reis geboekt 2015
#1
Yes vanavond reis geboekt. Voor de 4e keer naar Parga. Deze keer 12 dagen. Zelfde hotel als dit jaar. Zou het nu toch echt de laatste keer zijn??..We gaan in september, met Sunweb.
Hebben jullie al een reis geboekt of plannen, ben benieuwd. sirtaki
Quote
#2
Ik heb al wel wat vastgelegd, hopelijk worden de vakanties goedgekeurd en anders wordt het annuleren.
Wij gaan voor het tweede jaar op rij naar Kefalonia, naar hetzelfde villa complex, maar wel een andere villa die net iets beter gelegen is. Wij hebben het afgelopen september bijzonder goed naar ons zin gehad. Kefalonia is een prachtig eiland en we zijn er nog lang niet uitgekeken. Komt bij dat mijn partner er uitstekend kon wielrennen met de beklimming van Mount Ainos als hoogtepunt. Dus ook komend jaar gaat hij weer wielrennen.
Quote
#3
(12 November 2014, 00:00)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Yes vanavond reis geboekt. Voor de 4e keer naar Parga. Deze keer 12 dagen. Zelfde hotel als dit jaar. Zou het nu toch echt de laatste keer zijn??..We gaan in september, met Sunweb.
Hebben jullie al een reis geboekt of plannen, ben benieuwd. sirtaki
Quote
#4
Ja hoor, weer onze vaste reis naar Kreta, volgend jaar mei en juni.
Zijn dan in Agios Nikolaos en dan van daar uit trekken we rond met de auto.
Altijd weer een belevenis, ook al hebben we al veel gezien.
Quote
#5
We gaan weer eind Aug tm September weer naar ons geliefde Samos/Kokkari Smile Smile
Quote
#6
Wij gaan dit jaar eerst nog op vakantie. Begin december een weekje naar Evia. Denk dat we de enige toeristen zijn :)
Quote
#7
(12 November 2014, 14:40)Jan Milina schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij gaan dit jaar eerst nog op vakantie. Begin december een weekje naar Evia. Denk dat we de enige toeristen zijn :)

Dat weet ik wel zeker! Big Grin
Welk gedeelte van Evia zitten jullie?
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#8
ik mag dit jaar geen vakantie in Griekenland boeken..  Dodgy
na 3 jaar op rij en 12 Griekse eilanden verder vond de wederhelft dat de vakantie 2015 niet in GR gevierd mocht worden of ergens anders in de EU, dus zal het zuid/midden Amerika worden of Azië.
maar voor 2016 zit ik te denken om Ikaria , Fourni en Samos te bezoeken  Big Grin
Quote
#9
(12 November 2014, 14:40)Jan Milina schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij gaan dit jaar eerst nog op vakantie. Begin december een weekje naar Evia. Denk dat we de enige toeristen zijn :)

Nou niet de enige hoor, we zijn in ieder geval met z'n tweeën. Ik vlieg 30 november op Athene
Quote
#10
Sam, Doen in 2016
3 prachtige eilanden,altijd heerlijk om ergens naar uit te zien,en je weet de dagen vliegen voor je het weet ben je onderweg heerlijk weer naar Griekenland.
Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#11
Ja enkele weken geleden geboekt voor de 4e keer naar Petra op Lesvos?
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#12
Nog niets geboekt maar we gaan alles zelf regelen: eerst paar dagen Saloniki, daarna Chalkidiki en Grieks Macedonië (Amphiplolis / Vergina) dan naar Epiros naar onze vrienden in Ano Pedina  (Rita en Yiannis) en dan een paar dagen zee in Parga. Via Egnatia snelweg weer terug. Aan dat laatste moet ik nu nog net denken...
Quote
#13
Nog niets definitief vastgelegd, maar de planning is er al: in mei en juni 5 weken eilandhoppen in de Dodekanese (Rhodos, Tilos, Nisyros, Kos en Kalymnos).
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#14
Wij zijn weer van plan om terug te keren naar de Peloponessos en wel weer naar Stoupa met Sunweb! 

