Geboekt!!
#41
Wij gaan de laatste week van augustus en de eerste 2 weken van september voor het eerst naar Kefalonia, wij kijken er nu al naar uit en zijn zeer benieuwd
Quote
#42
(11 February 2016, 10:53)Harma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Na veel gezeur op het werk eindelijk ook kunnen boeken.
Voor de 9de keer naar hotel Lambros in Kokkari, Samos.
Zo blij dat het toch gelukt is.

Eind september nog een week naar Griekenland.
Denk dat we dan maar eens voor een last minute gaan.....

Hoe de toeloop op Samos is weet ik niet, al schrijf je niet dat je ook dan naar Samos zou willen. Ook weet ik niet hoeveel vluchten er vanuit NL heengaan.

Van drie accomodaties op Kreta weet ik dat er, ook in september, een "run" is op boekingen.
Het gaat daar voornl. om Duitse gasten.
Je zou eens bij een reisbureau kunnen informeren over de beschikbaarheid eind september. Als die inmiddels niet groot is zal de prijs wellicht hoog blijven.
Quote
#43
Oef, geboekt, naar Samos, twee weken in juni en twee weken in augustus.
Quote
#44
@Buurman: Harma komt al jaren op Samos, dus die weet wel dat er van eind april tot half oktober 2x per week (op dinsdag en op vrijdag) rechtstreekse vluchten van Schiphol naar Samos gaan , van Transavia. Ook Jetair vanaf Brussel en Air Berlin vanaf Düsseldorf vliegen in het seizoen rechtstreeks. En pakketreizen zijn er o.a. van Sunweb en Elizawashere.
@Dirk: kijk uit. Als je eenmaal op Samos bent, wil je nergens anders meer naar toe
Quote
#45
Hola ElsR,

Ik weet het -:) Ik kom er al van in 1988. Zat nog met jouw man in les in Hasselt ( Joke ) . Julie zitten daar ergens bij Bella Vista ? Ik heb die huizen daar nog weten bouwen. We ontmoetten elkaar eens toevallig , drie jaar geleden denk ik , in november, op de luchthaven. Jullie voor de winter ( met losgekoppelde batterij ) naar huis en wij ook Smile
Quote
#46
Boekingen naar Samos erg  laag dit jaar
Quote
#47
Dat verbaast me niet met Turkije zo vlakbij...
Mede daarom schat ik in dat er een run is op Kreta.
Quote
#48
Gaan in Mei voor 7 daagjes naar Aegina naar het plaatsje Souvala App/hotel Ela Mesa iemand ervaring met het Hotel ? ziet er op de site goed uit.
Quote
#49
Jahaa, in September 2 weken naar Limnos. Lang geleden zijn we er met Olympia geweest. We vonden het toen al een mooi en rustig eiland.
Quote
#50
Hoi allemaal,
Dirk in jouw berichtje schreef je:boekingen Samos erg laag dit jaar.

Klopt,ik heb afgelopen dinsdag geboekt: heerlijk 4 weken Samos vertrek 13 mei a.s.,,retourtje incl:25kg bagage voor rond 250,- Euro.
Transavia dat dan weer wel,zie draadje:Transavia annuleert vluchten Lesbos,wie weet we  wachten af
Jaren geleden dat het zo voordelig was,zag dat voor zowel de heen als de terugvlucht de toestellen maar voor 1/3 vol zaten,retourvlucht wel tussenstop op Limnos,wie weet worden daar nog veel Griekenland-lovers opgepikt.
Vreselijk voor de economie in Griekenland,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#51
Ja wie weet, vertrek en aankomstdag Limnos was op maandag bij boeking in januari. Vd week telefoontje,  wordt de vrijdag.
Quote
#52
Nou is Samos vooral in trek bij een trouwe groep vaste fans, dus ik hoop dat het daar meevalt. Ik kan jullie volgende maand daar hopelijk meer info over geven.
Quote
#53
Els, WE BLIJVEN SAMOS TROUW NET ALS JULLIE.

