Grieks leren regio Antwerpen
#1
Hallo Griekenland liefhebbers,

Is er misschien iemand, die iemand kent om mij wat Grieks te leren ( tegen vergoeding ). Ik woon in Lint tegen Antwerpen .
Quote
#2
(08 July 2015, 20:20)Patrick Vangeel schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo Griekenland liefhebbers,

Is er misschien iemand, die iemand kent om mij wat Grieks te leren ( tegen vergoeding ). Ik woon in Lint tegen Antwerpen .

Kan dit je helpen?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Ik heb zelf 6 jaar Grieks gevolgd in Berchem. 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
(08 July 2015, 20:20)Patrick Vangeel schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo Griekenland liefhebbers,

Is er misschien iemand, die iemand kent om mij wat Grieks te leren ( tegen vergoeding ). Ik woon in Lint tegen Antwerpen .

Zoals hierboven reeds aangehaald, in Berchem op de Grote Steenweg, zou perfect voor jou zijn.
Anders in het Grieks Huis/Griekse Taverne Vlasmarkt 28 in Antwerpen. Vraag maar achter Andreas.
Ook nog een mogelijkheid om privé les te krijgen (weet niet of Yannis nog tijd heeft):
Lexi (beedigd vertaler)
Te Boelaerlei 68
Borgerhout
Wink
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Succesplanner Grieks leren Karidiès 0 253 27 February 2024, 16:53
Laatste bericht: Karidiès
  Grieks leren in Griekenland (Epidavros) Karidiès 0 605 27 July 2023, 07:36
Laatste bericht: Karidiès
  Grieks leren in Epidavros Karidiès 0 1.192 27 August 2022, 13:25
Laatste bericht: Karidiès
  Stappenplan en routekaart Grieks leren Karidiès 0 1.114 22 May 2021, 07:21
Laatste bericht: Karidiès
  Waarom zou ik Grieks leren? petra mens-omtzigt 0 1.023 28 March 2021, 08:18
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Grieks leren lezen en uitspreken (cursus) Karidiès 6 3.221 02 January 2020, 15:14
Laatste bericht: Markos
  Grieks leren spreken en verstaan petra mens-omtzigt 0 1.114 14 July 2019, 08:24
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Altijd al Grieks willen leren, maar je weet niet hoe? petra mens-omtzigt 0 1.719 12 May 2019, 14:05
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Grieks leren van Obelix Karidiès 7 3.466 22 March 2019, 08:21
Laatste bericht: Wim M
  Grieks leren met liedjes Karidiès 0 1.543 26 January 2019, 14:46
Laatste bericht: Karidiès

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)