Fodelianakis olijfolie                 
vakantie 2015
#1
hallo allemaal,
Wij zijn druk op zoek naar een vakantie in Griekenland. Misschien kunnen jullie advies geven. We zijn de afgelopen jaren op de volgende eilanden, plaatsen geweest.
  • Karpathos
  • Kreta
  • Zakinthos
  • Samos
  • Pilion
  • Parga
Nu willen we naar een leuk dorpje maar kunnen het nog niet zo goed vinden. We zoeken naar een plaats zoiets als Kokkari/Samos en zitten nu te kijken naar Finikounda/Peloponnesos.

Hebben jullie nog adviezen?

Groetjes Marjan
Quote
#2
Lefkada of Kefalonia misschien ?
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Stoupa ook heel leuk op de Peloponnesos! Wij gaan er volgend jaar voor de tweede keer heen.
20 jaar geleden gewoon naar Athene gevlogen en vandaaruit met de auto 3 weken rond getrokken heerlijk langs de kust, ook Peloponnesos.

[Afbeelding: 2z6iagi.jpg]
Eugene's signatuur Verzamelaar van Griekse postzegels (ελληνικά γραμματόσημα), Griekse bankbiljetten en Griekse munten

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
LESBOS is ook heel mooi

[Afbeelding: 30dfkh4.jpg]


[Afbeelding: 2hedac6.jpg]
Quote
#5
Ik kan Lesbos ook zeer aanbevelen.
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#6
Hi Marjan,

Wat is het geworden op de Peloponessos?

[Afbeelding: hx9ogx.jpg]

Dit is het mooie kleine postkantoortje in Kardamili, het plaatsje naast Stoupa.
Eugene's signatuur Verzamelaar van Griekse postzegels (ελληνικά γραμματόσημα), Griekse bankbiljetten en Griekse munten

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Karpathos!
Mooi eiland, sympathieke mensen, een gezellige hoofdstad Pigadia en mooie dorpen, prachtige stranden en nog grotendeels authentiek.
Zie voor beelden:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Oeps, ik zie nu dat ik te enthousiast was en dat mijn suggestie niet meer nodig is, sorry.
Verwijderen lukt niet. Blush
Quote
#8
Ik zeg ook Lesvos en dan Petra, beetje vergelijkbaar met Kokkari!
Quote
#9
Het is allemaal heel persoonlijk. Een aantal vrienden zijn op ons aanraden naar Thassos gegaan (Thassos-stad Hotel Aethria) en het zijn nog steeds vrienden.

PS zat gelijk met Brandaki te tikken, maar Lesbos is ook heel mooi.
Voor mij is Petra en Molyvos te veel tourisme, maar Skala Kalloni en Plomari zijn geweldig.
Quote
#10
'n heel leuk plaatsje om te verblijven is Molyvos op Lesbos.
Quote
#11
@jjohn. Ja ik vlieg er ook als een Lemming achteraan!
Quote
#12
We hebben geboekt voor Tolo.  We vliegen naar Athene en daar hebben we 2 weken een auto.  We zijn erg benieuwd en hebben er super veel zin in. We gaan de 1e 2 weken van september.

Nu nog een mooie reis voor begin juni vinden. 
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)