Patrick de beer
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Wij zijn anderhalf jaar geleden bij Arcturus langs geweest. Enthousiaste vrijwilligers in een gebied waar de meeste mensen niet of nauwelijks aan natuurbescherming denken. Jammer genoeg kwam die dag de regen met bakken uit de hemel ....... Maar een bezoek aan het opvangcentrum voor beren en ook dat voor wolven is zeker de moeite waard.
Quote
#3
Hoewel ik met de adoptie niets te maken heb, ben ik zeer vereerd dat in Griekenland een beer(tje) mijn naam draagt. Smile
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Wink goedgedaan
Quote
#5
Even een update.

Patrick de beer is begin april terug uitgezet in de natuur. Hij woog ondertussen al 45 kg en men heeft hem tijdens zijn opvang blijkbaar ook geleerd om te overleven in de natuur. Zijn bewegingen zullen gevolgd worden via een zendertje.

Zo ziet hij er nu uit:

[Afbeelding: r8e2s2.jpg]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
@Patrick: in de vrije natuur of in het omheinde stuk bos? Volgens mij heeft-ie nooit geleerd voor zijn eigen eten te zorgen ...
Quote
#7
(29 April 2016, 15:19)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Patrick: in de vrije natuur of in het omheinde stuk bos? Volgens mij heeft-ie nooit geleerd voor zijn eigen eten te zorgen ...

In de vrije natuur. Blijkbaar is hem tijdens zijn 15 maanden verblijf aangeleerd om voor zijn eigen eten te zorgen.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






According to Arktouros, Patrick’s care program was extended by almost two months because the unusually high temperatures in
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




didn’t allow him to go into hibernation. Therefore, instead of releasing the bear during winter in a hibernation nest, he was kept until spring so that he would be freed directly in the forest.

On Wednesday, Patrick was sedated and transported to a forest area, away from humans and inhabited regions, where he was freed. His carers left him food so that he wouldn’t have a difficulty surviving in the first few days of his new life.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)