ZOALS ZE AL JAREN ZEGGEN : IN GOEDE EN SLECHTE TIJDEN BLIJVEN WE KOMEN
Fijn dat je ons op de hoogte gaat houden,gaan jullie zelf begin April naar Samos?
Ik vlieg 13 mei a.s.
Groetjes ook aan je lieve echtgenoot,fijn weekend.
Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#54
@Maragritha: Yep, as usual. Als we langs rijden kijken we wel of we je zien zitten.
Quote
#55
Vlucht naar Limnos dus heenweg, met tussenstop op Samos lees ik net.
Quote
#56
@Lucy: dan niet uitstappen op Samos, hoor. Anders blijf je er Smile
Quote
#57
@ ElsR

Ter informatie: vanaf 6 Mei gaat Dodekanisos Seaways weer regelmatig (4 of 5 maal per week) 's morgens varen vanaf Samos (Pythagorio) richting Kos/Rhodos.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#58
@Patrick: Dank je! Maar ik had het al gevonden op Samos-De (leuke website en FB-pagina!)
Quote
#59
Haha Els ja wie weet. Ben er al 2x geweest, weliswaar tijdje terug, in 1993 en 2010.
Laatste keer beetje enge landing.
Maar zal nu vast goed gaan.
En Limnos gaan we voor het eerst ontdekken.
Quote
#60
Limnos is heel mooi en rustig eiland,2 zussen gaan er dit jaar ook weer heen
geniet er maar van
Quote
#61
De kalender voor onze eilandhoppentocht is (bijna) klaar:

Vertrek op 11 september is geboekt: Brussel-Samos met Aegean. Na 8 dagen Samos volgen Fourni (4 dagen), Ikaria (7 dagen), Patmos (5 dagen), Lipsi (4 dagen), Kalymnos (5 dagen) en Leros (6 dagen).
En van Leros terug naar Brussel met Aegean.

Uiteraard zal een verslag op Oriste niet ontbreken.

Tips voor verblijfplaatsen (studio's en/of appartementen) zijn van harte welkom.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#62
Dat is pas mega hoppen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#63
(13 March 2016, 16:17)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat is pas mega hoppen.

