Grieksegids nieuws     
Foto's van Griekse deuren en of ramen
#1
Ik ben op zoek naar foto's van originele Griekse deuren en ramen
Dit is, naast mijn hobby van het bouwen van vogelhuisje, een passie van mij...

Bij een forum met boven de 2000 leden zullen er zeker mensen bij zijn, die over zulke foto's  beschikken
en deze misschien ook willen laten zien ...   Ik zou er kei blij mee zijn !

Hier een kleine selectie van wat ik recent heb op genomen:

[Afbeelding: 29azfaf.jpg]     [Afbeelding: 2quj58i.jpg]     [Afbeelding: 2q2p9pi.jpg]

[Afbeelding: 2a7bsr7.jpg]     [Afbeelding: 35388sj.jpg]    [Afbeelding: 6fxbvm.jpg]
Quote
#2
Ha! Leuk! Die "tik" heb ik samen met mijn zus al heel lang! Rolleyes
Overal op vakantie kozijnen en deuren fotograferen. We hebben ze het liefst zo oud en vervallen mogelijk, dus geen "mooie" plaatjes bij ons! Big Grin
Dan krijg je dus dit:

[Afbeelding: kcnllt.jpg]     [Afbeelding: aomfkj.jpg]     [Afbeelding: 23vn81x.jpg]    

 [Afbeelding: 2555ohs.jpg]     [Afbeelding: 2s97vcl.jpg]    [Afbeelding: 33z9p8l.jpg]
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#3
Ik heb vooral een tik met blauwe deuren...
[Afbeelding: 359d6r5.jpg]
Quote
#4
(28 October 2014, 23:20)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ha! Leuk! Die "tik" heb ik samen met mijn zus al heel lang! Rolleyes
Overal op vakantie kozijnen en deuren fotograferen. We hebben ze het liefst zo oud en vervallen mogelijk, dus geen "mooie" plaatjes bij ons! Big Grin
Dan krijg je dus dit:

[Afbeelding: kcnllt.jpg]     [Afbeelding: aomfkj.jpg]     [Afbeelding: 23vn81x.jpg]    

 [Afbeelding: 2555ohs.jpg]     [Afbeelding: 2s97vcl.jpg]    [Afbeelding: 33z9p8l.jpg]


Geweldig !!!!
Quote
#5
(29 October 2014, 00:18)martineprest schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb vooral een tik met blauwe deuren...




Oh wat mooi Martine - super exemplaren heb je hier laten zien !!!
Quote
#6
Een tijdje geleden hebben we eens als 'Thema van de maand' het onderwerp 'De entree van Griekenland' gehad.
Daar zijn ook nog wat leuke plaatjes van deuren en ramen te zien.



Kijk eens hier
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
[Afbeelding: 2rz4etx.jpg]
Quote
#9
Leuk onderwerp, vind Griekse deuren en ramen ook altijd leuk om te fotograferen. Liefst blauwe met veel bloemen erbij. Hekwerken, poorten en doorkijkjes vind ik ook erg leuk. Ach, ik vind het sowieso een feest om in Griekenland te fotograferen!

De foto's die ik bij probeer te plaatsen krijg ik er trouwens niet in. Normaal doe ik dit altijd via de tinypic plugin, ik kan nu wel uploaden maar hij wil hem vervolgens niet bij het bericht plaatsen. Iemand een idee wat ik fout doe? Is dit überhaupt wel de handigste manier om (meerdere) foto's te plaatsen?

Ik hoor graag tips! Groetjes Debbie
Quote
#10
(29 October 2014, 11:02)Debs schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De foto's die ik bij probeer te plaatsen krijg ik er trouwens niet in. Normaal doe ik dit altijd via de tinypic plugin, ik kan nu wel uploaden maar hij wil hem vervolgens niet bij het bericht plaatsen. Iemand een idee wat ik fout doe? Is dit überhaupt wel de handigste manier om (meerdere) foto's te plaatsen?

Ik hoor graag tips! Groetjes Debbie

Het wil inderdaad wel eens voorkomen dat de afbeelding niet in het bericht komt na klikken op de 'plaatsings'-knop. Kopiëer dan gewoon de link die Tinypic van je foto heeft gemaakt (verschijnt in een balkje) en plak 'm op de plek waar je 'm wilt hebben. Gaat even goed. Succes!

PS: Kijk ook even hier voor een 'stap-voor-stap' uitleg:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger
Quote
#11
[Afbeelding: 1671gfo.jpg] [Afbeelding: 28let90.jpg] [Afbeelding: 34qpyr6.jpg] [Afbeelding: 2uo3p53.jpg] [Afbeelding: 4vq04z.jpg] [Afbeelding: 2ii7g3b.jpg] [Afbeelding: 2bqglu.jpg]  Zo lukt het inderdaad wel, weer wat geleerd! Thanx Ger!
Quote
#12
[Afbeelding: b8lkxd.jpg]
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#13
(29 October 2014, 10:29)siepke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[Afbeelding: 2rz4etx.jpg]


Wow Siepke, dit noem ik pas een collectie .... !!!
Quote
#14
Photo 
Wij hebben ieder jaar tijdens onze vakantie in Griekenland een thema voor ons fotoalbum. Deuren en poorten hebben we ook gehad, maar ook kerktorens, kerkklokken, katten, ramen, vlinders, vissersbootjes, doorkijkjes, balkons enz.
Quote
#15
Deuren, ramen, hekjes, ook ik heb die tik. Hierbij wat voorbeelden...

