Grieksegids nieuws     
Minoan-perikelen
#1
Uit een ander forum: QUOTE . . . .
Geschrieben am 06.05.2015 12:27:23
Der Teufel soll Minoan holen! Wir haben die Fähre um 14 Uhr gebucht und normal eingechecked um 9 Uhr früh. Als erster brav aufgestellt. Dann erfuhr man, dass die Fähre erst um 17.30 Uhr fährt (anderes Schiff). Als das Schiff eingelaufen war, wurden wir wieder zum Hafenbüro zurückgeschickt. Das alte Ticket sei falsch, wir müssen uns ein neues ausstellen lassen. Niemand hatte uns vorher informiert. Wir hätten uns die Nachtfahrt sparen können, wenn wir rechtzeitig informiert worden wäre. Angeblich seien zuviele LKW auf die ursprüngliche Fähre gekommen, so dass kein Platz mehr für Pkw gewesen sei. . . . .  UNQUOTE 
Voor de formalisten: bron  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Johannes
Quote
#2
(06 May 2015, 19:01)JohannesGR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Uit een ander forum: QUOTE . . . .
Geschrieben am 06.05.2015 12:27:23
Der Teufel soll Minoan holen! Wir haben die Fähre um 14 Uhr gebucht und normal eingechecked um 9 Uhr früh. Als erster brav aufgestellt. Dann erfuhr man, dass die Fähre erst um 17.30 Uhr fährt (anderes Schiff). Als das Schiff eingelaufen war, wurden wir wieder zum Hafenbüro zurückgeschickt. Das alte Ticket sei falsch, wir müssen uns ein neues ausstellen lassen. Niemand hatte uns vorher informiert. Wir hätten uns die Nachtfahrt sparen können, wenn wir rechtzeitig informiert worden wäre. Angeblich seien zuviele LKW auf die ursprüngliche Fähre gekommen, so dass kein Platz mehr für Pkw gewesen sei. . . . .  UNQUOTE 
Voor de formalisten: bron  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Johannes

Dat kwam door de staking van de zeelui op 1 mei waardoor het vaarschema diende herzien te worden om vanaf vandaag terug op het voorziene schema te zitten.
Zie ook
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Je hebt altijd mensen die voor het ongeluk geboren zijn Angel
Zelf heb ik eind januari 2015 geboekt via internet bij Minoan en netjes twee weken geleden een Email gekregen met gewijzigde afvaart tijd, dat is ruim op tijd want ik vaar begin juni.

Kali Mera,

Dick
Quote
#4
1 van mijn stelregels bij het eilandhoppen in Griekenland is: Plan nooit om van het ene naar het andere eiland te gaan op 1 Mei. Gegarandeerd problemen want altijd staking. Bij lijnen over lange afstanden geeft dat natuurlijk ook nog repercuties op de uurschema's de dagen nadien.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
(07 May 2015, 12:42)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




1 van mijn stelregels bij het eilandhoppen in Griekenland is: Plan nooit om van het ene naar het andere eiland te gaan op 1 Mei. Gegarandeerd problemen want altijd staking. Bij lijnen over lange afstanden geeft dat natuurlijk ook nog repercuties op de uurschema's de dagen nadien.

Inderdaad, Patrick, dat heb ik enkele jaren gelden ook ondervonden. En toen hebben ze er mij bij uitgelegd dat het de gewoonte is/wordt om te staken op 1 mei. We hebben toen maar het aangename aan het nuttige gekoppeld, en we zijn die dag naar het Syntagmaplein getrokken, waar een demonstratie was van de vakbond PAME. Ons was het vooral te doen om het optreden van een bekende Griekse zanger (kan nu op de naam niet komen) op dat plein. Wat zeer sfeervol was  Rolleyes .
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#6
Wij waren in de nacht van woensdag op donderdag de gelukkigen om in Triëst op de gesloten poort van Minoan een armetierig briefje te vinden met de mededeling dat er gestaakt werd. Helaas vergeten een foto te nemen. We hadden de keuze volgende week woensdag mee te gaan of 500 km door te rijden naar Ancona. Het laatste maar gedaan en na 15 uur in de auto gezeten te hebben, met een zwaar gekneusd been, mochten we ook nog getuige zijn van de totale chaos bij het inboeken. Niemand mocht een beslissing nemen, alles ging met faxen via het hoofdkantoor. Uiteindelijk wel ter compensatie een suite gekregen. Zit nu op mijn balkon van het uitzicht te genieten, dat maakt alles weer goed.
vlassada's signatuur kalispera hellas Marjan
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)