Big Grin Big Grin Big Grin
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#64
23 april - 8 mei: Epiros,
23 juli-25 augustus: Epiros.
Quote
#65
De stoute schoenen aangetrokken en geboekt voor Lesbos/ Skala Kalloni op 13 juni 2017.
Alweer 3 jaar geleden, we gaan het zelf bekijken hoe het er nu is.
Quote
#66
Ook wij gaan in mei opnieuw naar Lesbos (Anaxos), na vorig jaar overgeslagen te hebben, toen werd het Kefalonia......
En september voor de eerste maal Pilion...
Quote
#67
Voor ons ook drie weken Lesvos Anaxos voor de 12e keer!
Quote
#68
Hier nog niks geboekt, maar hoop wel op een enkeltje in 2017!
Quote
#69
Het is ons in 2016 zo goed bevallen in Votsalakia op Samos, dat we vorige week alweer geboekt hebben voor deze bestemming in september 2017. We waren el eerder op Samos nabij Kokkari, maar onze voorkeur gaat toch uit naar de wat rustigere zuidwestkust. Het aftellen is begonnen!
Quote
#70
Tip : als je vliegt met transavia mag je maar 1 stuks handbagage meenemen dus geen handtasje (ook niet een kleintje)of laptoptas extra.
Wij hadden i.v.m een vlucht met 2 verschillende vliegmaatschappijen en een korte tijd voor transfair in Athene naar Kreta ieder een handbagage koffertje ik een handtas en mijn partner een laptoptas. We moesten in Eindhoven van Transavia bij boarding alles in één koffer doen. Daar onze koffertjes al propvol zaten was dat een probleem dus wat zaken in jaszakken gepropt en de rits half open en op punt om af te scheuren het vliegtuig in gestapt. Eenmaal in het vliegtuig er alles weer uit gehaald en dat is dan geen probleem meer. Snappen jullie het nog? We konden wel als laatsten instappen en de koffers in het ruim laten doen. Op ons antwoord dat we geen tijd hadden in Athene om op onze koffers te wachten, zei de Transavia dame dat we dan maar met Ryanair moeten gaan. Even waren we in TRANS(avia) we wisten niet wat we hoorden. Ja wakker geworden hebben we besloten niet meer met Transavia te vliegen want daar krijg je opvliegers van. En nu is Ryanair ineens veel klantvriendelijker en ook geworden want je handtas mag groter en ook een laptoptas is geen probleem en zo zijn wij met hun van Athene naar Kreta gevlogen. De volgende tickets hebben we al gekocht bij Ryanair. Dag Transavia je kunt de lucht in (maar zonder ons).
Quote
#71
Maar wolletje, dat is toch niet nieuw? Is al jaren zo bij Transvertragia. Trouwens, bij de meeste low cost carriers is dit zo.
Quote
#72
Toch gewoon een kwestie van goed lezen voor je boekt. Ik vind het niet fair om de maatschappij af te branden .Je hebt gekregen waarvoor je hebt betaald.
Quote
#73
Ja Chris. Nooit problemen met Transavia. 1 koffertje met de max maat mee en daar de fototas en vestje in. Eega een rugtasje met handtas en vestje erin. Mag onder de stoel.
Quote
#74
half mei 3 weken naar Peloponnessos, Stoupa, apartement Lakonia (onlangs helemaal gerenoveerd) ben benieuwd
Quote
#75
Yes! geboekt voor Kokkari in augustus.
Dit word ons 10de jaar. 9 x tot volle tevredenheid in hotel Lambros.
Nu voor het eerst naar de boze buurman in hotel Blue See.
Sunweb heeft Lambros niet meer anders waren we daar zeker weer heen gegaan.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#76
@Harma: je bent toch niet afhankelijk van de pakketreis van Sunweb en kunt je favoriete hotel zekf boeken, net als de tickets ? Je weet in ieder geval dat de hoteleigenaar zijn 'vraagprijs' krijgt en er niks aan de strijkstok van de touroperator blijft hangen en daarbij komt dat hij zijn centjes direct casht en niet maanden op zijn geld van de touroperator hoeft te wachten want die hebben de nare gewoonte om doorgaans pas 2 maanden na je vertrek het geld naar de hoteleigenaar over te maken.
Quote
#77
Beste Dimitris,
Touroperators hebben geen strijkstok. Ze hebben hun kosten en baten, net zoals jij en de hoteleigenaren. Ze betalen een afgesproken prijs voor een seizoen en daar gaat de uitbater mee accoord. Geen hotel/ pensioneigenaar die met een pistool op het hoofd moet tekenen.
Voor de goede orde, behalve als tevreden klant heb ik niets met de reiswereld te maken.
Wim
Quote
#78
@Dimitris, ik vind het prettiger om bij een touroperator te boeken. Ben erg tevreden over Sunweb.
Dat jij het liever rechtstreeks boekt vind ik prima. Ieder zijn eigen.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#79
(24 December 2016, 17:36)Harma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Dimitris, ik vind het prettiger om bij een touroperator te boeken. Ben erg tevreden over Sunweb.
Dat jij het liever rechtstreeks boekt vind ik prima. Ieder zijn eigen.

Harma,

Tui had nog wel Lambros.
Wil je alleen maar met Sunweb?
Ik heb inmiddels Kokarireizen geboekt via Arke, Neckerman en Sunweb.
Over allen tevreden.
Zag echter wel dat Sunweb en Neckerman alleen nog mijn accomodatie aanbieden.
Tui en Arke niet meer.
Dit ligt of aan de touroperator ( te weinig boekingen) of de accomodatie.
Voor mij is mijn accomodatie in principe leidend.

Onze planning is september voor de tigste keer.
Verveelt nooit dat Kokkari.

Diana
Quote
#80
Laat ons blij zijn dat het aanbod via Amsterdam naar Griekenland zo groot is,
dat is via Brussel wel anders,
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wie al geboekt voor 2024? JohanV 118 15.914 10 March 2024, 17:37
Laatste bericht: Suus
  reis geboekt 2015 Goedas 61 38.285 08 March 2015, 02:18
Laatste bericht: Fyfika
  Vakantie 2014 geboekt Rolf 111 83.123 22 July 2014, 06:35
Laatste bericht: Dirk
  vakantie geboekt hentje 8 6.510 05 December 2013, 00:39
Laatste bericht: JohanV
  Vakantie geboekt Rolf 27 15.858 06 May 2012, 13:14
Laatste bericht: hentje

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 4 gast(en)