Kefalos
#1
Ik wil nog een weekje naar Griekenland. Komende week.
Het weer ziet er in het westen niet geweldig uit.
Nu zag ik op Kos het plaatsje Kefalos. Wie heeft daar ervaring opgedaan?
Of iemand een ander idee, er zijn ( voor 1 persoon ) Niet veel mogelijkheden.
Ben benieuwd
Quote
#2
Kefalos is een vrij rustig dorp, maar de mensen die er komen zijn ook heel vaak repeaters. 
Ook erg geschikt voor watersport.
Quote
#3
Dit is wat in de vakantiebrochures gemeenzaam "Kefalos" genoemd wordt:

[Afbeelding: b868ab.jpg]

Het 'echte' Kefalos (het dorp) ligt evenwel op een hoogte (links van deze foto). Maar inderdaad een leuk -zoals door Nanny ook aangegeven - rustig dorp. Mijn indruk vorig jaar was dat er voornamelijk Britten verblijven. Maar dan wel de meer bemiddelde Britten, niet vergelijkbaar met de Britse 18-35 populatie die 'beruchte' vakantieoorden in Griekenland 'bezetten'.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Klopt Patrick veel Britten, zeker niet het bar-beach publiek, in het hoofdseizoen ook veel Italianen,
maar die houden een beetje de vakantieweken aan zoals in Griekenland, dus die zul je volgende week
al veel minder treffen denk ik.
Quote
#5
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)