Alkistis Protopsaltis naar Melkweg?
#1
[Afbeelding: Alkistis+Protopsalti.jpg]

Via verschillende media wordt aangekondigd dat Alkistis Protopsaltis op 30 oktober 2010 een concert zou geven in de Melkweg te Amsterdam.
Zowel telefonisch als in de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




website van de Melkweg kon dit concert tot nu toe (nog) niet bevestigd worden.

Mochten er lezers zijn die over meer informatie beschikken horen we dat natuurlijk graag.

Wordt dus vervolgd.

Ger
Quote
#2
Dat zou wel best eens kunnen want op 31 oktober "zou" er een concert gepland zijn in Bozar in Brussel. Ook nog niet bevestigd!
Quote
#3
Ik ben van de week bij het concert van George Dalaras in Amsterdam geweest. Ik heb daar een foldertje meegenomen met de data van de concerten van Alkistis Protopsalti.
Vanaf 23 oktober in diverse plaatse in Duitsland , Zwitserland, Belgie en , inderdaad, 30 oktober in de Melkweg.
Meer info via
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






(12 May 2010, 09:43)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Via verschillende media wordt aangekondigd dat Alkistis Protopsaltis op 30 oktober 2010 een concert zou geven in de Melkweg te Amsterdam.
Zowel telefonisch als in de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




website van de Melkweg kon dit concert tot nu toe (nog) niet bevestigd worden.

Mochten er lezers zijn die over meer informatie beschikken horen we dat natuurlijk graag.

Wordt dus vervolgd.

Ger
Quote
#4
Bedankt voor de tip Martinalmere, ondanks dat het concert nog steeds niet op de Melkweg-website wordt genoemd schijnt het wél te kloppen dus.
Ook het optreden in het paleis van de Schone Kunsten te Brussel wordt bevestigd.

Onderstaande flyer werd mij desgevraagd toegestuurd.
Meer info over de geplande concerten is te vinden op de "Greece on tour"-website:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






[Afbeelding: Protopsalti-A6-FL-for-WEB.jpg]

Zodra er een datum van de voorverkoop bekend is zal ik dat hier vermelden. Hou ook de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




van dit forum in de gaten Idea

Ger
Quote
#5
Fijn, alvast bedankt, ik hou het in de gaten up

(15 May 2010, 16:20)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zodra er een datum van de voorverkoop bekend is zal ik dat hier vermelden.
Quote
#6
Leuk Ger maar hoe kom jij aan al die vroege informatie als ik vragen mag?
Quote
#7
Inmiddels is het concert op 30 oktober in Amsterdam bevestigd.
De kaarten kosten € 35,00 en de kaartverkoop start op zaterdag 5 juni aanstaande.
Zaal open 19:30 uur
Begin 20:30 uur
Meer info is te vinden op de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




van de Melkweg.

Over het concert in Brussel op 31 oktober zijn (nog) geen nadere gegevens bekend.
Wordt vervolgd........

Ger
Quote
#8
Ook het concert op 31 oktober 2010 in Brussel is inmiddels bevestigd.

Datum: Zondag 31.10.2010 - 20:00
Plaats: Paleis voor Schone Kunsten / Zaal M
Toegang Ravensteinstraat
Prijs: € 45,00: categorie I; € 35,00: categorie II


Kijk voor meer informatie op de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




van het Paleis der Schone Kunsten.

Ger
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  25 jan 2019: Eleftheria Avarnitaki - Melkweg Amsterdam Ger 7 3.457 01 December 2018, 19:04
Laatste bericht: Ger
  Tzimis Panousis 27 mei 2017 in de Melkweg A'dam Ger 5 3.352 18 April 2017, 15:44
Laatste bericht: Ger
  Giannis Haroulis maart '17 in de Melkweg Ger 2 2.424 07 October 2016, 17:57
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Michalis Tzouganakis 31 mei 2010 in de Melkweg Ger 0 2.797 26 November 2009, 21:05
Laatste bericht: Ger
  10 november Melkweg A'dam: Michalis Tzouganakis oriste 0 2.673 28 October 2009, 21:26
Laatste bericht: oriste
  Michalis Tzouganakis in Melkweg op 10 november Ger 0 2.185 07 September 2009, 21:09
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)