Boot(je) te koop
#1
Mocht er onder de forumleden iemand zijn die dezer dagen Euromillions, of de Postcodeloterij wint, en een beetje van zijn winst wil uitgeven. Er is een bootje te koop.

Het betreft de "Alexander", het yacht van de Griekse scheepsmagnaat John P. Latsis die in 2003 overleed. Zijn zoon is Spiros Latsis die de grootste aandeelhouder is van Hellenic Petroleum en aanzien wordt als zowat de rijkste levende Griek.

Gebouwd in 1965 in Lübeck en later, tussen 1985 en 1987, door de Duitse scheepswerf Hapag-Lloyd omgebouwd. Het yacht heeft een lengt van 122 meter en er kunnen 80 gasten ondergebracht worden in 40 cabines. Daarvan zijn er 14 suites die uit een salon, 2 slaapkamers en 2 badkamers bestaan.

Let wel, je hebt een bemanning van circa 57 leden nodig.

Aan boord zijn er ook: een disco bar, een bioscoopzaal met 27 plaatsen, een kinderspeeltuin, een schoonheidssalon, een klein ziekenhuis, gymzaal, muziekkamer, heliport en zwembad met jacuzzi.

Voormalige gasten waren o.a. Prins Charles en Lady Di, Mikhaïl Gorbatsjov, George Bush maar ook John Travolta

De vraagprijs is circa 35.000.000 Euro. Een habbekrats dus Big Grin


[Afbeelding: Alexander2.jpg]
[Afbeelding: Alexander3.jpg]
[Afbeelding: Alexander4.jpg]
[Afbeelding: Alexander6.jpg]
[Afbeelding: Alexander5.jpg]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ik vind de kleur van de kussens niet mooi dussss........ Big Grin
Quote
#3
En ik de kleur en model van de stoel in de tv- en slaapkamer niet dus....volgende keer beterrr!
Quote
#4
Met het persoonlijk te winnen bedrag van de postcodeloterij ga je dit nooit kunnen betalen Confused 
Als je dat al zou willen natuurlijk
Quote
#5
Jaren met de vrachtauto naar Engeland geweest, daar werd ik soms al zeeziek, en dat zijn geen kleintje's Confused
Dus aan mij ook niet besteed, deze zal ook wel geen stabilisator vinnen hebben   Huh
Trouwens hij is wel aan de prijs, vandaag aan de dag kosten zij nieuw zo rond de Miljoen per strekkende meter, 
dus voor deze en dan zo oud..... vindt ik geen koopje..... maar ja het is maar wat een gek ervoor geeft.  Big Grin
Quote
#6
Ik heb ook nog een leuk bootje te koop, kan zo op de vrachtauto naar NL, je bent dan wel de enige met een originele Griekse kaik.
[Afbeelding: dnd2et.jpg]
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
Ga je een andere kopen Arthur, of hou je er mee op?
Quote
#8
(31 December 2015, 17:06)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ga je een andere kopen Arthur, of hou je er mee op?
Ik heb een nieuw project op het oog.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)