[Afbeelding: 15qvk2s.jpg][Afbeelding: zj6tg7.jpg][Afbeelding: 68v71g.jpg][Afbeelding: 2zqbnzd.jpg][Afbeelding: 2qx13m0.jpg][Afbeelding: e6bmub.jpg][Afbeelding: 149tnhk.jpg][Afbeelding: 205f6ls.jpg][Afbeelding: 15gs474.jpg]
Quote
#16
Oké, nog een paar dan...
[Afbeelding: w6vy2b.jpg][Afbeelding: uptky.jpg][Afbeelding: 30w2hja.jpg][Afbeelding: e5jzut.jpg][Afbeelding: 2ywwjdl.jpg][Afbeelding: 90nlug.jpg][Afbeelding: 295efr9.jpg][Afbeelding: 2ed2suc.jpg][Afbeelding: 2elrq0z.jpg][Afbeelding: 2mr6yk4.jpg]
Quote
#17
[Afbeelding: 33wtwcg.jpg]
Quote
#18
[Afbeelding: 358eaed.jpg]
Quote
#19
Door de jaren heen heb ik heel wat deuren en ramen op de foto gezet op Kreta. Mijn voorkeur gaat uit naar blauwe, maar ook hoe ouder en slechter van staat, hoe mooier. Ik heb er op Flickr een collectie van gemaakt:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#20
[Afbeelding: wk5wrq.jpg]
Quote
#21
(29 October 2014, 22:32)martineprest schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Door de jaren heen heb ik heel wat deuren en ramen op de foto gezet op Kreta. Mijn voorkeur gaat uit naar blauwe, maar ook hoe ouder en slechter van staat, hoe mooier. Ik heb er op Flickr een collectie van gemaakt:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Wauw Martine, wat een mooie foto's!!  Heerlijk om die Kreta foto's te bekijken Smile
Quote
#22
Dank je wel Wilma! Blij dat anderen ook van mijn foto's genieten.
Quote
#23
[Afbeelding: 711ymc.jpg]Mooie foto's allemaal.
Ben ook al jaren bezig al dit moois vast te leggen, vooral blauwe deuren maar ook hele oude.
Zal er een aantal plaatsen van vooral Chios. Jammer dat er van Chios weinig te zien is.

[Afbeelding: 2gv8x76.jpg][Afbeelding: 2yn4bwh.jpg]
Quote
#24
Hier komen er een paar!!
Heb er wel 100!!

[Afbeelding: 22cf1t.jpg]
Quote
#25
Prachtig Ostria!
Quote
#26
geweldig Ostria! heb deze op Chios genomen

[Afbeelding: 29yfacl.jpg][Afbeelding: 1zdqf03.jpg]

 

 [Afbeelding: 18khtu.jpg][Afbeelding: 2z9l26e.jpg]

[Afbeelding: 2i1l4yt.jpg][Afbeelding: 2ptqcr6.jpg]
Quote
#27
Voor het beeldmerk van Het Griekse Feest hebben we juist NIET gekozen voor een gebladderde deuren:  reden hiervoor was destijds dat wat wij authentiek vinden feitelijk armoede is. We vonden dat midden in de crisis niet kies. Toch zie ik die oude deuren, en ramen met luiken ook graag...

[Afbeelding: dcvcl1.jpg]
Quote
#28
GER_0276 [Desktop Resolutie].JPG (487,66 KB)


Ingesloten bestanden Thumbnail(s)
   
Quote
#29
deuren west kreta
[Afbeelding: 35n3udj.jpg]
Quote
#30
[Afbeelding: 29cnpjq.jpg][img]
Quote
#31
west kreta


Ingesloten bestanden Thumbnail(s)
   
Quote
#32
Ik was altijd benieuwd wat er achter een deur schuilging, zoiets als dit dus.
[Afbeelding: 2jysth.jpg]

en dan was dit het huisje achter de deur wat te koop was.
[Afbeelding: 2rc28p3.jpg]
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#33
Dit wordt dan verkocht onder de noemer. " minor restoration"
Quote
#34
Heel mooi Metaxa,
En er zijn er nog zo veel te vinden op Chios.
Gelukkig ben ik niet de enige!
Quote
#35
[Afbeelding: 2j5o049.jpg]
Quote
#36
(31 October 2014, 19:11)Erwin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Voor het beeldmerk van Het Griekse Feest hebben we juist NIET gekozen voor een gebladderde deuren:  reden hiervoor was destijds dat wat wij authentiek vinden feitelijk armoede is. We vonden dat midden in de crisis niet kies. Toch zie ik die oude deuren, en ramen met luiken ook graag...

[Afbeelding: dcvcl1.jpg]
Quote
#37
@Erwin, je kan ok a contrario redeneren en wel dat er niet voor te kiezen een verhullen vsn de werkelijkheid is en er aldus een mooiere voorstelling van zaken wordt gegeven waardoor men feitelijk dwaalt.
Quote
#38
Ik zie dus helemaal geen foto's, doe ik iets fout?
Quote
#39
(01 November 2014, 18:10)Ellen47 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zie dus helemaal geen foto's, doe ik iets fout?

Misschien heb je iets fout staan in je browser Ellen? Ligt er een beetje aan welke je gebruikt maar bijvoorbeeld staat  er een/geen vinkje bij 'Laat afbeeldingen(niet) zien' of iets in die trant. Probeer het eens met een andere andere browser (Google Chrome bijvoorbeeld).

Hier werkt alles op Internet Explorer, Google Chrome en Firefox en aan de reacties te zien kunnen andere forumleden alles wél zien.

Ik zie trouwens dat je 'nieuw' bent op Oriste dus:

[Afbeelding: kalosirthate.jpg]   oftewel hartelijk welkom op Oríste! véél lees- en schrijfplezier hier.
Quote
#40
[Afbeelding: 23m242x.jpg]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)