Afgelopen zomer 2 heerlijke weken daar gehad. Nu willen we 3 weken gaan. Er is daar nog zoveel te zien. Heerlijk om daar te fietsen en met de locale bus naar Kalamata te gaan. Nog een weekje een auto huren om verder te Peloponessos te verkennen. Genoeg ideeen en redenen om daar weer heen te gaan. 
 
[Afbeelding: 10qffus.jpg][Afbeelding: 11hxthl.jpg]
Eugene's signatuur Verzamelaar van Griekse postzegels (ελληνικά γραμματόσημα), Griekse bankbiljetten en Griekse munten

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#15
Ook wij zijn er vroeg bij en hebben alles al geregeld voor juni 2015.
Zo leuk om te doen!
Om te beginnen de vlucht (niet geheel onbelangrijk...) en daarna verschillende accommodaties op respectievelijk Kythira en Kreta.
Omdat het niet was toegestaan met een huurauto naar een ander eiland te reizen, hebben we het nu zo geregeld dat we bij aankomst met een auto naar de haven gaan. Vervolgens staat er op Kythira dan een auto voor ons klaar.
Terug op Kreta hebben we ook weer een huurauto tot onze beschikking.
Het was al met al een hoop geregel, maar alles is nu in kannen en kruiken.
Quote
#16
Sta op punt van "bevallen" denk, dat het Kreta wordt na 40 jaar. Dit keer niet naar Ag. Nicolaos maar Agios Marina. Gewoon, om de goede herinnering niet te bederven. Wanneer iemand een goed argument heeft daar niet heen te gaan (juni) hoor ik dat graag. Als alternatief staan Stoupa en Afissos ook op de rol.
Wim
Quote
#17
@Wim M , bedoel je eigenlijk ,,Agia Marina,, vlak bij Chania... Als dat zo is ...het is een leuk dorpje  , veel lekkere taverns en het ziet er gezellig uit! ...het grenst direct aan het  dorpje Platanias  vast, waar wij 2x geweest zijn ... We hebben daar  met een  Quad en auto veel leuke tochten gemaakt en  Met de bus zit je in ca 15min. in Chania...
En de wijde omgeving is daar zoo mooi!
Quote
#18
Ik kan van rechtstreekse charters (naar Samos) vanui NL e.o. alleen maar ArkeFly en AirBerlin (duur!) vinden. Nog geen Transavia of Sunweb. Iemand het wel gevonden?
Quote
#19
@ Wilma Ja dat bedoel ik. Nog even een paar neuzen dezelfde kant op zetten.
Dan boeken, denk dat dit jaar erg veel mensen naar Griekenland gaan.
Auto huren en lekker rondtouren. Bedankt voor je reactie.
Quote
#20
Hallo Wim. Misschien is Kalyves ook een leuke optie. Stukken minder toeristisch dan Agia Marina maar je zit wel ibinnen 20 minuten in Agia Marina met de auto. Wij zelf wonen al meer dan 6 jaar in Kalyves. Veel leuke goede (en vooral betaalbare) taverna's, 3 leuke stranden, een leuk pleintje met kafenions, wat kleine winkels en je zit ibinnen 15 min. in Chania, en binnen 30 minuten in Rethymnon. Dus goed centraal. Ross Hollidays heeft hier accommodatie en sinds afgelopen zomer ook Sunweb.  Je zit ook vrij snel bij de grote supermarkten. Wie weet is het een optie. In ieder geval veel plezier gewenst. Eerst nog even de winter door.  Smile
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#21
Els,nee het is mij ook nog niet gelukt,ik boek meestal begin januari via Sunweb,zij bieden nog steeds geen losse tickets aan.
Transavia is vaak veel duurder.
groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#22
Vorige jaren boekten we al in december, op dit moment zijn nog vele opties open. Peloponessos omg. Gialova? Kefalonia? Lefkas? Pilion? Skiros? Kea? Allemaal plekken die nog ontdekt moeten worden. Binnenkort wat nieuwe brochures in de bus, dan gaan we er eens verder over nadenken...
Eerst in december maar eens een weekje naar onze Nederlandse favoriet Terschelling. Heerlijk stil in de late herfst.

