Gewapende overval hotel Kreta
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Afgelopen vrijdag is er een gewapende overval geweest op een hotel op Kreta.
Quote
#2
Was zaterdag in Ghania. Vond het wel vreemd, dat er bij de super een vent stond met een schervenvest. Niemand had het er over.
Quote
#3
En dan de kop in "De Telegraaf"

Nederlanders onder vuur in Grieks resort

Alsof de Nederlanders het doelwit waren i.p.v. de juweliers shop.
Lekker positief weer van die krant.
Nee, dan een dagje Amsterdam waar je elke dag het risico loopt om bij een schietpartij betrokken te raken!
Quote
#4
Hoe haal je het in je hersenen om een overval te plegen op een Grieks eiland. Lijkt mij toch een beetje dom niet?
Quote
#5
@Karel, ja hoor hij is leuk. Ik woon in Amsterdam en kan niet meer rechtop lopen omdat je door de sluipschutters op iedere hoek onder vuur genomen kan worden.
Denk, dat je in de war bent met een willekeurige stad in Syrië.
Ben het wel met je kritiek eens over die krant.
Quote
#6
Deze rovers zijn gepakt en het blijkt dat ze meerdere berovingen op hun kerfstok hadden.Daarbij ging het om honderdduizenden euro's aan juwelen. Kreta is een groot eiland en je kunt je er gemakkelijk verbergen. Echt dom was laatst een overval op een oudere vrouw op het eilandje Gavdos. De politie hoefde ze alleen maar op te wachten bij de boot in Paleochora. Desondanks zagen de heren kans om te ontsnappen, ik geloof dat de politie in de auto zat te slapen of zo. Twee dagen later werden de daders alsnog opgepakt omdat men inmiddels de namen had achterhaald.
Quote
#7
Ik heb het bericht hier in de krant gelezen, de politie was zo daar, en niet zomaar politie, dat is een speciale eenheid die rijden rond in dikke Jeep Cherokees, kogelvrij vest altijd aan en de wapens in aanslag, dat zijn de jongens die eerst schieten en dan vragen stellen zeker omdat ze veel in de bergen zitten waar dieven regelmatig een pickup stelen waar ze dan gestolen vee mee vervoeren
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#8
Ach het is nog voorjaar,wacht maar tot de hete zomer voorbij is,trouwens Stalin is ook zo begonnen.

Groeten uit een winderig maar droog Rotterdam.

JVW
Quote
#9
Twee jaar geleden op Kreta: we huurden een huis aan kust op Kreta maar kregen er bewaking bij: vanaf 20.00 uur tot 08.00 uur. Voelde erg ongemakkelijk,  hij hele nacht buiten, alleen. Op een avond accepteerde hij een kleine maaltijd. Wij sliepen gerust maar waar tegen?
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Overval camper Griekenland... Zorbathagreek 5 2.129 19 April 2019, 22:06
Laatste bericht: Nanny
  Mobieltje "bederft" overval Erwin 0 1.435 11 November 2014, 16:45
Laatste bericht: Erwin
  Expedia: "Beste hotel ter wereld op Kreta" Ger 2 2.973 16 January 2011, 16:31
Laatste bericht: greece67

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)