Grieks presidentspaar op bezoek paleis Noordeinde
#1
Vorsten.nl schreef:Koning Willem-Alexander en koningin Máxima krijgen vlak voor het begin van hun zomervakantie nog officieel bezoek van het Griekse presidentspaar. Dat komt volgende maandag lunchen op paleis Noordeinde.

Bron/lees verder op:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ja, had ik gelezen...alleen dat Nederlands-Frans eten. Heb ik toch wel even over na moeten denken wat dat zou kunnen zijn...
maar goed ik denk dat zullen vast wel Limburgse slakken zijn met de Franse slag klaargemaakt haha... 
In Limburg hadden ze een slakkenplaag afgelopen maand. Lekker goedkoop. 
En die slakken. Die eten die grieken ook wel. Stukje stokbrood en een wijntje erbij. 
Klaar is Willempie....
Quote
#3
Het is bij ons zo dat het "betere" eten vaak een Frans bereidingswijze kent. Dus bv. Texels lam met een Frans georiënteerde rode wijn saus.
Quote
#4
Hoeft niet hoor Els. Van de grill met wat knoflook honing en tijm ook heerlijk. Of met  (groene ) asperges en wat parmezaanse kaas erover.  

Mvg 
Martin
Quote
#5
De vraag was volgens mij waarom er Frans-NL eten geserveerd werd. Ik weet dat er ook andere, minstens even lekkere bereidingswijzen zijn Smile
Quote
#6
Ja de Fransen hebben hier veel goeds gedaan. Ook hun keuken, anders hadden we nu nog aan de stamppot gezeten. Net als de Turkse keuken in Griekenland. (Ja ja, weet het. Het is vloeken in de kerk)
Quote
#7
wat ze gaan eten weten we niet,wel wie het gaat betalen Tongue
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Bezoek van Merkel aan Athene vlagreco 8 5.662 10 October 2012, 19:39
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)