@Wim, wij waren vorig jaar ook in het westen van Kreta, maar dan een stuk meer westelijk van Chania. Ik vond Aghia Marina eerlijk gezegcdwel erg toeristisch. Ik weet niet wat je er verwacht na 40 jaar, maar sprak onlangs een kennis die er 15 jaar terug reisleider was. Hij vond het erg volgebouwd inmiddels, en schrok daar wel een beetje van. De omgeving van Kalives sprak mij dan ook wel meer aan, daar komen we vast ook nog wel een keer terecht.
Quote
#23
Vraagje aan de Haarlemse mug: weet je hoe de accomodatie(s) van Sunweb in Kalyves heet/heten? Op de website kan je alleen goed op de grote plaatsen zoeken, dus mogelijk staat het onder Chania?
Quote
#24
De accomodaties zijn Hotel Kalives Beach en Hotel Kyani Akti. Volgens mij is dat alleen te boeken met all-inclusive of half pension. En bij Ross is het Kalives Appartments (aan de rand van het dorp) en volgend jaar 2015 nog een nieuwe. Kijk even op de site van Ross Holidays. Het zou kunnen dat het onder chania staat maar als je op zoover kijkt kun je het ook vinden en daar staan ook de touroperators.
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#25
Dank je, gevonden! All-in is niet ons ding, we zijn tevreden met een prettig appartement. Het Rossaanbod volg ik zeker maar vond wat ze dit jaar aanboden in Kalyves aan de dure kant (en hun hele aanbod is al niet echt goedkoop natuurlijk). Hoe dan ook in 2015 een andere plek, maar een vierde keer Kreta sluit ik daarna zeker niet uit, Chania is favoriet, en dan lijkt de Apokoronas ook een erg mooie omgeving.
Quote
#26
Wat natuurlijk ook een optie is om je vlucht via Ryan Air te boeken (doen wij als we naar Nederland gaan ook). Is best voordeliger dan Transavia en dan met de bus of taxi of met een auto die je gelijk huurt op de luchthaven Chania naar Kalyves te komen. Er zijn hier hele leuke kleinschalige complexen in en net even buiten het dorp. Zoals Athina Appartments, Sofia Appartments, Dimitri Appartments en nog veel meer. Meestal zo rond de 40 euro per nacht. Ligt aan de tijd dat je komt natuurlijk. Het is maar een idee. Ross is idd. aan de dure kant maar de app. zijn netjes, en de service is altijd prima in orde. Wie weet tot ziens Wink
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#27
Gisteravond na rijp beraad toch geboekt voor Agia Maria. (Kreta) Doorslag gaf ook het aanvliegen op Chania. Wij vertrekken 11 juni. Wij gaan 3 weken dus moeten met een auto aardig wat kunnen zien.
Iedereen bedankt voor de tips en aanbevelingen.
Quote
#28
Onze eerste voorjaarsreis (mei) is geboekt: twee weken Naxos en daaraan "geplakt" nog twee dagen Athene. Deze keer alles zelf geboekt, niet via touroperator. 
Vliegen met Ryanair Charleroi-Athene, 'smorgens / zelfde dag 's avonds ferry Piraeus-Naxos
Terug met ferry Naxos-Piraeus / paar dagen Athene / terugvlucht Brussels Airlines Athene-Zaventem.
Voor de eerste keer naar Naxos...willen graag veel wandelen....

Onze najaarsreis (september) nog niet gepland....wacht nog op aanbiedingen...
Misschien opnieuw Lesbos?
Quote
#29
@Kielaa, hier kun je tijdens je wandelingen  heerlijk pauzeren

  
Quote
#30
@metaxa: ziet er zaaaaalig uit! 
En inderdaad: het pauzeren hoort er onlosmakelijk bij natuurlijk....
Quote
#31
Niet geboekt, maar wel volop bezig met het plannen van de reis: via Duitsland-Oostenrijk-Hongarije-Servië-FYROM. Om dan voor een paar dagen te verblijven aan Platamona-Panteleimonas, Paralia en daarna door te reizen naar Kato Gatzea.
Quote
#32
Yep geboekt bij cor en don.

2 juni tot 30 juni  2015 , 2  tickets 462 euro.  Rhodos.
3 kamer appartement hebben we zelf geboekt.

