Wie woont er in Plaka / Kalyves?
#1
hallo vrienden van kreta,

ik ga reeds jaren naar kreta en huurde mij voor het eerst op lange termijn een huisje in de buurt van Plaka, Kalyves.
Is er iemand die in die buurt reeds woont ?
waar vind ik een goede winkel voor allerlei non food zaken in de buurt ?

luc
Quote
#2
In Kalives zijn een aantal zaken voor nonfood, maar dat is natuurlijk een breed begrip. In Plake is niets van die aard, slecht restaurants, een supermarktketen en een elektrowinkel. Misschien is simpelcity aan de rand van Chania wat voor je.
Quote
#3
Volgens mij zit er sinds een paar jaar een IKEA Wink bij Chania in de buurt.....
Quote
#4
(01 October 2015, 18:58)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




In Kalives zijn een aantal zaken voor nonfood, maar dat is natuurlijk een breed begrip. In Plake is niets van die aard, slecht restaurants, een supermarktketen en een elektrowinkel. Misschien is simpelcity aan de rand van Chania wat voor je.

Qua eten is dat iets te kort door de bocht Chris.
Afgelopen zaterdag hebben we weer fantastich gegeten bij Emerald in Plaka. Een toppertje!
Helaas per komende week gesloten voor de winter.
Quote
#5
@xander ik bedoelde dat er slechts restaurants waren, niet slecht(e) overigens is Emerald mij zeer wel bekend, prima eten . Eigenaren werken in de winter in Zwitserland.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Nederlandse sateliet TV (Canal Digitaal) mogelijk in Plaka, Apokoronas? PlakaJoe 3 2.808 18 November 2014, 15:56
Laatste bericht: PlakaJoe

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)