Schaapskuddes met verlichting?
#1
[Afbeelding: sheeplightm__66715.png]
Griekse schaapsherders zouden niet alleen op de sterrenhemel moeten vertrouwen maar hun kuddes duidelijk zichtbaar moeten maken met behulp van verlichting eromheen zodat ze op een afstand van 100 meter nog zichtbaar zijn.

Tot deze opmerkelijke uitspraak kwam een rechter van het Hoge Gerechtshof in een zaak waarin 14 schapen werden gedood door een automobilist die te hard reed en onder invloed van alcohol verkeerde.

De rechter achtte de dronken automobilist voor 70% schuldig aan dit ongeval.

Bron:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




9 juni 2010
Quote
#2
[Afbeelding: i5x1c0.jpg]

Blush oeps dat is te groot.

Het is ook geen schaap maar een ezeltje om bezoekers te trekken Cool

---------------------------------------------------------------
Opmerking Ger:
Geeft niet Yvon; ik heb de foto iets kleiner gemaakt.
Quote
#3
Ja dank je, ik had gewoon geladen via Tiny en copy-paste gedaan, wat kan ik anders doen voor een normaler formaat?
Of staat er ergens een uitleg?
Quote
#4
Da's niet zo moeilijk hoor Yvon, kijk eens een klein stukje lager op de Tinypic-site:

[Afbeelding: 28lat1x.jpg]

Hier kan je een aantal standaard-groottes selecteren. Voor op een forum is 640x480 (messageboard) prima.

Wil je foto's voor andere doeleinden bewerken kan ik je "
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




" aanbevelen. Een leuk (en bovendien gratis) programma met tal van mogelijkheden.
Ik gebruik het al lang en met veel plezier.

Succes,

Ger
Quote
#5
Aha, dank.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Nieuwe verlichting Acropolis Patrick 0 994 30 September 2020, 22:30
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)