Henk
Quote
#33
Henk,
Mooie prijs en dat voor  2 tickets .
Helaas vliegen Cor en Don niet naar Samos,en ligt de ticketprijs excl. bagage toch wel rond de 350,- Euro pp.
Maar ja ik ga gewoon,zwemmen of fietsen is ook zo wat.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#34
(12 November 2014, 20:58)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nog niets definitief vastgelegd, maar de planning is er al: in mei en juni 5 weken eilandhoppen in de Dodekanese (Rhodos, Tilos, Nisyros, Kos en Kalymnos).

Vliegtickets net geboekt: Charleroi - Rhodos (Ryanair) heen en Kos-Oostende (Jetairfly) terug. De 2 vluchten samen 333 € voor 2 personen.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#35
Lekker ook weer geboekt. Flex ticket met Aegean naar Rhodos, 667 euro voor 3 personen inclusief bagage, directe vlucht vanaf Schiphol. Gaat voor die prijs niet lukken met Transavia. Accommodatie ook los geboekt. Nog maar 177 dagen! Wink
Quote
#36
(20 November 2014, 15:24)rhodosliefhebber schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Lekker ook weer geboekt. Flex ticket met Aegean naar Rhodos, 667 euro voor 3 personen inclusief bagage, directe vlucht vanaf Schiphol. Gaat voor die prijs niet lukken met Transavia. Accommodatie ook los geboekt. Nog maar 177 dagen! Wink

heb je een link, want ik kan ze niet vinden.

wel  Golight    9 mei en terug 23 mei  dat is   234 excl bagage de flex is 170  euro enkele reis

Zal het met ander ip adres proberen de prijzen veranderen onder het zoeken Angry

heb gemerkt dat tijdens het bladeren de prijzen veranderen............zelfs  als je via het TOR netwerk gaat. Huh
Henk
Quote
#37
Hoi Henk,

ik heb gewoon via de website geboekt. Ze vliegen tot juni in ieder geval alleen op zaterdag rechtstreeks. Wij gaan van 16 tot 30 mei. Eén dag na onze boeking waren de flextickets 10 eurp pp duurder. Ik zie dat het nu behoorlijk veel duurder is geworden: wij hebben op 10 november voor deze prijs geboekt. Ik houd ze ook voor september in de gaten, want dan gaan wij nog een keer naar Rhodos, alleen zijn de tickets nu nog veel te duur.
Ik neem aan dat je de website ook gevonden hebt, maar voor het geval dat niet zo is:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Succes! Misschien vind je iets!
Quote
#38
Goede avond

Aegean adverteert met 11 maanden vooruit boeken, en dan vindt je soms ECHT goedkope tickets, wel go light, dus als je niet gaat ben je , je geld kwijt, maar dat is de gok,

Zelf hebben wij vandaag een tripje naar Cyprus geboekt, even 5 dagen er tussen uit, Ryanair heeft tickets vanaf € 19,99 p.p. enkele reis  Big Grin
Rechtstreeks vanaf Chania naar Paphos, iets meer dan 1 uurtje vliegen en het OOK Griekenland maar toch iets anders   Rolleyes
Ben benieuwd  Huh
Quote
#39
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






er zijn zaakjes te doen op Brussel-Chania mei/juni 2015
wel snel wezen !
Quote
#40
zoeven een ''pakketreis'' geboekt voor eind mei 2015.
dit keer in Koutouloufari een appartement.
omdat mijn partner een ICD geimplanteerd heeft gekregen, moeten we een bepaald ziekenhuis in Heraklion binnen 1 uur kunnen bereiken.
jeep huren we zoals elk jaar via crete-holidays.com.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wie al geboekt voor 2024? JohanV 118 15.914 10 March 2024, 17:37
Laatste bericht: Suus
  Geboekt!! Rolf 273 117.801 09 February 2020, 18:46
Laatste bericht: Pieter
  Vakantiebeurs 2015 van 14 t/m 18 januari 2015 Ger 1 2.128 08 December 2014, 16:45
Laatste bericht: JohanV
  Vakantie 2014 geboekt Rolf 111 83.123 22 July 2014, 06:35
Laatste bericht: Dirk
  vakantie geboekt hentje 8 6.510 05 December 2013, 00:39
Laatste bericht: JohanV
  Vakantie geboekt Rolf 27 15.858 06 May 2012, 13:14
Laatste bericht: hentje

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)