Film Dogtooth op NPO2
#1
Voor de liefhebbers: de VPRO zendt  zaterdagavond 12 september de Griekse film Dogtooth uit (in 2011 een Oscar-nominatie voor beste buitenlandse film ) Je moet er wel even voor opblijven - of de recorder programmeren. Om 23.40 uur op NPO2

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ik was in shock!
Quote
#3
Ben het met je eens Loontjah. Ik had de film opgenomen en recent gekeken. Wie dat heeft weten te verzinnen. Ik zal wel een cultuur/film barbaar zijn :)
Quote
#4
Het is weliswaar niet echt een film voor het grote publiek, mar heus: in shock? Nou ja, smaken verschillen zullen we maar zeggen Wink Persoonlijk kan ik films van de 'Weird wave' wel waarderen. Maar zoals gezegd; geen verhaal voor de massa.
Quote
#5
Het gaat niet om de smaak, het gaat om het perspectief. Zelfs mijn Griekse vriendin verbaasde zich waarom ik vrijwillig naar de film ben gaan kijken ;)
Quote
#6
Wilde de film gisteren na 22.00 uur gaan kijken. Maar er werd toch gevraagd om inlog gegevens. Weet niet zo goed hoe ik dit moet doen.
Ben wel benieuwd naar de film.

Marja
Quote
#7
Dit is een artistieke film en idd ook behoorlijk "wazig" heb er een half uur van gezien en dat vind ik dan ook meer als genoeg ;)
Quote
#8
The Lobster met o.a Colin Farrell en Rachel Weisz, Yorgos Lanthimos' opvolger van Dogtooth wordt op het komende Filmfestival van Gent vertoond in Première.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  TV-Tip: 2Doc kort, vanavond op NPO2 metaxa 4 2.462 22 August 2018, 11:50
Laatste bericht: metaxa
  TV Tip: De documentaire Golden Dawn Girls op NPO2 Natascha 11 4.236 11 March 2018, 23:56
Laatste bericht: Electra63
  TV-tip vanavond: Ellas Import op Nieuwsuur op NPO2 Ger 3 3.931 30 June 2015, 12:41
Laatste bericht: ATHL
  Kynodontas (Dogtooth) - Giorgos Lanthimos Ger 2 3.883 03 June 2011, 18:14
Laatste bericht: Suzanne

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)