Griekenland gezien door Martin(s) Bril
#1
Dit artikel van Martin Bril op de Djoser website kwam ik vanochtend tegen. Leek me wel leuk om dat hier ook te plaatsen:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
@Yorgos.Dat is inderdaad een leuk origineel stukje.
Jij kunt er natuurlijk niets aan doen, maar mij deed het toch een beetje pijn dat je de indruk krijgt dat hier een vrolijk, springlevend mens aan het woord is.Martin overleed echter op 22 april 2009, véél te jong op 49-jarige leeftijd.Ik moest het even kwijt.
Quote
#3
Mijn oprechte excuses Alekos, misschien had ik dat erbij moeten vermelden. Ik ben altijd een grote bewonderaar van Martin geweest en ging er van uit dat iedereen zou weten dat hij vorig jaar (inderdaad véél te jong) overleden is.
Het stukje laat Martin wel zien hoe hij altijd was, heel herkenbaar.
Yorgos

(28 May 2010, 11:44)Alekos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Yorgos.Dat is inderdaad een leuk origineel stukje.
Jij kunt er natuurlijk niets aan doen, maar mij deed het toch een beetje pijn dat je de indruk krijgt dat hier een vrolijk, springlevend mens aan het woord is.Martin overleed echter op 22 april 2009, véél te jong op 49-jarige leeftijd.Ik moest het even kwijt.
Quote
#4
Geweldig stukje! Heel herkenbaar.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Meteora van bovenaf gezien Patrick 7 4.345 05 January 2016, 16:29
Laatste bericht: frank65

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)