Tip: Smitaki op Lesbos
#1
[Afbeelding: tip.jpg]

Tijdens een surfsessie op het World Wide Web kwam ik dit Volkskrantreizen-blog van Smitaki, wonende op Lesbos, tegen.

Hij/zij schrijft vrijwel wekelijks een stukje over het leven op Lesbos.
Erg leuk om te lezen.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Veel leesplezier,

Ger
Quote
#2
@Ger.Mag ik even een kleine aanvulling doen? Julie Smit woont met haar man Jan van Lent in Eftalou.Sedert 2005 plaatst zij in de 'Griekse suite' van haar Hotel Boekenlust (
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




) iedere week - tegenwoordig op donderdag - één van haar waardevolle informatieve stukken over Griekenland en Lesvos in het bijzonder.Deze stukken gaan onder de naam 'smitaki' ook naar volkskrantreizen(dat zag je).Onder dezelfde naam is er ook een engelstalige blog:http://www.smitaki.blogspot.com/Ook
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




is er nog voor de Duitstalige lezers.
Jan van Lent is een natuurkenner en -fotograaf.Hij heeft een blog genaamd Het Lesvosse Oerwoud.Ook zeer interessant.Precieze naam geef ik nog door. Echt de moeite waard.Kijk ook even op het Lesvos prikbord onder "De helhonden van Eftalou".Gegroet.

Even opgezocht:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
(21 March 2010, 13:10)Alekos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Ger.Mag ik even een kleine aanvulling doen?

Natuurlijk Alekos, héél graag zelfs. Het is best moeilijk om steeds weer opnieuw leuke en/of interessante links te ontdekken.
Dus elke aanvulling of eigen initatief op dat vlak is méér dan welkom.
Samen met elkaar weten we enorm veel, dat blijkt nu maar weer eens.
Leuk dat je de personen in kwestie kent en hier nadere info met ons wilt delen.

Ik ga de door jouw genoemde links eens nader bekijken.

Alekos, :efch:

Ger
Quote
#4
@Ger.Ik geef nog even een link naar een zwitserse blogger(sascha), die voor jou misschien extra interessant is omdat hij een computer/sateliet-
techneut lijkt:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Prettig weekend!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)