
#16
(25 June 2014, 19:05)Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Costa Rica moet te doen zijn voor Hellas.En dan op zaterdag 5 juli tegen Nederland.Dat wordt natuurlijk een eervolle nederlaag tegen de aanstaande wereldkampioen.

Nou nou. Zo'n vaart zal het niet lopen want ze worden door België uitgeschakeld in de 1/2 Finale Devilish

:):):)
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#17
Van wie was deze korte maar duidelijke omschrijving van het fenomeen voetbal ook al weer Big Grin Big Grin

Multiquote:Voetbal is een sport met 22 mensen waarbij Duitsland op het eind als winnaar uit de bus komt

Hoop het niet maar vermoed het helaas wél Confused
Quote
#18
(25 June 2014, 20:34)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Van wie was deze korte maar duidelijke omschrijving van het fenomeen voetbal ook al weer Big Grin Big Grin

Multiquote:Voetbal is een sport met 22 mensen waarbij Duitsland op het eind als winnaar uit de bus komt

Hoop het niet maar vermoed het helaas wél Confused

Lineker.

ik hoop het ook niet.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#19
@Patrick.Met korfballen winnen we toch ook altijd van die Belgen?
Quote
#20
Costa Rica te doen voor Hellas......
De wens is de vader van de gedachten??? Wink
Quote
#21
Ger dat was van Gary Lineker volgens mij. Ik dacht dat het was: Voetbal gaat over 22 mannen die achter een bal aan rennen en op 't einde heeft Duitsland gewonnen. Engelsen hebben ook wat frustraties over Duitsers als 't over voetballen gaat (en waarschijnlijk ook nog op andere gebieden Smile )
Andere citaten: Youp van 't Hek: Je hebt pas van de Duitsers gewonnen als ze met de bus de stad uit zijn (vanwege scoren in de laatste minuten, en altijd door blijven gaan)
Johan Cruijff: Italianen ..... Ze kennen niet van je winnen maar je ken wel van ze verliezen (vanwege de eindstand in de poule).
Laat de Grieken zich dat allemaal maar goed in de oren knopen!
Quote
#22
Voor Italië hoeft niemand meer bang te zijn.
Margaritha, finale Nl - Griekenland blijft zeker een droom want ze komen elkaar in de kwartfinale al tegen. ;)
Quote
#23
(26 June 2014, 00:03)Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Patrick.Met korfballen winnen we toch ook altijd van die Belgen?

En hockey :)
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Het wordt heet in Griekenland Arthur 83 7.547 11 August 2021, 16:56
Laatste bericht: Beems
  Internet GR niet bestand tegen Corona-belasting? Ger 3 1.226 10 November 2020, 17:39
Laatste bericht: Arthur
  Het wordt heftig weer in Griekenland Arthur 98 25.578 03 October 2018, 11:39
Laatste bericht: De Haarlemse mug.
  probleem vluchtelingen opgelost, Griekenland wordt kleiner TreinopStad 0 1.564 08 October 2016, 07:56
Laatste bericht: TreinopStad
  Tegen Goudmijnen in Chalkidiki Yvon 2 2.409 10 November 2013, 11:54
Laatste bericht: ElsR
  Uitslag poll. Wanneer ga jij naar Griekenland? Tina K. Noume 7 5.757 19 September 2013, 10:42
Laatste bericht: Co vd Graft
  EK-wedstrijd tegen Duitsland meer oorlog dan voetbal Markos 0 1.450 22 June 2012, 11:01
Laatste bericht: Markos

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)