Grieksegids nieuws     
Cojones: Dijsselbloem vs Varoufakis
#1
Geweldig gedaan!


Quote
#2
Grappig en goed gedaan vind ik.
Quote
#3
De spot drijven met een publiek figuur moet natuurlijk kunnen. We mogen echter niet vergeten dat J.D. uit the N. de voorzitter van de Eurogroep is en dat hij niet alleen het Nederlandse standpunt, maar ook dat van de overige Eurolanden vertegenwoordigt. Persoonlijk denk ik dat dergelijke filmpjes de verhoudingen verder op scherp zullen zetten. Als emotie de overhand krijgt op de ratio zijn we allen verder van huis. Natuurlijk heb ik alle begrip voor de uitzichtloze situatie waarin de "gewone: Griek verkeert. Ik denk dat de door de Troïka opgelegde bezuinigingsmaatregelen de Griekse economie meer kwaad dan goed hebben gedaan. Natuurlijk moet er een andere oplossing komen: om te beginnen zouden de reders fiscaal aangepakt moeten worden. Het is onbegrijpelijk dat zij wettelijke bescherming hebben tegen belastingafdracht en toe kunnen kijken hoe hun landgenoten een voor een aan de bedelstaf geraken. Sommige reders hebbem benefiet foundations waarmee zij de bevolking cultureel en maatschappelijk ondersteunen, maar dit is een schijntje t.o.v. wat zij normaliter fiscaal zouden moeten afdragen. Op Oriste vraagt iemand zich af hoe de houding van de Grieken t.o.v. bezoekende Nederlandse toeristen zal zijn: dit helpt van weerskanten niet mee.
Quote
#4
Iedereen wordt in dit filmpje op de hak genomen .  Ook Yanis Varoufakis, dat zie je toch wel Erwin ! In Griekenland is dit filmpje ook te zien geweest en men kan er wel om lachen hoor.
Quote
#5
Soortgelijk: 

                      
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Varoufakis als comic-stripfiguur Ger 1 6.074 20 July 2016, 10:49
Laatste bericht: Natascha

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)