Actie: Wilma on tour in Nederland
#1
Vandaag kwam ik deze
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 tegen waarop schrijfster Wilma Hollander uit Kato Gatzea in Pilion op zoek is naar donateurs om haar droom, een auteursreis door Nederland, met als slagroom op de taart het bijwonen van een live-optreden van "De Wannebiezz", te verwezenlijken.

Misschien kunnen we als Oríste-gemeenschap Wilma met z'n allen aan het benodigde bedrag helpen? Alle beetjes helpen, kijk even hier voor de nadere details:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Wilma verloot onder de donateurs een aantal gesigneerde exemplaren van haar boek "Verscheurd verlangen" alsmede een ticket voor het Wannebiezz-concert. Je kunt haar dan dus 'live' ontmoeten  Smile .

Zelf heb ik uiteraard ook al een steentje bijgedragen; alle beetjes helpen  Wink


Wilma, Succes!

Ger
Quote
#2
Al ruim boven de helft van het benodigde bedrag; wie helpt er Wilma nog meer?
Quote
#3
Klasse Wilma,

Ik zie inmiddels dat het doel is bereikt Smile 
Veel plezier met de tour, hou je ons hier op Oríste tzt ook op de hoogte?
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Lidl mythos actie Arthur 2 1.563 18 June 2019, 20:26
Laatste bericht: Arthur
  Loukanikos houdt van actie Ger 12 10.839 21 October 2014, 21:04
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Virtuele Tour van Ross Holidays metaxa 2 2.744 06 December 2013, 15:53
Laatste bericht: frank65
  Column Wilma Hollander greece67 0 1.831 01 October 2011, 20:19
Laatste bericht: greece67

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)